אחד משלנו

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
רק לשתף סיפור אישי שקרה לי אתמול מקווה שזה המקום
נסעתי בקו 292 מפתח תקווה לב"ב
בזמן שנסעתי היו שני אוטובוסים אחד אחרי השני
אני הייתי באוטובוס השני (אומנם אחרתי את האוטובוס הראשון אבל הספקתי את השני)
והאוטובוס הראשון אסף את כל הנוסעים מהתחנות
והאוטובוס השני היה עם נוסע אחד שזה הייתי אני
ובכל אופן הנהג עצר בכל תחנה עצירה מלאה ופתח את הדלת ולא עלו נוסעים כי הראשון אסף את כולם
אז שאלתי את הנהג אם אתה רואה שאין נוסעים שרוצים לעלות אליך למה אתה פותח את הדלת בכל תחנה
אז הוא ענה לי שמשרד התחבורה כתב לו שיש תחנות שהוא לא עצר בהם/שלא פתח בהם דלתות
לכן כל תחנה שהוא מגיע אליו הוא עוצר עצירה מלאה ופותח את הדלת שלא יגידו שהוא לא עצר ופתח את הדלת
והנהג הוסיף לי את העונש הזה מקבלים הנוסעים, מנוסעים אחרים שהתלוננו למשרד התחבורה
 
נערך לאחרונה ב:

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
לפי מה שידוע לי הטענה הזו אינה נכונה, חברת התח"צ היא זו שמחויבת לאסוף את הנוסעים


תלוי בשופט, תכלו לבדוק פסיקות קודמות של השופט כדי לראות מה הסכום שהוא נוהג לתת
אם תרצו תוכלו לכתוב כאן את שם השופט כדי שנוכל לבדוק
אשמח שתבדוק לי על פסיקות של השופט גיא פורר יש לי דיון איתו
תודה
 

#גמח

משתמש פעיל
תודה על התשובה, זה היה בתחנת המוצא, אתה יכול לתת קישורים לתביעות שהחברה ענתה תשובה כזו?
תודה
לתועלת הציבור, הנהלת הפורום הכניסה את הקישור להוראות איך מגישים תביעה בראש העמוד
1721323023124.png
 

#גמח

משתמש פעיל
רק לשתף סיפור אישי שקרה לי אתמול מקווה שזה המקום
נסעתי בקו 292 מפתח תקווה לב"ב
בזמן שנסעתי היו שני אוטובוסים אחד אחרי השני
אני הייתי באוטובוס השני (אומנם אחרתי את האוטובוס הראשון אבל הספקתי את השני)
והאוטובוס הראשון אסף את כל הנוסעים מהתחנות
והאוטובוס השני היה עם נוסע אחד שזה הייתי אני
ובכל אופן הנהג עצר בכל תחנה עצירה מלאה ופתח את הדלת ולא עלו נוסעים כי הראשון אסף את כולם
אז שאלתי את הנהג אם אתה רואה שאין נוסעים שרוצים לעלות אליך למה אתה פותח את הדלת בכל תחנה
אז הוא ענה לי שמשרד התחבורה כתב לו שיש תחנות שהוא לא עצר בהם/שלא פתח בהם דלתות
לכן כל תחנה שהוא מגיע אליו הוא עוצר עצירה מלאה ופותח את הדלת שלא יגידו שהוא לא עצר ופתח את הדלת
והנהג הוסיף לי את העונש הזה מקבלים הנוסעים, מנוסעים אחרים שהתלוננו למשרד התחבורה
אנחנו נשמח (!) ל'הפסיד' ושכל הנהגים יפתחו דלתות כל תחנה גם ריקה, על פני ל'הפסיד' שהם לא יפתחו דלתות בתחנה עם אנשים מעשים שבכל יום...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
רק לשתף סיפור אישי שקרה לי אתמול מקווה שזה המקום
נסעתי בקו 292 מפתח תקווה לב"ב
בזמן שנסעתי היו שני אוטובוסים אחד אחרי השני
אני הייתי באוטובוס השני (אומנם אחרתי את האוטובוס הראשון אבל הספקתי את השני)
והאוטובוס הראשון אסף את כל הנוסעים מהתחנות
והאוטובוס השני היה עם נוסע אחד שזה הייתי אני
ובכל אופן הנהג עצר בכל תחנה עצירה מלאה ופתח את הדלת ולא עלו נוסעים כי הראשון אסף את כולם
אז שאלתי את הנהג אם אתה רואה שאין נוסעים שרוצים לעלות אליך למה אתה פותח את הדלת בכל תחנה
אז הוא ענה לי שמשרד התחבורה כתב לו שיש תחנות שהוא לא עצר בהם/שלא פתח בהם דלתות
לכן כל תחנה שהוא מגיע אליו הוא עוצר עצירה מלאה ופותח את הדלת שלא יגידו שהוא לא עצר ופתח את הדלת
והנהג הוסיף לי את העונש הזה מקבלים הנוסעים, מנוסעים אחרים שהתלוננו למשרד התחבורה
בעבר קיבלתי ממשרד התחבורה תשובה הפוכה -
במקרה שבו שני קווים מאותו חלופת הקו שמגיעים יחד לתחנה רק הראשון חייב לעצור ולהעלות נוסעים
 

יהודה לייב

משתמש פעיל
השם של השופט זה יגאל ברק עופר.
לפי מה שידוע לי הטענה הזו אינה נכונה, חברת התח"צ היא זו שמחויבת לאסוף את הנוסעים


תלוי בשופט, תכלו לבדוק פסיקות קודמות של השופט כדי לראות מה הסכום שהוא נוהג לתת
אם תרצו תוכלו לכתוב כאן את שם השופט כדי שנוכל לבדוק
השם של השופט זה יגאל ברק עופר
 

יעית

משתמש פעיל
שלום רב לכל המומחים!
מספר שאלות, ברשותכם-
א' מה העניין לשלוח תלונה גם למשרד התחבורה, את התביעה בביהמ"ש אני פותח נגד חברת התח"צ, לא?
ב' מה סכום הנורמה בתביעה על כל תלונה?
ג' אם אני תובע יותר זה יכול להזיק לי?
ד' מה גובה תקרת הסכום שזה יקרא תביעה קטנה?
ה' אז בעצם על מה אני תובע את החברה, בכ"כ הרבה כסף הרי אני לא מוכיח שהיה לי הפסד של כמה מאות-אלפים?
ו' אני צריך לחכות לתגובת משרד התחבורה, בשביל לפתוח תיק בביהמ"ש או שלא?
אל תכתבו לי שאקרא את כל האשכול, ויש כבר תשובות לשאלות, כי אני חכם מספיק בשביל לדעת זאת, אבל לא חרוץ מספיק בשביל לעשות זאת, בבקשה תתאמצו ואולי אפי' תזיעו בשביל לסכם לי את הפרטים הקטנים האלה,
תודה!!!!!!!!
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אשמח שתבדוק לי על פסיקות של השופט גיא פורר יש לי דיון איתו
תודה
מדובר בשופט חדש שמונה כשופט רק לפני חודש
ולכן אין עדיין מידע על פסיקות קודמות שלו בנושא

  • בשנים 2015-2024 עבד כעורך דין שותף במשרד עורכי דין.
  • בשנת 2012 סיים בהצטיינות לימודי תואר שני במשפט עסקי באוניברסיטת תל-אביב בשיתוף עם אוניברסיטת ברקלי שבארה"ב.
  • ביוני 2024 מונה לכהונת שופט של בתי משפט השלום במחוז תל אביב.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
השם של השופט זה יגאל ברק עופר.
מחיפוש בגוגל מצאתי כמה תיקים עם פסיקות שלו בתח"צ
ממליץ להיכנס לנט המשפט וללמוד את הטענות שלו כדי להיערך בצורה נכונה עם כתב התביעה, ובמידת הצורך להגיש כתב תביעה מתוקן או לצרף מסמכים נחוצים

אני מביא כאן כמה דוגמאות מהשופט, חלקן על סכומים גדולים יותר וחלקן על פחות
מומלץ לקרוא את כתבי ההחלטות המלאים המצויים כאמור באתר נט המשפט כדי ללמוד ממה מורכבת פסיקת השופט הנוכחי בכל תיק
חשוב גם להעיר כי כל שופט מקבל החלטה בצורה אחרת, ולכן אין להסיק בהכרח מכאן לשופטים אחרים

1721346729423.png


1721347247662.png


1721347654496.png


מתוך מסמך ההחלטה באחד התיקים הנ"ל -
1721347888725.png
 

יהודה לייב

משתמש פעיל
מחיפוש בגוגל מצאתי כמה תיקים עם פסיקות שלו בתח"צ
ממליץ להיכנס לנט המשפט וללמוד את הטענות שלו כדי להיערך בצורה נכונה עם כתב התביעה, ובמידת הצורך להגיש כתב תביעה מתוקן או לצרף מסמכים נחוצים

אני מביא כאן כמה דוגמאות מהשופט, חלקן על סכומים גדולים יותר וחלקן על פחות
מומלץ לקרוא את כתבי ההחלטות המלאים המצויים כאמור באתר נט המשפט כדי ללמוד ממה מורכבת פסיקת השופט הנוכחי בכל תיק
חשוב גם להעיר כי כל שופט מקבל החלטה בצורה אחרת, ולכן אין להסיק בהכרח מכאן לשופטים אחרים

צפה בקובץ המצורף 1712659

צפה בקובץ המצורף 1712661

צפה בקובץ המצורף 1712664

מתוך מסמך ההחלטה באחד התיקים הנ"ל -
צפה בקובץ המצורף 1712666
כל אלו מדובר בשופט יגאל ברק עופר?
אשמח אם תוכלו להעלות את הכתבי תביעה במלואם כדי שאוכל ללמוד אותם טוב יותר.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
כל אלו מדובר בשופט יגאל ברק עופר?
אשמח אם תוכלו להעלות את הכתבי תביעה במלואם כדי שאוכל ללמוד אותם טוב יותר.
תוכל למצוא את ההחלטות באתר נט המשפט
אין לי אפשרות להעלות אותם כאן בעקבות צנעת הפרט של שמות התובעים ופרטיהם האישיים שמופיעים במסמכים

לרשימת תיקים של השופט תוכל להיעזר באתר תקדין -
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
עולה 99 ש"ח להוריד תיקים.
לכן כתבתי שתיכנס לאתר נט המשפט ותוכל לצפות ולהוריד חינם
באתר תקדין אתה יכול למצוא את מספרי התיקים שאותם תבדוק באתר נט המשפט
 

mf868

משתמש צעיר
זה תלוי באיזו חברה

גם הדיון עצמו ממש קליל ולא דורש אומץ. אבל לא תמיד מקבלים את כל הסכום.

אם יש לכם קבלה וכדומה זה רק יעזור, אבל גם אם אין לכם זה לא מונע מלהגיש תביעה, האוטובוסים מנוטרים ברמה של שניות כולל סגירת ופתיחת דלתות. מה שצריך זה תאריך קו ומקום. מעבר לזה זה יותר אמין ויעיל אבל לא חובה.

רק אם יש הכחשה ברורה של המקרה ממשרד התחבורה כדאי לחשוש ולא להגיש תביעה על המקרה הספציפי, אבל אפשר להגיש אותו עם מקרים נוספים (תמיד כדאי להגיש על כמה מקרים) ומקסימום המקרה ירד מהפרק בבימ"ש

אם הכוונה לארגון 15 דקות, לא כדאי דרכו. הם פועלים נמרצות למען תח"צ בשבת ח"ו.
אפשר להגיש לבד בקלות. אשמח לעזור.


ונסיים בברכת:

הברכה לא תתקיים במלואה אבל לפחות בחלקה.
נ
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
א' מה העניין לשלוח תלונה גם למשרד התחבורה, את התביעה בביהמ"ש אני פותח נגד חברת התח"צ, לא?
כיון שבכתב התביעה לא מוצגות הוכחות למקרה, (אפילו שלא הכרחי להציג הוכחות כאלה, כי לחברה יש את הנתונים,) כאשר כל מקרה מעוגן בהתייחסות של משרד התחבורה זה מספק רושם יותר אמין לתביעה.
ב' מה סכום הנורמה בתביעה על כל תלונה?
משתנה לפי כל מקרה. בגדול סכום הגיוני שיפצה על הנזק ועוגמת הנפש שנגרמו. אם מדובר בנסיעה פנימית שדולגה ואחרי 10 דק' יצאה נסיעה אחרת, לא לגיטימי לדעתי לדרוש על זה 300 ש"ח, אפי' אם בגלל זה הפסדת בייביסיטר וכו' נזקים שיהיה מורכב עד בלתי אפשרי להוכיח אותם.
ג' אם אני תובע יותר זה יכול להזיק לי?
קשה להעריך, אבל אם זה סכום גבוה באופן מוגזם יכול לעצבן שופטים.
ד' מה גובה תקרת הסכום שזה יקרא תביעה קטנה?
37,700 ש"ח.
ה' אז בעצם על מה אני תובע את החברה, בכ"כ הרבה כסף הרי אני לא מוכיח שהיה לי הפסד של כמה מאות-אלפים?
תביעה של מאות אלפים צריך להוכיח נזק, וגם אז לא בטוח שתקבל מחברת תח"צ שיפוי על כל הנזק שהיא גרמה (למעט בתאונות).
המקרים המדוברים באשכול הם תביעות קטנות, שבהם לא צריך להוכיח נזק בדרך-כלל, כי ברור שעיכוב זמן הוא דבר שגורם נזק.
ו' אני צריך לחכות לתגובת משרד התחבורה, בשביל לפתוח תיק בביהמ"ש או שלא?
עדיף.


האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מקצועי.
 

יעקב דב

משתמש פעיל
רק לשתף סיפור אישי שקרה לי אתמול מקווה שזה המקום
נסעתי בקו 292 מפתח תקווה לב"ב
בזמן שנסעתי היו שני אוטובוסים אחד אחרי השני
אני הייתי באוטובוס השני (אומנם אחרתי את האוטובוס הראשון אבל הספקתי את השני)
והאוטובוס הראשון אסף את כל הנוסעים מהתחנות
והאוטובוס השני היה עם נוסע אחד שזה הייתי אני
ובכל אופן הנהג עצר בכל תחנה עצירה מלאה ופתח את הדלת ולא עלו נוסעים כי הראשון אסף את כולם
אז שאלתי את הנהג אם אתה רואה שאין נוסעים שרוצים לעלות אליך למה אתה פותח את הדלת בכל תחנה
אז הוא ענה לי שמשרד התחבורה כתב לו שיש תחנות שהוא לא עצר בהם/שלא פתח בהם דלתות
לכן כל תחנה שהוא מגיע אליו הוא עוצר עצירה מלאה ופותח את הדלת שלא יגידו שהוא לא עצר ופתח את הדלת
והנהג הוסיף לי את העונש הזה מקבלים הנוסעים, מנוסעים אחרים שהתלוננו למשרד התחבורה
אני לא חושב שזה עונש כך מקובל אגב באירופה תמיד לעצור וזה הנורמה
[שלא לדבר משוויץ שם הנהג מחכה עד שמגיע השעה המדוייקת לעזוב את התחנה]
 

יעית

משתמש פעיל
שלום, שבוע טוב!
בתלונה לחברת התח"צ, אני אמור לתבוע מהם פיצוי, כהכנה לתביעה בביהמ"ש, או שזוהי סתם תלונה יבשה?
תודה
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
בשבוע שעבר חיכיתי מעל שעה לקו 516 ש''ח
4 קווים לא יצאו עקב תקלה תפעולית - לטענתם של סופרבוס,
תיעדתי הכל במצלמה- שרשום שהוא מגיע והוא פתאום נעלם מהמסך בלי שהוא מגיע,
וכן דיברתי גם עם נציגה שאמרה לי שהאוטובוס 2 תחנות ליד...
והוא לא הגיע. ( זה מה שדירבן אותי לחכות)

איך אפשר לתבוע אותם?
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
רק לשתף סיפור אישי שקרה לי אתמול מקווה שזה המקום
נסעתי בקו 292 מפתח תקווה לב"ב
בזמן שנסעתי היו שני אוטובוסים אחד אחרי השני
אני הייתי באוטובוס השני (אומנם אחרתי את האוטובוס הראשון אבל הספקתי את השני)
והאוטובוס הראשון אסף את כל הנוסעים מהתחנות
והאוטובוס השני היה עם נוסע אחד שזה הייתי אני
ובכל אופן הנהג עצר בכל תחנה עצירה מלאה ופתח את הדלת ולא עלו נוסעים כי הראשון אסף את כולם
אז שאלתי את הנהג אם אתה רואה שאין נוסעים שרוצים לעלות אליך למה אתה פותח את הדלת בכל תחנה
אז הוא ענה לי שמשרד התחבורה כתב לו שיש תחנות שהוא לא עצר בהם/שלא פתח בהם דלתות
לכן כל תחנה שהוא מגיע אליו הוא עוצר עצירה מלאה ופותח את הדלת שלא יגידו שהוא לא עצר ופתח את הדלת
והנהג הוסיף לי את העונש הזה מקבלים הנוסעים, מנוסעים אחרים שהתלוננו למשרד התחבורה
אתה מעודד אותי ואת כל המסתפקים ביעילות של התלונות למ. התחבורה. כנראה שהם באמת מתייחסים לתלונות.
תודה
 

אחד משלנו

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בעבר קיבלתי ממשרד התחבורה תשובה הפוכה -
במקרה שבו שני קווים מאותו חלופת הקו שמגיעים יחד לתחנה רק הראשון חייב לעצור ולהעלות נוסעים
במקרה המדובר שני האוטובוסים לא הגיעו יחד לתחנה
אלא בהפרש של כמה דקות בודדות אחד אחרי השני
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
במקרה המדובר שני האוטובוסים לא הגיעו יחד לתחנה
אלא בהפרש של כמה דקות בודדות אחד אחרי השני
למיטב ידיעתי אין שום חוק שמחייב נהג לעצור בתחנה אם אין נוסעים שממתינים בה ואין נוסעים שביקשו לרדת בה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה