כללי קופסת עוגיות - לסידרה שלמה

שעת סיפור

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
עיצוב ואדריכלות פנים
לא נעים לי להגדיר את זה כך אבל הצבעים גרמו לי לדכאון של בלוטות הטעם ולסגירה מהירה של האשכול, העיצוב של האלמנטים והפונט הסריפי דווקא זרמו היטב.
אם אתה משקיע במיתוג של הליין הזה, אפשר ליצור משהו הרבה יותר חזק גם בתמונה, למשל ליד השוקולד קוביות שוקולד טובות וליד השוקולד ציפס ציפסים קטנים וכן הלאה, הגוונים של הירוק והסגול זורחים אצלי אבל זה עורר אותי לחשוב שאולי אפשר למתג עם גווני בז וסגול עמוק, תנסה לראות עיצובים של אריזות איכותיות ומסעדות.
הכל ככמובן רק הצעות. מעניין מה המקצועניים חושבים על הכיוון.
 

מר נחמיאס

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לא קראתי את כל התגובות.
העיצוב נתן לי קצת תחושה של בית מרקחת, אפשר וצריך לשדרג להביא אותו למקום הנכון.
 

sunshine

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הנה דוגמא למיתוג עם רקע נקי, שמאוד מעורר את בלוטות הטעם...

אגב, נעמה, להוסיף שיבולת לא יתאים כאן כי מי שרגיש לגלוטן יברח מהמוצר בלי לקרוא את הכיתוב. מה שנראה לי שכדאי לעשות זה ליצור סמל שמביע "ללא גלוטן", משהו בסגנון אין כניסה לחיטה, וזה מיד ימשוך את עין הרגישים.
 

קבצים מצורפים

  • chocolate-copperpot.jpg
    1 MB · צפיות: 12

s12d12

משתמש רשום
איך זה עכשיו? האם כדאי תמונה יותר צבעונית?
 

קבצים מצורפים

  • עוגיות.jpg
    1.1 MB · צפיות: 11

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מוריה שפר;848990:
הצבע כסוף אפור מתאים בעיניי, זה צבע שרואים בעיקר במוצרי דיאט ו-free למיניהם, למה הוא לא מתאים לתעשיית המזון?

בד"כ מדובר על מוצרים מתועשים לחלוטין כמו משקאות קלים דיאט שאין בהם זכר למשהו טבעי. הם אינם מתיימרים לייצג ערכים של בריאות ושל טבעיות כמו העוגיות המדוברות כאן.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  14  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה