תח"צ צריך שר תחבורה חרדי!!!!!

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען
במחשבה שניה אולי צריך שהחוק יאפשר רק 2-3 עגלות פתוחות כל נסיעה!
זה יתן גם את האפשרות בשעות ה"ריקות" שלא יצטרכו לתקף פעמיים, זה באמת מיותר,
אבל בשעות העומס לא יצטרכו 5 אנשים לחכות לאוטובוס הבא כי הגברת התעצלה לקפל את העגלה!
 

ישראל אשר בך אתפאר

משתמש מקצוען
אנה ברסקי: יהדות התורה קרובה לסיכום - גולדקנופף שיכון, פרוש עניני י-ם, גפני יו"ר ועדת הכספים, מקלב סגנ"ש במעמד שר לשוויון חברתי, אייכלר וטסלר רוטציה בוועדה לפניות הציבור, יעקב אשר סגנ"ש באוצר.


מה אם משרד התחבורה????
לפחות סגן שר עם סמכויות לתחבורה ציבורית!!!!
חבל מאוד שזה אפילו לא מוזכר!!
 

ישראל אשר בך אתפאר

משתמש מקצוען
אנה ברסקי: יהדות התורה קרובה לסיכום - גולדקנופף שיכון, פרוש עניני י-ם, גפני יו"ר ועדת הכספים, מקלב סגנ"ש במעמד שר לשוויון חברתי, אייכלר וטסלר רוטציה בוועדה לפניות הציבור, יעקב אשר סגנ"ש באוצר.


מה אם משרד התחבורה????
לפחות סגן שר עם סמכויות לתחבורה ציבורית!!!!
חבל מאוד שזה אפילו לא מוזכר!!
ישי כהן: ‏בכיר אגודת ישראל יוסי דייטש לחברי הכנסת: ״אין לכם מנדט מאיתנו לסיים את המשא ומתן עם מה שיש עכשיו. אנחנו דורשים מכם לקבל לכל הפחות את מה שתקווה חדשה קיבלה בממשלה הקודמת, הם היו 6 מנדטים ואנחנו 7. ומה מציעים לנו? לא נסלח לכם אם תסיימו עם ועדת כספים ושיכון״.

 

מיכלי 123

משתמש רשום
יהיה חכם ג"כ להוריד כמה מושבים באוטובסים עירוניים בחלק הקידמי
אני חושבת היכ חכם זה כמו ברכבת שיש מושבים מתרוממים יעשו יותר מתחם של מתרוממים שאם אין עגלת יוכלו לשבת ואם יש ירימו עוד מקומות וככה יההיה מושלם לגבי שר תחבורה חרדי זה לא קשור ממנצור עבאס ראינו מספיק שאתה מספיק חזק אתה יכול לדרוש מכל המשרדים לסדר דברים גם אם אין לך את האחריות על המשרד הזה
 

ביזנס מן

משתמש מקצוען
אני חייב לומר לך שידיד אחד עיתונאי חבר שלי סיפר לי
שהיה במוצ"ש כנס פעילים של דגל התורה בפ"ת
והחתימו שם פעילים שדגל תדרוש את משרד התחבורה
היו בכירים שחתמו
אבל כמובן שזה לא מעניין אף אחד חוץ ממך
הם החליטו כבר מזמן מה הם רוצים ולא יעזור כלום
 

R_K

משתמש רשום
האם הם לא חתמו כי זה לא מעניין אותם, או שהם סבורים שאפשר להשפיע מבחוץ
 
נערך לאחרונה ב:

ישראל אשר בך אתפאר

משתמש מקצוען

עם כל הכבוד לשיכון, זה הנושא הקריטי לציבור החרדי // משה ויסברג​

משה ויסברג עורך 'בחדרי חרדים' נוסע בתחבורה ציבורית, ער למצוקה הקשה וחושב שהנציגות החרדית חייבת לקחת בדחיפות את תיק התחבורה כדי לעשות סדר במצוקה שטורדת יותר מכל את שלוותו של האזרח החרדי. עם כל הכבוד לשיכון, תחב"צ נאותה תסייע גם למצוקת הדיור // טור דעה​

משה ויסברג | פוליטי15.11.2022 | 13:45

39cf682734ef5e0d022f.jpg
חרדים בתחנת אוטובוס | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90
אם אתם אזרחים נורמליים, מן הסתם הרמתם גבה ותמיהה אחזה בכם: כיצד ייתכן שבתקופה בה מצוקת הדיור בישראל, ובפרט במגזר החרדי, גוברת, התחבורה הציבורית היא הנושא החושב ביותר?
אך אם תעצרו לרגע נוסף, תבחנו את עצמכם ותשאלו, מה מציק לאזרח הישראלי, האם זו סוגיית הגרעין האיראני? או שמא הטרור המשתולל ברחובות הערים? הרי אין ספק שאתם, וכל אדם שישאל על כך, ישיב בוודאות, כי הטרור היומיומי, המשתולל ומתעצם מיום ליום בארצנו הקטנה, ארץ שמלאה וגדושה בפוטנציאל מידי של פח"ע, מעיקה וטורדת את מנוחתם ואת שלוותם של אזרחי המדינה, עשרת מונים מפצצת גרעין ערטילאית שאולי ישיגו שלטון האייתוללות באיראן.
אך עדיין, אם תחשבו רגע נוסף, נוכח השאלה מהו האיום הקיומי המרחף על מדינת ישראל, האם זו סוגיית הגרעין? או שמא הטרור היומיומי? סביר להניח שלא הטרור העממי, הוא זה שייטול את הבכורה, כי אם דווקא תעשיית הגרעין האירני היא זו שתקטוף את המקום הראשון.
בלא להמעיט בחומרת איום הגרעין האירני, אך רק אם ניזכר בימי האינתיפאדות, בתקופות הפיגועים הקשים והאכזריים, יכול להיות שהתשובה לשאלת קיומה של מדינת ישראל הייתה משתנה. אך מה לעשות והורגלנו, התרגלנו לחיות עם זה, התייאשנו ואנו חיים עם זה, חיים במציאות שאיננו מרגישים עד כמה הפיגועים מסבכים לנו ת'חיים. מקשים עלינו וטורדים את מנוחתנו. ובפרט אם אנחנו תושבי הערים המועדות לפורענות. ובכל זאת אנחנו מעדיפים שראשי המדינה יפנו משאבים וכוחות אדירים בהתעסקות יומיומית אל מול סוגיית הגרעין האירנית, ורק כשיש פיגוע אז אנחנו פתאום מתעוררים, ומרגישים לפתע איך הקרקע נשמטת מתחת לרגלינו.
לפעמים נראה, שלא במתכוון ובלי מחשבה אנחנו מעדיפים להתעסק בדברים גדולים ומאיימים, שהפתרון עבורם מורכב וממושך, ועל הדרך מזניחים את הבעיות היומיומיות שמציקות ומחרידות כל אחד מאיתנו. לא ניתן להסביר אחרת את מה שמסתמן כחלוקת התיקים בתוך המפלגה החרדית האשכנזית, יהדות התורה והשבת, שמסתפקת במועט, בתיק אפרורי כמו השיכון, ולא מתמודדת עם הבעיה שעשרות ומאות אלפי חרדים מתמודדים עמה דבר יום ביומו, והיא התחבורה הציבורית.
לכו ותשאלו כל אדם חרדי, זוג צעיר או בעל משפחה, בחורת סמינר או ילד בתלמוד תורה, מה משבש לו את שגרת היום-יום, מה מציק לו וטורד את שלוותו, ממה הוא בלחץ במהלך היום והיכן הוא נזקק יותר מכל לחסדי המערכת הממשלתית של מדינת ישראל? התשובה תהיה ברורה. לא מצוקת הדיור, אלא מצוקת התחבורה. היא תתפוס את המקום הראשון בפער ניכר על פני היתר.
נכון, אין ספק שמצוקת הדיור היא המצוקה הקיומית של הציבור החרדי, וסוגית התחבורה עד כמה שהיא עושקת את הדעת והכיס, עדיין אינה מהווה איום קיומי על המגזר החרדי. אך עדיין, עדיין מדובר בסוגיה שהיא מהכואבות במגזר החרדי ברמה היומיומית. אין יום, שלא לדבר על שבת וחג, בהם נתקעים מאות ולעיתים אלפים מבני המגזר החרדי, אנשים נשים וטף, אל מול מערכת תחבורתית כושלת ורצוצה, שלא מספקת ולא עונה על צרכי המגזר. זה כואב, לעיתים על גבול האכזרי והפוגעני, ועל בסיס יומיומי.
נכון, זו לא נשמע אתגר קיומי, אבל במחשבה שנייה, גם לתחבורה הציבורית יש תפקיד משמעותי מאוד בפתרון המצוקה הכה אקוטית לציבור החרדי, מצוקה שאתם הנציגים כה ששים להביא לפתרונה - מצוקת הדיור. שוו בנפשכם נבחרי הציבור, לו התחבורה הייתה באמת יעילה ומתפקדת, באופן רציף וישיר ובתדירות המתבקשת, משורה לא ארוכה של יישובים, בפריפריה הדרומית והצפונית לעבר הריכוזים החרדים המרכזיים כמו ירושלים, בני ברק, אשדוד, מודיעין עילית ואלעד, כמו גם תגבור אינטנסיבי בריכוזים החרדיים עצמם, הרי שכבר פחות היינו שומעים על הפחד לגור הרחק ממקום העבודה, הרחק מן ההורים וריכוזי הקהילות והחצרות, אין ספק שלפתע השיקול להתגורר במקומות מרוחקים היה נעשה קל פלאים.
ברור לכל מי שמכיר את המגזר החרדי ואופיו, יודע כי לו הייתה לו את האפשרות המהירה והנוחה לעשות את הדרך מאופקים ונתיבות בשעה אחת, או לחילופין מחריש ועפולה בזמן דומה, באמצעות תחבורה ציבורית מסודרת, הקהילות החרדיות במקומות אלו היו פורחות בהרבה, ויכולות אף להכפיל ולשלש את עצמן במהירות שיא.
לו הציבור החרדי היה מבין שמצוקת התחבורה נמצאת בראש מעייניהם של נבחרי הציבור, ברמה הכי עכשווית ומערכתית שיש, והם מלאי רצון למלא את צרכי המגזר - ולא רק לצעוק מעת לעת מדוכן המליאה, הרי שהדבר היה מביא לבשורה אדירה ומיידית במצוקת הדיור החרדי, הרבה יותר מסיפורי תוכניות על ערים ושכונות חדשות, התלויות ועומדות באינספור תהליכים ממושכים ומסורבלים, שמי יודע מתי ואם בכלל יבואו לכדי מימוש.
 

הגולם החולם

משתמש מקצוען
אני דווקא חושב שעדיף ששר התחבורה לא יהיה חרדי וזאת מכיון שאם הוא כן יהיה כזה עתידנו לא יהיה משהו.
(לא רוצה להיכנס לזה אבל אם הוא יהיה מחסידות א' תראו שחסידות א' נהנות וב' בכלל לא וכן על זה הדרך)
עדיף מישהו מבחוץ אבל ביצועיסט
דוגמא לדבר ראינו בעידן סמוטריץ שהוא היה עונה בעצמו בווצאפ לכל פניה ופניה ומטפל בדברים הקטני לצד הגדולים
אני לא יודע לפתוח עצומה אבל העצומה לציבור החרדי צריכה להיות
"רוצים את סמוטריץ בתחבורה ולא בביטחון."
לא לכעוס, תודה.
 

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
אני דווקא חושב שעדיף ששר התחבורה לא יהיה חרדי וזאת מכיון שאם הוא כן יהיה כזה עתידנו לא יהיה משהו.
(לא רוצה להיכנס לזה אבל אם הוא יהיה מחסידות א' תראו שחסידות א' נהנות וב' בכלל לא וכן על זה הדרך)
עדיף מישהו מבחוץ אבל ביצועיסט
דוגמא לדבר ראינו בעידן סמוטריץ שהוא היה עונה בעצמו בווצאפ לכל פניה ופניה ומטפל בדברים הקטני לצד הגדולים
אני לא יודע לפתוח עצומה אבל העצומה לציבור החרדי צריכה להיות
"רוצים את סמוטריץ בתחבורה ולא בביטחון."
לא לכעוס, תודה.
אחד מהציונית הדתית או עוצמה יהודית
אגב היה ראיון עם ראש עיריית רהט שאמר שהוא רוצה את איתמר בן גביר במירד הפנים או הביטחון אולי הוא גם ימנע את האלימת הערבית הפנימית והוא מזמין אותו לעיר לבקר
אנשים לאט לאט מעכלים את בן גביר
 

ישראל אשר בך אתפאר

משתמש מקצוען
ואם אני אפתח עצומה להעביר את סמוטריץ' לתחבורה
זה ישכנע אותו...?
לדעתי לעצומה של אלפי אנשים יהיה השפעה על הנציגים החרדיים
משום שהם מתעצלים ואין להם כוח לעבוד קשה ולהיכנס לעוד תיק מאתגר אם הם לא חייבים
ואם יש דרישה גדולה מהשטח אין הם ברירה הם חייבים להתאמץ ולעבוד למען הציבור
 

פטישון

משתמש פעיל
לדעתי לעצומה של אלפי אנשים יהיה השפעה על הנציגים החרדיים
משום שהם מתעצלים ואין להם כוח לעבוד קשה ולהיכנס לעוד תיק מאתגר אם הם לא חייבים
ואם יש דרישה גדולה מהשטח אין הם ברירה הם חייבים להתאמץ ולעבוד למען הציבור
מרוב העצומות הם כבר איבדו ראש במשא ומתן
דרעי שר האוצר השיבר אצלו בוא נראה אם יעבדו -הפעם אין תירוצים כל הכספים והשליטה בנדל"ן בידים חרדיות
משרד השיכון,ועדת הכספים,שר האוצר ועוד סגני שרים ומנכל"ים וכו'' בלעה"ר
 

ישראל אשר בך אתפאר

משתמש מקצוען
עמית סגל: דרעי ישמש כמ"מ רה"מ ושר הפנים והתחבורה. ש"ס תקבל גם את הנגב והגליל, הבריאות, הדתות ותיק\שניים נוספים.


 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
מורן אזולאי ב'ויינט': זעם ביהדות התורה על ההצעה להעביר את תיק התחבורה לדרעי. גורם במפלגה אמר כי יהדות התורה תדרוש כעת את תיק הדתות.
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עמית סגל: דרעי ישמש כמ"מ רה"מ ושר הפנים והתחבורה. ש"ס תקבל גם את הנגב והגליל, הבריאות, הדתות ותיק\שניים נוספים.
אני מקווה שיהיה גם שר תחבורה במשרה מלאה ולא מישהו שהוא בנוסף
(אולי התוכנית שהוא יהיה "חותמת גומי" והשר בפועל יהיה מישהו ביהדות התורה?)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה