קורונה קורונה עדכני בלבד!

מצב
הנושא נעול.

פזמון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בגלל הביקוש
והמון אזרחים ישראלים בביתם
 

ש.ר

משתמש פעיל
מי המקווה בכמות כלור מספיקה (אם שמים מספיק) לא מדבקים.
אבל כל שאר שטח המקווה מדבק מאוד לפי דעתי.
החל מהמכשיר של המטבעות בכניסה, השער, חדרי ההלבשה המקלחות והברזים וכל הרצפה לאורך המסלול של הטובל, וחזרה בברז הנטילה ביציאה.
מה זה אחרת מעגלה בסופר שנוגעים אחד אחרי השני?
 

ילד גדול

משתמש צעיר

אברימלה מלמד

משתמש רשום
זה לא בסדר גם אבל למה פותחים עוד חזיתות??
נדרש מכם להאמין שיש אנשים שמקווה אצלם קצת יותר חשוב וחיוני מרכישת עוד כמה חבילות פופסים בסופר.

ובפרט שכל הסיבות להדבקה במקוואות קיימות בקנייה בסופר בכפל כפליים, החל מהמגע בכלל המוצרים המגיעים אלינו על השולחן והמקרר בבית,
מגע שותף עם אנשים נוספים בסופר,
והכנסת הכרטיס אשראי מהידיים הנגועות של המוכר לתוך הארנק והכיס האישי!!
 
נערך לאחרונה ב:

ot!

משתמש מקצוען
אצלנו בסופר אין תור פשוט מכניסים לאט לאט קצת קצת
וגם במיקוואות אם יכנסו רק 3 אנשים אין תורות כי ברוב המקוואות יש נראה לי יותר מ3 טושים ובמקוה נמצאים שניה וחצי אז לא יהיהו תורות
 

מאכער

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
בבקשה.
 

קבצים מצורפים

  • צו הגבלת פעילות מוסדות חינוך.pdf
    KB 492 · צפיות: 35
  • תקשח הגבלת פעילות 19.4.2020.pdf
    KB 164.2 · צפיות: 36
  • צו בידוד בית 19.4.2020.pdf
    KB 129.2 · צפיות: 27
  • תקשח_אכיפת_צו_בריאות_העם_בידוד_בית_והוראות_שונות.pdf
    KB 124.3 · צפיות: 28

יענק'ל

משתמש פעיל
D I G I T A L
מקומם: התנכלות המשטרה לתושבי רכסים החרדיים צפו בתיעוד
חבורת שוטרי יס"מ שהגיעו למניין פעיל ברכסים באמצעים לא חוקיים התנכלו לחרדים - שלא התפללו באותו מניין, וזאת נטו על רקע שנאה תוך רמיסת החוק צפו: •⁦⁩


IMG-20200419-WA0181.jpg


בתיעוד שמגיע למערכת המחדש נצפים מספר כוחות שיטור סמוי מגעים לבניין מגורים ברכסים שם התקיים מניין על פי הנהלים של משרד הבריאות,
וחבורת שוטרי יס"מ פעלו בהתנכלות מכוונת כלפי התושבים כאשר אילצו אותם להפסיק את התפילה בטענות שונות ומשונות ואף עצרו את אחד המתפללים וביצעו בו בדיקות מבזות.
בתיעוד נראה ג"כ אחד השוטרים מאיים על התושב שצילם את האירוע המבזה. שיפסיק לצלם.
לדברי י. ב. שנכח במקום: "באותו יום הם הגיעו שוטרים במהלך תפילת מנחה. וחזרו בערב, לראות אם מתפללים שם. פיזרו את המניין ועצרו את אחד המתפללים.
לאחר מכן החלו לחפש לו על הגוף תוך כדי שמפקד פלוגת היס"מ דיבר אליו בצורה מאוד לא מכובדת.בסרטון נראה כאמור אף אחד מהשוטרים שראה בחור מסריט פנה אליו ואמר לו שיפסיק לצלם ולמקרה שלא יפסיק הוא יעלה לבית המצלם ויקח לו את המצלמה, ואות המצלם הוא יקח לתחנה."

,

צפו בתיעוד מהמקום: ⁩

שוטרים מתנכלים לחרדי
יש לציין שפנינו לדוברות המשטרה ותגובה עדיין לא נמסרה.
 

בן המלך

משתמש פעיל
מד"א מאשר: מספר קורבנות הקורונה גבוה מהמדווח
סמנכ"ל רפואה במד"א, ד"ר רפאל סטרוגו, אישר הבוקר (יום א') את הפרסום ב-ynet וב"ידיעות אחרונות": לפיו ייתכן שמספר הקורבנות של נגיף הקורונה בישראל גבוה מהמדווח, מאחר שאין מידע מדויק על נסיבות מקרי מוות מחוץ לבתי החולים. בראיון לווינט הוא אמר שיכול להיות שאנשים שמתו בבתים או בבתי אבות נדבקו קודם לכן בנגיף, אך המדינה לא יודעת על כך.


לדבריו: "למשל, במוסדות גריאטריים יש לא מעט פטירות שמד"א בכלל לא מוזמן אליהן, קשיש נפטר במוסד גריאטרי, הצוות הסיעודי בראשות הרופא במקום קובע את מותו וממלא הודעת פטירה.

אף אחד לא בדק אם הוא נפטר כתוצאה מקורונה, האם הנגיף סיבך את מחלות הרקע שלו. גם לא לכל מי שמת בבית חולים עושים בדיקת קורונה. גם שם אנחנו לא תמיד יודעים אם הקורונה גרמה להידרדרות במצב הבריאותי שלו".

''המחדש''
 

[
שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס ושר הפנים אריה דרעי לוחצים להחזיר לפעילות את כלל המסגרות לגיל הרך (עד גיל 3), כדי לסייע להורים העובדים. אקוניס פנה לראש הממשלה, ראש המל"ל ושר הבריאות בהמלצה לפתוח את המסגרות הללו בהתאם לתכנית פעולה שהכין משרדו. לפי המתווה הזה משפחתונים, שהינם מסגרות לעד 5 ילדים, יוחזרו לפעילות מלאה.

מעונות היום, יוחזרו לפעילות במתכונת מצומצמת בשיטת הרוטציה, בדומה למתכונת שתונהג בגנים ובבתי הספר.

לפי ההמלצה גננות ונשות צוות שהן מעל גיל 65 לא יחזרו לעבודה בשלב הזה ואם יהיה צורך יתגברו את המעונות במידת הצורך בסיוע שירות התעסוקה. לפי אקוניס, המודל המוצע, מאזן בין החזרת המערכת לשגרה וסיוע להורים העובדים, לבין שמירה על שלומם, בטיחותם והתפתחותן התקינה של הפעוטות וכן לשמירה על בריאותו של הצוות המטפל.

דרישה דומה העלה השר אריה דרעי בפני נתניהו וצוות השרים שדן ביום חמישי בהקלות למשק. דרעי הסביר, כי המשפחתונים הם מסגרת מוסמכת של מטפלות מקצועיות המעניקות טיפול טוב לילדים, לא פחות מהתארגנויות עצמאיות של הורים המבוססות על רצון טוב. בנוסף, מדובר באלפי נשים המייחלות לחזור לעבודה כאשר המשפחתונים הם מקור פרנסתן העיקרי.

בהודעה מטעם דרעי נאמר כי ראש הממשלה קיבל בחיוב את הבקשה וכך גם במשרד האוצר. עם זאת, מומחים מסויימים במשרד הבריאות הביעו התנגדות. בשיחה שקיים היום (א') שר הפנים דרעי עם סגן שר האוצר איציק כהן, סגן שר הרווחה משולם נהרי וכן עם חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ומשה ארבל, הוא הנחה אותם להכין מיידית תו תקן עבור המשפחתונים הכולל הנחיות והגבלות מיוחדות, וזאת כדי להשיב את המשפחתונים לעבודה בהקדם.

גורם ממשלתי בכיר אומר כי אם נתוני התחלואה הקשה מהקורונה ימשיכו להראות שיפור, נראה כי בתוך שבוע או מקסימום שבועיים תשוב לפעול בהגבלות מערכת החינוך לגיל הרך.
/SPOILER]
 

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית נקבע כי יתוגברו קווי התחבורה הפעילים, ויתווספו חלק קווי תחבורה ציבורית שפעילותם הופסקה לפני כחודש ומרשתים את הציבור למרכזי תעסוקה, מרכולים. התח"צ תמשיך לפעול רק עד לשעה 20:00 בערב
התחבורה הציבורית מתגברת את מערך הקווים. כחלק מהנחיות הממשלה המאפשרות הגדלת מספר האנשים המורשים לצאת מהבית לעבודה. ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה נקבע כי יתוגברו קווי התחבורה הפעילים, ויתווספו חלק קווי תחבורה ציבורית שפעילותם הופסקה לפני כחודש ומרשתים את הציבור למרכזי תעסוקה, מרכולים. החזרה לפעילות תערך בהדרגה, החל ממחר ובהתאם ליכולת מפעילי התחבורה לגייס נהגים שהוצאו לחל"ת.

על פי הוראות הממשלה, המשק לא חוזר לפעילות מלאה ונאסרת היציאה מהבית שלא לצרכים חיוניים. גורמי המקצוע ברשות הארצית לתחבורה ציבורית הנחו את מפעילי התחבורה לתגבר קווים שבהם נרשם עומס. התחבורה הציבורית תמשיך לפעול עד לשעה 20:00 בערב מידי יום, ופעילותה תיפסק בסופי השבוע.

בעקבות התקנות לציבור, על פי התקנות לשעת חירום, נוסעי התחבורה הציבורית נדרשים לחבוש מסכה. לא תתאפשר נסיעה ללא מסיכה. בנוסף נקבע כי לא ניתן יהיה לשלם לנהג במזומן, והנוסעים צריכים להטעין את כרטיס הרב-קו לפני העלייה לאוטובוס.


עוד נמסר כי "מאז החל משבר נגיף קורונה, פעלו ברשות הארצית לתחבורה ציבורית לשמירה על בריאות הנהגים והנוסעים. שורת הנוסעים הראשונה בסמוך לנהג תישאר ריקה, ובכל קו תותר נסיעה של 20 נוסעים לכל היותר".

בתוך כך, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' עדכן כי "‏במסגרת המאמצים להחזיר את המשק לרמה מסויימת של תפקוד בשגרת קורונה זהירה, הנחתי את אנשי אגף הרישוי במשרד התחבורה לאשר החזרה של לימודי הנהיגה והמבחנים המעשיים תחת הנחיות הגיינה קפדניות החל ממחר. מדובר על 4100 משקי בית של מורי נהיגה שמתפרנסים מזה ועשרות אלפי תלמידים באמצע הלימודים
 

כוס קולה

משתמש פעיל
כזה במעודכן יש למישהו?
 

קבצים מצורפים

  • הקלות בסגר בכפוף למגבלות 1).pdf
    1.4 MB · צפיות: 26

רמיזא

משתמש מקצוען
אצלינו המקווה פתוח רק למתקשרים לאחראי וכך הוא יכול לעקוב אחרי הנכנסים שלא יהיו יותר מ-3 אנשים.
 

משה גל

משתמש מקצוען
אצלינו המקווה פתוח רק למתקשרים לאחראי וכך הוא יכול לעקוב אחרי הנכנסים שלא יהיו יותר מ-3 אנשים.
לזה בדיוק התכוון המחוקק!
והלוואי שכולם ינהגו כך.

בפועל, כולנו מכירים בדיוק אלו טיפוסים לא ינהגו כך
וזו תהיה מדגרת הדבקה מטורפת

היה צריך לאיים על מקוואות שלא יעמדו בתקנות בצו סגירה וקנס של 5000 ש"ח
כמו שיקבל בית עסק שאחד מעובדיו חלה בקורונה, אם לא עמד בתנאים
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה