יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
האם בית משפט עלול לחייב על הוצאות משפט של הצד השני כך שבמקום אולי רווח עלולים לצאת במינוס???
ברמת העיקרון זה יכול לקרות, אבל זה כמעט ולא קורה בתלונות מוצדקות על הפרות בתח"צ.
זה יכול לקרות למשל בתביעה על אוטובוס שלא יצא והחברה תוכיח שהוא כן יצא.
כדי להמנע מזה כדאי להגיש תביעה על כמה מקרים יחד, שאז הסיכוי של החברה להוכיח שבכולם התובע לא צודק הוא אפסי.
או במקרה שאתם בטוחים בצדקתכם ב-100%.
במקרים כאלה למיטב ידיעתי הסיכוי שתחוייבו בהוצאות משפט לצד השני שואפים לאפס.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
נציג מסופרבוס חזר אלי והוא איתי על הקו
הוא טוען שהיה תאונה באחת המנהרות שאני לא זוכרת את שמה ולכן היה עיקוב..
יש על מה להאבק איתו על המילים של הנציגים שענו לי.. שהטעו אותי ולא אמרו שזאת תאונה...???
לגבי השאלה למה לא אמרו שזאת תאונה - לא בטוח שהנציגים בזמן אמת היו מודעים לה.
אבל לפי מה שכתבת למעלה שני הנציגים אמרו שלראשון היתה "תקלה תפעולית", כלומר שלפחות האוטובוס הראשון לא יצא. ובמילים אחרות יכול להיות שאם הוא היה יוצא כמתחייב לא היית נתקע בגלל התאונה שהיתה או לא היתה.
כמובן צריך לבדוק האם המקום בו חיכית היה מושפע מהמיקום של התאונה, או שהחברה חוגגת על חשבון איזה ששהוא תאונה.

@מנוי פרימיום @אופקים 1 יש היכן שהוא מאגר נתונים על חסימות/פקקים/תאונות?
כי חברות התח"צ יכולות להשתמש בנתונים של רשויות מקומיות, משטרה, נתיבי ישראל וכו' על מנת להסביר על תקלות שנגרמו מסיבות שונות ולהמנע מקנסות מול משרד התחבורה, יש כזה מאגר פתוח לציבור כדי לנסות לראות אם החברות צודקות?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שאלה אל המומחים וכל אלה שיש להם כבר ניסיון בתחום,
חברת התח"צ ענתה לי בענין אי עצירה בתחנה,
שע"פ דיווח מסדרן הנסיעה עולה כי היה עומס נוסעים ולא התאפשר להעלות נוסעים,
תשובה כזאת, נקראת תשובה ענינית ואמיתית, או שזה סתם תירוץ וחירטוט, כי ע"פ מה שהיה נראה לי, עשה רושם שיש מקום על האוטובוס.
כדאי מאוד לשלוח תלונה למשרד התחבורה על התשובה הזאת, אני שלחתי לאחרונה כמה תלונות על תשובות דומות כשזה היה שקר מוחלט.
חשוב שאולי מישהו במשרד התחבורה ישים לב שיש מגמה כזאת.
אם החברה תטען את זה בבימ"ש היא תצטרך להוכיח מאיפה היא או הסדרן לקחו את הנתונים הללו.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק

לפי מה קובעים את סכום התביעה?

במעבר על האשכול אני רואה שהשופטים לא אוהבים שמפריזים
זה נכון, לא כדאי להפריז, אבל תמיד אפשר לתבוע מעט גבוה כדי לקבל חלק, אבל זה צריך להיות סכום הגיוני.
מה שאני יכול לעזור זה רק את מה שאני הייתי מנסה לתבוע מהנסיון האישי שלי ועל דעתי בלבד, אבל צריך לדעת מה היו פרטי המקרה.
 
נערך לאחרונה ב:

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
לגבי השאלה למה לא אמרו שזאת תאונה - לא בטוח שהנציגים בזמן אמת היו מודעים לה.
אבל לפי מה שכתבת למעלה שני הנציגים אמרו שלראשון היתה "תקלה תפעולית", כלומר שלפחות האוטובוס הראשון לא יצא. ובמילים אחרות יכול להיות שאם הוא היה יוצא כמתחייב לא היית נתקע בגלל התאונה שהיתה או לא היתה.
כמובן צריך לבדוק האם המקום בו חיכית היה מושפע מהמיקום של התאונה, או שהחברה חוגגת על חשבון איזה ששהוא תאונה.

@מנוי פרימיום @אופקים 1 יש היכן שהוא מאגר נתונים על חסימות/פקקים/תאונות?
כי חברות התח"צ יכולות להשתמש בנתונים של רשויות מקומיות, משטרה, נתיבי ישראל וכו' על מנת להסביר על תקלות שנגרמו מסיבות שונות ולהמנע מקנסות מול משרד התחבורה, יש כזה מאגר פתוח לציבור כדי לנסות לראות אם החברות צודקות?
חזר אלי נציג שמאוד נגע לליבו סיפורי ה"כואב"
תכלס הוא התנצל ואמר שהוא הקשיב לכל השיחות והוא באמת נדהם לגלות איך הטעו אותי 4 נציגים שונים וכל אחד ותשובותיו,
והוא אמר שהיה תאונה וכבר בתישע וחצי ידעו על התאונה ואני כשהתקשרתי בעשר ורבע וכו' - הם היו צריכים לעדכן אותי על כך והם לא עידכנו
והוא העביר תלונה לסדרן הראשי על חוסר תפקוד נורמלי בשירות הלקוחות של סופרבוס...
וכך נותקה השיחה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
חזר אלי נציג שמאוד נגע לליבו סיפורי ה"כואב"
תכלס הוא התנצל ואמר שהוא הקשיב לכל השיחות והוא באמת נדהם לגלות איך הטעו אותי 4 נציגים שונים וכל אחד ותשובותיו,
והוא אמר שהיה תאונה וכבר בתישע וחצי ידעו על התאונה ואני כשהתקשרתי בעשר ורבע וכו' - הם היו צריכים לעדכן אותי על כך והם לא עידכנו
והוא העביר תלונה לסדרן הראשי על חוסר תפקוד נורמלי בשירות הלקוחות של סופרבוס...
וכך נותקה השיחה.
לדעתי אחרי תשובה כזאת כבר יש לך את כל מה שצריך בשביל תביעה...
אני אישית הייתי הולך על זה...

אין באמור תחליף לייעוץ משפטי
אין באמור התחייבות לתשואה כלשהיא
הלוואה תינתן לפי שיקול דעת הבנק
משרד הבריאות קובע איזה מזון הכי טוב לתינוק
שכחתי משהו?
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
לדעתי אחרי תשובה כזאת כבר יש לך את כל מה שצריך בשביל תביעה...
אני אישית הייתי הולך על זה...

אין באמור תחליף לייעוץ משפטי
אין באמור התחייבות לתשואה כלשהיא
הלוואה תינתן לפי שיקול דעת הבנק
משרד הבריאות קובע איזה מזון הכי טוב לתינוק
שכחתי משהו?
על מה לתבוע על כך שלא ענו לי נכון?
 

בלדה

משתמש פעיל
זה נכון, לא כדאי להפריז, אבל תמיד אפשר לתבוע מעט גבוה כדי לקבל חלק, אבל זה צריך להיות סכום הגיוני.
מה שאני יכול לעזור זה רק את מה שאני הייתי מנסה לתבוע מהנסיון האישי שלי ועל דעתי בלבד, אבל צריך לדעת מה היו פרטי המקרה.
המתנה בתחנה האחרונה במסלול ב12 בלילה.
כל הקווים חלפו על פני הממתינים לטענת הנציג: "כל האוטובוסים מלאים הנושא בטיפול הסדרן"

באחד וחצי ענה הנציג שהאוטובוס האחרון עבר, אין מה לחכות, ושאולי ייקחו את אחד מקווי הלילה וטרמפ מהצומת האזורית עד היעד...
 
נערך לאחרונה ב:

אופקים 1

משתמש מקצוען
לגבי השאלה למה לא אמרו שזאת תאונה - לא בטוח שהנציגים בזמן אמת היו מודעים לה.
אבל לפי מה שכתבת למעלה שני הנציגים אמרו שלראשון היתה "תקלה תפעולית", כלומר שלפחות האוטובוס הראשון לא יצא. ובמילים אחרות יכול להיות שאם הוא היה יוצא כמתחייב לא היית נתקע בגלל התאונה שהיתה או לא היתה.
כמובן צריך לבדוק האם המקום בו חיכית היה מושפע מהמיקום של התאונה, או שהחברה חוגגת על חשבון איזה ששהוא תאונה.

@מנוי פרימיום @אופקים 1 יש היכן שהוא מאגר נתונים על חסימות/פקקים/תאונות?
כי חברות התח"צ יכולות להשתמש בנתונים של רשויות מקומיות, משטרה, נתיבי ישראל וכו' על מנת להסביר על תקלות שנגרמו מסיבות שונות ולהמנע מקנסות מול משרד התחבורה, יש כזה מאגר פתוח לציבור כדי לנסות לראות אם החברות צודקות?
במערכת חצב של משרד התחבורה יש מידע על תאונות דרכים, לדעתי המערכת איננה מתעדכנת בתדירות גבוהה, וגם אין בה את כל הנתונים.
המידע הגולמי נמצא באתר דאטה גוב, ויש גם אתרים פרטיים, שפיתחו מפות עצמאיות.
המידע הוא רק על תאונות עם נפגעים שהמשטרה תחקרה, ולכן אפילו כשהוא מעודכן הוא לוקה בחסר.

במקרים של תאונות, המפעיל מחוייב לדווח למשרד התחבורה בתוך 24 שעות על כך שהייתה תאונה, ולצרף אסמכתא כלשהי, צילום מהשטח, דיווח בעיתונות, או אישור כלשהו של גורם עירוני או ממשלתי, ואז המשרד פוטר אותם מקנס על אי ביצוע.
 
אשמח לעצות המומחים כאן-
אני והבן שלי רצנו לאוטובוס. הילד הגיע לדלת ואני הייתי 2 פסיעות מאחוריו. הנהג ראה אותי בבירור. הנהג סגר את הדלת ונסע עם הילד. הילד ביקש לחכות שנייה לאמא שלו עוד לפני שהנהג התחיל בנסיעה וכל הנוסעים שראו שהוא מתחיל לנסוע צעקו לו שיחכה. הוא נסע בכוונה כשהוא כולא את הילד באוטובוס ואני נשארתי בתחנה.
יש עילה לתביעה על ההתנהגות הברברית?
יש לי את מספר האוטובוס ומספר טלפון של זקן שישב בספסל הקדמי וראה את המקרה ומוכן להעיד במקרה הצורך.
מה דעתכם?
אם יש מקום לתביעה, איך מקדמים את התביעה באופן המהיר והיעיל ביותר?
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
במערכת חצב של משרד התחבורה יש מידע על תאונות דרכים, לדעתי המערכת איננה מתעדכנת בתדירות גבוהה, וגם אין בה את כל הנתונים.
המידע הגולמי נמצא באתר דאטה גוב, ויש גם אתרים פרטיים, שפיתחו מפות עצמאיות.
המידע הוא רק על תאונות עם נפגעים שהמשטרה תחקרה, ולכן אפילו כשהוא מעודכן הוא לוקה בחסר.

במקרים של תאונות, המפעיל מחוייב לדווח למשרד התחבורה בתוך 24 שעות על כך שהייתה תאונה, ולצרף אסמכתא כלשהי, צילום מהשטח, דיווח בעיתונות, או אישור כלשהו של גורם עירוני או ממשלתי, ואז המשרד פוטר אותם מקנס על אי ביצוע.
חברת תחבורה ענתה לי לתלונה
שבגלל אירוע משטרתי מס' ***** היה איחור / אי ביצוע, או משהו כזה,
איך ניתן לבדוק אם זה אמין?
 
@יוסי ב.ק
אשמח לשמוע מניסיונך מה לדעתך סכום התביעה ההגיוני למקרה הבא:

אני והבן שלי רצנו לאוטובוס. הילד הגיע ועלה ואני הייתי 2 פסיעות מאחוריו. הנהג ראה אותי בבירור. עמדתי ממש בדלת. למרות שהילד (קטין) ביקש מהנהג לחכות לאמא שלו שניה אחת הנהג סגר את הדלת ונסע עם הילד ואף לא אפשר לו לרדת בחזרה. הנוסעים שראו שהוא מתחיל לנסוע, צעקו לו שיחכה לאמא, אבל הוא התעלם במכוון ונסע כשהוא כולא את הילד באוטובוס ואני נשארתי בתחנה.
מכיון שלאוטובוס זה מסלול סיבובי נאלצתי לרוץ לרחוב הבא ולתפוס אותו (בזמן שהוא מסתובב ברחוב אחר, יש לו סיבוב של כמה דקות ולכן זה התאפשר).
מציינת שאני בהריון מתקדם ולאחר מכן הרגשתי רע ובהוראת הרופא אאלץ לקחת יומיים מנוחה מהעבודה (אני עצמאית וזה ללא תשלום).
אציין עוד שכאשר עליתי מספר נוסעים נגשו אלי והביעו את שאט הנפש שלהם מהתנהלות הנהג. אחד מהם אף הציע לי לקחת את המספר שלו לצורך עדות.
כמה אפשר לתבוע על סיטואציה כזו?
תודה רבה!
 

שזמה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
חיכיתי לאוטובוס שלא הגיע לתחנה אבל בקו המידע של קל קו זה אמר שיש אוטובוס במסלול, איך אני יכול לבדוק האם באמת יצא אוטובוס? ראיתי שיש אתרים של מידע בזמן אמת אבל אני מחפש על נסיעה שהיתה הבוקר.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
חיכיתי לאוטובוס שלא הגיע לתחנה אבל בקו המידע של קל קו זה אמר שיש אוטובוס במסלול, איך אני יכול לבדוק האם באמת יצא אוטובוס? ראיתי שיש אתרים של מידע בזמן אמת אבל אני מחפש על נסיעה שהיתה הבוקר.
באתר 'איפה בוס' אפשר לבדוק נסיעות של אותו יום עד 12 בלילה, לאחר מכן המידע מתאפס
יש אתר מידע ממשלתי שמתעדכן בטווח שבין חודש עד שלושה חודשים לאחור
 

שזמה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
באתר 'איפה בוס' אפשר לבדוק נסיעות של אותו יום עד 12 בלילה, לאחר מכן המידע מתאפס
יש אתר מידע ממשלתי שמתעדכן בטווח שבין חודש עד שלושה חודשים לאחור
באיפה בוס אפשר לבדוק רק נסיעות פעילות, א"א לראות נסיעות קודמות שכבר הסתיימו.
באיזה אתר ממשלתי אפשר לראות?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
באיפה בוס אפשר לבדוק רק נסיעות פעילות, א"א לראות נסיעות קודמות שכבר הסתיימו.
חיפוש לפי מספר קו >> בחירת כיוון נסיעה / חלופה >> תחנות >> זמנים ממוצעים

1721809248402.png


1721809285546.png


1721809386473.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה