לפני כמה זמן?הגשתי תלונה במשרד התחבורה ולא חזרו אלי
ברמת העיקרון זה יכול לקרות, אבל זה כמעט ולא קורה בתלונות מוצדקות על הפרות בתח"צ.האם בית משפט עלול לחייב על הוצאות משפט של הצד השני כך שבמקום אולי רווח עלולים לצאת במינוס???
לגבי השאלה למה לא אמרו שזאת תאונה - לא בטוח שהנציגים בזמן אמת היו מודעים לה.נציג מסופרבוס חזר אלי והוא איתי על הקו
הוא טוען שהיה תאונה באחת המנהרות שאני לא זוכרת את שמה ולכן היה עיקוב..
יש על מה להאבק איתו על המילים של הנציגים שענו לי.. שהטעו אותי ולא אמרו שזאת תאונה...???
כדאי מאוד לשלוח תלונה למשרד התחבורה על התשובה הזאת, אני שלחתי לאחרונה כמה תלונות על תשובות דומות כשזה היה שקר מוחלט.שאלה אל המומחים וכל אלה שיש להם כבר ניסיון בתחום,
חברת התח"צ ענתה לי בענין אי עצירה בתחנה,
שע"פ דיווח מסדרן הנסיעה עולה כי היה עומס נוסעים ולא התאפשר להעלות נוסעים,
תשובה כזאת, נקראת תשובה ענינית ואמיתית, או שזה סתם תירוץ וחירטוט, כי ע"פ מה שהיה נראה לי, עשה רושם שיש מקום על האוטובוס.
זה נכון, לא כדאי להפריז, אבל תמיד אפשר לתבוע מעט גבוה כדי לקבל חלק, אבל זה צריך להיות סכום הגיוני.
חזר אלי נציג שמאוד נגע לליבו סיפורי ה"כואב"לגבי השאלה למה לא אמרו שזאת תאונה - לא בטוח שהנציגים בזמן אמת היו מודעים לה.
אבל לפי מה שכתבת למעלה שני הנציגים אמרו שלראשון היתה "תקלה תפעולית", כלומר שלפחות האוטובוס הראשון לא יצא. ובמילים אחרות יכול להיות שאם הוא היה יוצא כמתחייב לא היית נתקע בגלל התאונה שהיתה או לא היתה.
כמובן צריך לבדוק האם המקום בו חיכית היה מושפע מהמיקום של התאונה, או שהחברה חוגגת על חשבון איזה ששהוא תאונה.
@מנוי פרימיום @אופקים 1 יש היכן שהוא מאגר נתונים על חסימות/פקקים/תאונות?
כי חברות התח"צ יכולות להשתמש בנתונים של רשויות מקומיות, משטרה, נתיבי ישראל וכו' על מנת להסביר על תקלות שנגרמו מסיבות שונות ולהמנע מקנסות מול משרד התחבורה, יש כזה מאגר פתוח לציבור כדי לנסות לראות אם החברות צודקות?
לדעתי אחרי תשובה כזאת כבר יש לך את כל מה שצריך בשביל תביעה...חזר אלי נציג שמאוד נגע לליבו סיפורי ה"כואב"
תכלס הוא התנצל ואמר שהוא הקשיב לכל השיחות והוא באמת נדהם לגלות איך הטעו אותי 4 נציגים שונים וכל אחד ותשובותיו,
והוא אמר שהיה תאונה וכבר בתישע וחצי ידעו על התאונה ואני כשהתקשרתי בעשר ורבע וכו' - הם היו צריכים לעדכן אותי על כך והם לא עידכנו
והוא העביר תלונה לסדרן הראשי על חוסר תפקוד נורמלי בשירות הלקוחות של סופרבוס...
וכך נותקה השיחה.
על מה לתבוע על כך שלא ענו לי נכון?לדעתי אחרי תשובה כזאת כבר יש לך את כל מה שצריך בשביל תביעה...
אני אישית הייתי הולך על זה...
אין באמור תחליף לייעוץ משפטי
אין באמור התחייבות לתשואה כלשהיא
הלוואה תינתן לפי שיקול דעת הבנק
משרד הבריאות קובע איזה מזון הכי טוב לתינוק
שכחתי משהו?
המתנה בתחנה האחרונה במסלול ב12 בלילה.זה נכון, לא כדאי להפריז, אבל תמיד אפשר לתבוע מעט גבוה כדי לקבל חלק, אבל זה צריך להיות סכום הגיוני.
מה שאני יכול לעזור זה רק את מה שאני הייתי מנסה לתבוע מהנסיון האישי שלי ועל דעתי בלבד, אבל צריך לדעת מה היו פרטי המקרה.
במערכת חצב של משרד התחבורה יש מידע על תאונות דרכים, לדעתי המערכת איננה מתעדכנת בתדירות גבוהה, וגם אין בה את כל הנתונים.לגבי השאלה למה לא אמרו שזאת תאונה - לא בטוח שהנציגים בזמן אמת היו מודעים לה.
אבל לפי מה שכתבת למעלה שני הנציגים אמרו שלראשון היתה "תקלה תפעולית", כלומר שלפחות האוטובוס הראשון לא יצא. ובמילים אחרות יכול להיות שאם הוא היה יוצא כמתחייב לא היית נתקע בגלל התאונה שהיתה או לא היתה.
כמובן צריך לבדוק האם המקום בו חיכית היה מושפע מהמיקום של התאונה, או שהחברה חוגגת על חשבון איזה ששהוא תאונה.
@מנוי פרימיום @אופקים 1 יש היכן שהוא מאגר נתונים על חסימות/פקקים/תאונות?
כי חברות התח"צ יכולות להשתמש בנתונים של רשויות מקומיות, משטרה, נתיבי ישראל וכו' על מנת להסביר על תקלות שנגרמו מסיבות שונות ולהמנע מקנסות מול משרד התחבורה, יש כזה מאגר פתוח לציבור כדי לנסות לראות אם החברות צודקות?
חודשיים בערך, נסיעה מזעזת ואי עצירה בתחנה.לפני כמה זמן?
חברת תחבורה ענתה לי לתלונהבמערכת חצב של משרד התחבורה יש מידע על תאונות דרכים, לדעתי המערכת איננה מתעדכנת בתדירות גבוהה, וגם אין בה את כל הנתונים.
המידע הגולמי נמצא באתר דאטה גוב, ויש גם אתרים פרטיים, שפיתחו מפות עצמאיות.
המידע הוא רק על תאונות עם נפגעים שהמשטרה תחקרה, ולכן אפילו כשהוא מעודכן הוא לוקה בחסר.
במקרים של תאונות, המפעיל מחוייב לדווח למשרד התחבורה בתוך 24 שעות על כך שהייתה תאונה, ולצרף אסמכתא כלשהי, צילום מהשטח, דיווח בעיתונות, או אישור כלשהו של גורם עירוני או ממשלתי, ואז המשרד פוטר אותם מקנס על אי ביצוע.
באתר 'איפה בוס' אפשר לבדוק נסיעות של אותו יום עד 12 בלילה, לאחר מכן המידע מתאפסחיכיתי לאוטובוס שלא הגיע לתחנה אבל בקו המידע של קל קו זה אמר שיש אוטובוס במסלול, איך אני יכול לבדוק האם באמת יצא אוטובוס? ראיתי שיש אתרים של מידע בזמן אמת אבל אני מחפש על נסיעה שהיתה הבוקר.
באיפה בוס אפשר לבדוק רק נסיעות פעילות, א"א לראות נסיעות קודמות שכבר הסתיימו.באתר 'איפה בוס' אפשר לבדוק נסיעות של אותו יום עד 12 בלילה, לאחר מכן המידע מתאפס
יש אתר מידע ממשלתי שמתעדכן בטווח שבין חודש עד שלושה חודשים לאחור
חיפוש לפי מספר קו >> בחירת כיוון נסיעה / חלופה >> תחנות >> זמנים ממוצעיםבאיפה בוס אפשר לבדוק רק נסיעות פעילות, א"א לראות נסיעות קודמות שכבר הסתיימו.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: