#גמח

משתמש פעיל
יש לי תיעוד על שני קווים, אשמח לשמוע האם זה עילה מספיקה לתביעה
קו 1 שיוצא כל רבע שעה עגולה שביום אחד לא יצא בשעות: 15:30,16:00,18:15,19:00 על פי טענת החברה עקב תקלה תפעולית (כ"א בפני עצמו...)
וקו 2 שיוצא כל רבע שעה + 8 דקות שלא יצא בשעות: 15:08,18:53,19:23 וכנ"ל 'עקב תקלה תפעולית...'
מספיק?
 

avi++

משתמש מקצוען
אוטובוס שאיחר בעשרים דקות והחברה ענתה לי ''יצוין, כי זמן הגעת האוטובוס לתחנה במועד הינו זמן משוער''
הם גם טוענים שהיו פקקים (בשעה 12 בלילה, כן), נשמע הגיוני?
 

ההוא סבא

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
יש לי תיעוד על שני קווים, אשמח לשמוע האם זה עילה מספיקה לתביעה
קו 1 שיוצא כל רבע שעה עגולה שביום אחד לא יצא בשעות: 15:30,16:00,18:15,19:00 על פי טענת החברה עקב תקלה תפעולית (כ"א בפני עצמו...)
וקו 2 שיוצא כל רבע שעה + 8 דקות שלא יצא בשעות: 15:08,18:53,19:23 וכנ"ל 'עקב תקלה תפעולית...'
מספיק?
אלו עילות מצויינות לתביעה.
תקלה תפעולית יכולה להיות תירוץ חד פעמי ולא תשובה אוטומטית על כל חיסור.
אוטובוס שאיחר בעשרים דקות והחברה ענתה לי ''יצוין, כי זמן הגעת האוטובוס לתחנה במועד הינו זמן משוער''
הם גם טוענים שהיו פקקים (בשעה 12 בלילה, כן), נשמע הגיוני?
אם תוכל להוכיח שלא היו פקקים, תוכל לתבוע.
אחרת, כל עוד זה מקרה ח"פ, לא נראה לי שיש פה קייסץ
 

#גמח

משתמש פעיל
אוטובוס שאיחר בעשרים דקות והחברה ענתה לי ''יצוין, כי זמן הגעת האוטובוס לתחנה במועד הינו זמן משוער''
הם גם טוענים שהיו פקקים (בשעה 12 בלילה, כן), נשמע הגיוני?
תמיד מומלץ לשאול באיזה שעה האוטובוס היה אמור לצאת, ובאיזה שעה יצא בפועל ולא לתת להם להתחמק מהתשובה כי זה ההוכחה שלכם שאתם צודקים!
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
התכוונתי פנייה לחברה ולמשרד התחוברה על מקרה
לא לבית המשפט
למשרד התחבורה עד חודשיים מהמקרה, זכור לי שבפועל הם אמורים לטפל גם בפניות שהגיעו עד שלושה חודשים מהמקרה, אבל זה רק מהזיכרון ולא בטוח בכלל. תמיד אפשר להגיש ומקסימום התלונה לא תטופל.
לחברה - אני לא מכיר נוהל שמדבר על כך, אבל היתה חברה שאמרה לי שאחרי 30 יום היא כבר לא יכולה לטפל. פניתי למשרד התחבורה כדי לדעת אם זה תקין והתשובה שלהם לא היתה ברורה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק אשמח לדעת האם להגיש תלונה למשרד התחבורה מפריע להגיש תביעה (אולי עוזר?!)
ממש לא מפריע לתביעה, ואף מומלץ להגיש תלונה.
גם כדי שהמשרד יקנוס את החברה, וגם אם עולה מהתשובה שלכאורה היתה הפרה אפשר לצרף את זה כסוג של ראיה (אם כי לא ראיה מוחצת), זה גם יכול להצביע על רצינות התובע שעשה כל מה שביכולתו לפני שהגיש את התביעה, ולפעמים זה עוזר להזהר מהגשת תביעה כי אם בתשובה שלהם עולה שהתלונה לא מוצדקת אז צריך לחשוב עוד פעם אם כדאי לתבוע (אפשר לצרף למקרים אחרים).
כדאי לשלוח תלונות גם לחברה.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יש לי תיעוד על שני קווים, אשמח לשמוע האם זה עילה מספיקה לתביעה
קו 1 שיוצא כל רבע שעה עגולה שביום אחד לא יצא בשעות: 15:30,16:00,18:15,19:00 על פי טענת החברה עקב תקלה תפעולית (כ"א בפני עצמו...)
וקו 2 שיוצא כל רבע שעה + 8 דקות שלא יצא בשעות: 15:08,18:53,19:23 וכנ"ל 'עקב תקלה תפעולית...'
מספיק?
כמובן שבשביל תביעה צריך להיות שהתובע רצה לנסוע בקווים הנ"ל
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אוטובוס שאיחר בעשרים דקות והחברה ענתה לי ''יצוין, כי זמן הגעת האוטובוס לתחנה במועד הינו זמן משוער''
אם זה מתחנת המוצא זה ממש לא נכון.
ואם זה תחנה באמצע הדרך, אז זה נכון שזה משוער אבל זה ממש לא פוטר את החברה לגמרי והיא תצטרך להסביר למה היה כזה איחור ושהוא נבע מאלוצים במהלך הנסיעה ולא בגלל איחור וכו'.
יש ציטוטים מתביעות שהשופטים לא קיבלו את הטענות האלה.
הם גם טוענים שהיו פקקים (בשעה 12 בלילה, כן), נשמע הגיוני?
אי אפשר לדעת, אבל בתביעה היא תצטרך להוכיח היכן היה פקק.

מה שכן - 2 התשובות הנ"ל מלמדות שלפני תגשת תביעה חשוב לפנות לחברה ולשמוע מה היא טוענת, וגם שבדרך כלל לא כדאי לתבוע על מקרה בודד כי אולי החברה תצליח להוכיח שהיא צודקת.
 

יעקב דב

משתמש פעיל
קבלתי היום את התגובה הבאה ממשרד התחבורה בנוגע לתלונה ששלחתי על נסיעה בפראות ושנחבלתי בנסיעה

"הרינו לאשר קבלת פנייתך שבסימוכין.נביא לידיעתך, כי אין בסמכות משרדנו לדון בעבירות התנועה שביצע לכאורה הנהג.לצורך מיצוי הדין עם הנהג, עליך לפנות למשטרת ישראל, שסמכות האכיפה בנושא מצויה בידה.עם זאת, פנייתך הועברה לקבלת התייחסותם של הגורמים המקצועיים בחברת "אקסטרה ירושלים" שהשיבו כי הנהג זומן לשיחה מול קצין הבטיחות לצורך תחקור האירוע וחידוד הנהלים במידת הצורך.אנו מודים לך על פנייתך ומצרים על אי הנעימות שנגרמה לך.בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.
בכבוד רב, צוות פניות ציבור הרשות הארצית לתחבורה ציבורית"

האם עלי לפנות באמת למשטרה?
 

ההוא סבא

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
מהמ
קבלתי היום את התגובה הבאה ממשרד התחבורה בנוגע לתלונה ששלחתי על נסיעה בפראות ושנחבלתי בנסיעה

"הרינו לאשר קבלת פנייתך שבסימוכין.נביא לידיעתך, כי אין בסמכות משרדנו לדון בעבירות התנועה שביצע לכאורה הנהג.לצורך מיצוי הדין עם הנהג, עליך לפנות למשטרת ישראל, שסמכות האכיפה בנושא מצויה בידה.עם זאת, פנייתך הועברה לקבלת התייחסותם של הגורמים המקצועיים בחברת "אקסטרה ירושלים" שהשיבו כי הנהג זומן לשיחה מול קצין הבטיחות לצורך תחקור האירוע וחידוד הנהלים במידת הצורך.אנו מודים לך על פנייתך ומצרים על אי הנעימות שנגרמה לך.בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.
בכבוד רב, צוות פניות ציבור הרשות הארצית לתחבורה ציבורית"

האם עלי לפנות באמת למשטרה?
מהמשטרה לר תקבל שקל.
אולי יחקרו את הנהג, ואז אולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי יעמידו אותו למשפט.
יתכן שזה כן יעזור לך בתביעה עתידית. אם הנהג יורשע בעבירת נהיגה בפראות וכד', יתכן ויקל עליך לתבוע פיצוי על הנזק שנגרם לך. אחרי שעצם הנהיגה בפראות כברו נקבעה בהחלטת בית משפט כלשהוא.
 

יעקב דב

משתמש פעיל
מהמ

מהמשטרה לר תקבל שקל.
אולי יחקרו את הנהג, ואז אולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי יעמידו אותו למשפט.
יתכן שזה כן יעזור לך בתביעה עתידית. אם הנהג יורשע בעבירת נהיגה בפראות וכד', יתכן ויקל עליך לתבוע פיצוי על הנזק שנגרם לך. אחרי שעצם הנהיגה בפראות כברו נקבעה בהחלטת בית משפט כלשהוא.
הנקודה היא לאו דוקא לקבל כסף [כמובן שתמיד כסף מתקבל בחיוב וחיוך...] אלא השינוי בתחבורה שלא יהיה ההפקרות הזאת !!!
אם אני אחליט לפנות למשטרה איך פונים אליהם?
 

ההוא סבא

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
הנקודה היא לאו דוקא לקבל כסף [כמובן שתמיד כסף מתקבל בחיוב וחיוך...] אלא השינוי בתחבורה שלא יהיה ההפקרות הזאת !!!
אם אני אחליט לפנות למשטרה איך פונים אליהם?
תחנת המשטרה הקרובה (להיכן שהנהג אמור להוביל את האוטובוס במקרה שבוצעה נגדך עבירת גוף).
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
קבלתי היום את התגובה הבאה ממשרד התחבורה בנוגע לתלונה ששלחתי על נסיעה בפראות ושנחבלתי בנסיעה

"הרינו לאשר קבלת פנייתך שבסימוכין.נביא לידיעתך, כי אין בסמכות משרדנו לדון בעבירות התנועה שביצע לכאורה הנהג.לצורך מיצוי הדין עם הנהג, עליך לפנות למשטרת ישראל, שסמכות האכיפה בנושא מצויה בידה.עם זאת, פנייתך הועברה לקבלת התייחסותם של הגורמים המקצועיים בחברת "אקסטרה ירושלים" שהשיבו כי הנהג זומן לשיחה מול קצין הבטיחות לצורך תחקור האירוע וחידוד הנהלים במידת הצורך.אנו מודים לך על פנייתך ומצרים על אי הנעימות שנגרמה לך.בברכת נסיעה נעימה ובטוחה.
בכבוד רב, צוות פניות ציבור הרשות הארצית לתחבורה ציבורית"

האם עלי לפנות באמת למשטרה?
מהמ

מהמשטרה לר תקבל שקל.
אולי יחקרו את הנהג, ואז אולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי ואולי יעמידו אותו למשפט.
יתכן שזה כן יעזור לך בתביעה עתידית. אם הנהג יורשע בעבירת נהיגה בפראות וכד', יתכן ויקל עליך לתבוע פיצוי על הנזק שנגרם לך. אחרי שעצם הנהיגה בפראות כברו נקבעה בהחלטת בית משפט כלשהוא.
לדעתי מאוד חשוב שנפעל למגר תופעות מהסוג הזה, ולכן עצם זה שהנהג יודע שהנוסעים פועלים, בין אם הוא ייקנס/יועמד לדין ובין אם לא, ירתיע אותו ואת דומיו מלהתנהג כך בעתיד.
ולכן לדעתי כדאי לפתוח תלונה במשטרה ואפשר להגיש אותה גם באופן מקוון.
 

יעקב דב

משתמש פעיל
לדעתי מאוד חשוב שנפעל למגר תופעות מהסוג הזה, ולכן עצם זה שהנהג יודע שהנוסעים פועלים, בין אם הוא ייקנס/יועמד לדין ובין אם לא, ירתיע אותו ואת דומיו מלהתנהג כך בעתיד.
ולכן לדעתי כדאי לפתוח תלונה במשטרה ואפשר להגיש אותה גם באופן מקוון.
האם למי שאין לו ת.ז. זה יעבוד? כי אני רואה שצריך להזדהות במערכת הזדהות לאומית
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
היא הוסיפה שאם אגש לבית משפט זה לא מולם אלא מול חברה קבלנית
לפי מה שידוע לי הטענה הזו אינה נכונה, חברת התח"צ היא זו שמחויבת לאסוף את הנוסעים

בתחילת שבוע התקשרה נציגה של החברה והציעה לי לסגור את התביעה תמורת 800 ש"ח וסרבתי.
היום התקשרה שוב והעלתה את התעריף ל 1,300 ש"ח.
היא הוסיפה שאם אגש לבית משפט זה לא מולם אלא מול חברה קבלנית
ושבית משפט נוהג לתת רק סכום של 300 ש"ח כמו מונית ולא יותר
תלוי בשופט, תכלו לבדוק פסיקות קודמות של השופט כדי לראות מה הסכום שהוא נוהג לתת
אם תרצו תוכלו לכתוב כאן את שם השופט כדי שנוכל לבדוק
 

avi++

משתמש מקצוען
אם זה מתחנת המוצא זה ממש לא נכון.
ואם זה תחנה באמצע הדרך, אז זה נכון שזה משוער אבל זה ממש לא פוטר את החברה לגמרי והיא תצטרך להסביר למה היה כזה איחור ושהוא נבע מאלוצים במהלך הנסיעה ולא בגלל איחור וכו'.
יש ציטוטים מתביעות שהשופטים לא קיבלו את הטענות האלה.

אי אפשר לדעת, אבל בתביעה היא תצטרך להוכיח היכן היה פקק.

מה שכן - 2 התשובות הנ"ל מלמדות שלפני תגשת תביעה חשוב לפנות לחברה ולשמוע מה היא טוענת, וגם שבדרך כלל לא כדאי לתבוע על מקרה בודד כי אולי החברה תצליח להוכיח שהיא צודקת.
תודה על התשובה, זה היה בתחנת המוצא, אתה יכול לתת קישורים לתביעות שהחברה ענתה תשובה כזו?
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה