תח"צ צריך שר תחבורה חרדי!!!!!

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
שיעבירו חוק שאין להעלות יותר מ10 נוסעים בעמידה גם בנסיעות עירוניות
ונגמר הסיפור .
אכן יגמר הסיפור,
פשוט יפסיקו ליסוע בוטובוסים כי נהגים לא יעלו נוסעים,
וכולם ישארו בתחנות,
או יותר נכון יחזרו לביתם ללא נסיעה......
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
דעה אולי לא פופולרית אבל
החלום שלי שהמפלגות החרדיות ימנו שרים חיצוניים מקצועיים,
תחשבו על תסריט של שר תחבורה מקצועי מטעם יהדות התורה,
מה גם שתמיד הייתה בעיה עקרונית/אידיאולוגית לקחת תפקיד שר,
כמה לזות שפתיים זה ימנע, כמה פיות זה יסתום.

הלוואי שמישהו שם ייקח זאת לתשומת ליבו, שיש כזאת אופציה לפחות..
ולגבי החוק הנורבגי החוק חל גם על סגן שר,
זאת אומרת שר מקצועי מתחתיו סגן שר חרדי
וחוק נורבגי על סגן השר
ברור שזה דעה פופולרית מאוד אצל כולם,
למעט אצל חברי הכנסת....
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אולי ביהדות התורה כבר ראו את האשכול פה!!!
דפנה ליאל על החוק שמגבש ח״כ יעקב אשר לעיגון סמכויות סגני שרים: החקיקה הזו תאפשר לחרדים להיות אחראים בלעדיים בנושאים החשובים להם, כמו למשל בחינוך החרדי. ח״כ אשר יבקש להכניס את החוק להסכמים הקואליציוניים.
וגם בתחבורה מקלב יוגדר אחראי על הציבור החרדי ובא לציון אוטובוסים.......... והוא לא יצטרך לחתום על חילולי שבת וכדו'
 

אינגליש מייל

אנגלית במייל שלך
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
עיצוב ואדריכלות פנים

רק מילים טובות

משתמש פעיל
של מה בדיוק?
אוטובוסים עירוניים בנויים להכיל יותר נוסעים בעמידה מבישיבה...
אוקיי, אז שיהיה מוגבל ל 15 נוסעים בעמידה
לא משנה המספר המדויק, העיקר שתהיה הגבלה הגיונית

כן, אבל שיביאו אוטובוסים במקום
נכון, וזה מה שקרה מאז שחוקקו שלא להעלות יותר מ10 בנסיעה בינעירונית
פשוט מאז מביאים יותר אוטובוסים בנסיעות בינעירוניות
 

משה 05276

משתמש מקצוען
אוקיי, אז שיהיה מוגבל ל 15 נוסעים בעמידה
לא משנה המספר המדויק, העיקר שתהיה הגבלה הגיונית


נכון, וזה מה שקרה מאז שחוקקו שלא להעלות יותר מ10 בנסיעה בינעירונית
פשוט מאז מביאים יותר אוטובוסים בנסיעות בינעירוניות
להגביל מספר נוסעים זה לא ממש הפתרון בכל אופן בעיר ב"ב
ששם לדעתי צריך פשוט לבטל חלק ניכר מהקווים הפנימיים ולעשות מסלולים יותר הגיונים
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
לא משנה המספר המדויק, העיקר שתהיה הגבלה הגיונית
כנראה שאתם מירושלים ששם הקוים העירוניים הם יותר על תקן בינעירוני זעיר...

אוטובוס עירוני א"א להגביל כי זה משתנה מתחנה לתחנה. ז"א שאוטובוס בינעירוני שמתמלא בתחנה X אז ברור שהוא לא יתרוקן בתחנה הבאה וחייבים להוציא עוד אוטובוס לשאר הנסעים (מה גם שמדובר בנסיעה ארוכה ומהירה שזה גם היבט בטיחותי) משא"כ בקו עירוני הוא יכול להפוצץ בנקודה X ואחרי תחנה או שתיים להתרוקן. וברור שלא ישלחו עוד אוטובוס מהמסוף בשביל תחנה אחת, כן? (שגם יקח לו 10 דקות לפחות להגיע...) לכן ורק לכן אוטובוס עירוני בנוי להוביל המון נוסעים בעמידה. מה שכן, אפשר לתגבר תדירויות של קווים וככה להפחית את העומס מהאוטובוסים.
 

רק מילים טובות

משתמש פעיל
כנראה שאתם מירושלים ששם הקוים העירוניים הם יותר על תקן בינעירוני זעיר...

אוטובוס עירוני א"א להגביל כי זה משתנה מתחנה לתחנה. ז"א שאוטובוס בינעירוני שמתמלא בתחנה X אז ברור שהוא לא יתרוקן בתחנה הבאה וחייבים להוציא עוד אוטובוס לשאר הנסעים (מה גם שמדובר בנסיעה ארוכה ומהירה שזה גם היבט בטיחותי) משא"כ בקו עירוני הוא יכול להפוצץ בנקודה X ואחרי תחנה או שתיים להתרוקן. וברור שלא ישלחו עוד אוטובוס מהמסוף בשביל תחנה אחת, כן? (שגם יקח לו 10 דקות לפחות להגיע...) לכן ורק לכן אוטובוס עירוני בנוי להוביל המון נוסעים בעמידה. מה שכן, אפשר לתגבר תדירויות של קווים וככה להפחית את העומס מהאוטובוסים.
טענה נכונה מאוד
ובכל זאת, צריך להבין שזו לא אופציה, להעמיס אנשים באופן הסותר לכבוד אנושי בסיסי .
נקודה.
וכשזה יעבור בחוק, וגם הם יבינו שזו לא אופציה, ימצאו כבר את הפתרונות
גם אם זה ידרוש למשל הקמת כמה מסופים עירוניים נוספים, לצפות את שעות העומס ולתגבר, וכו'
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
ובכל זאת, צריך להבין שזו לא אופציה, להעמיס אנשים באופן הסותר לכבוד אנושי בסיסי .
לצפות את שעות העומס ולתגבר
אלה נכונים, ותגבור קוים אמור לעדן את התופעה (לא חושב ששייך לפתור לגמרי את התופעה של אלפי בחורות סמינר דחוסות באוטובוסים בבוקר, אלא אם כן יבטלו בשעות האלו את כל שאר הקוים...)
 

תותית י.

משתמש מקצוען
נכון מאוד, אבל מהסיבות שרשמתי זה גם לא יעבור בחוק... זה פשוט לא ישים. מציאותית.
גם לא יעבור בחוק וגם אנחנו בתור נוסעים בתח"צ לא נרצה להישאר מאחור...
עדיף לפעמים לעמוד באוטובוס בתנאים לא תנאים ולא לאחר לעבודה... לאחר לגן של הילד בחזור וכו'
 

רק מילים טובות

משתמש פעיל
התופעה של אלפי בחורות סמינר דחוסות באוטובוסים בבוקר, אלא אם כן יבטלו בשעות האלו את כל שאר הקוים...)
בהנחה שאתה מדבר על ירושלים, אז אחרי שהוציאו את כל הבינעירוניים, וגם עשו נת"צ, אני לא רואה בעיה שיוציאו עוד 10 אוטובוסים כל בוקר, ואפילו עוד 20
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
לפני כמה שנים אייכלר ניסה להעביר חוק של 20!!!! נוסעים בעמידה
ואז מישהו הציע לו להצטרף לנסיעה בקו 402 במוצ"ש...
והוא ניסה לעשות את זה ולא הצליח לעלות לאוטובוס
ואגב, מקלב עונה וחוזר! במספר הזה-0548410000
ומי שסתם משמיץ כדאי שיבדוק קודם
 

יעלזו חסידים

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
לא התכוונתי לחוסר מקום בכבישים אלא לחוסר באוטובוסים בכלל (והרי לא ירכשו אוטובוסים בעלות של כמליון שקל ליחידה בשביל נסיעה אחת ביום)
 

משה 05276

משתמש מקצוען
לפני כמה שנים אייכלר ניסה להעביר חוק של 20!!!! נוסעים בעמידה
ואז מישהו הציע לו להצטרף לנסיעה בקו 402 במוצ"ש...
והוא ניסה לעשות את זה ולא הצליח לעלות לאוטובוס
ואגב, מקלב עונה וחוזר! במספר הזה-0548410000
ומי שסתם משמיץ כדאי שיבדוק קודם
אכן מקלב אם לא עונה אז חוזר
אבל מה לעשות יש אנשים שבטוחים שלשיחי הציבור
הם מלאכים רק לא עושים כי לא רוצים ולכן מה שהם לא יעשו הם ימשיכו להשמיץ
הפתרון הוא לא להגביל מספר נוסעים אלא לצמצם קווים שנוסעים בתוך העיר
ולהגביר את הקווים הנותרים
 

פצצת אטום

משתמש פעיל
שיעבירו חוק שאין להעלות יותר מ10 נוסעים בעמידה גם בנסיעות עירוניות
ונגמר הסיפור .
כן?!?!
מענין מה תגיד כשאתה הוא זה שתצטרך להמתין למעלה משעה וחצי לאוטובוס...
כן, אבל שיביאו אוטובוסים במקום
הלוואי.
האוטובוסים של תנופה,
עושים טובה כשהם מוציאים אוטובוס אחד בשעה!!
טענה נכונה מאוד
ובכל זאת, צריך להבין שזו לא אופציה, להעמיס אנשים באופן הסותר לכבוד אנושי בסיסי .
נקודה.
וכשזה יעבור בחוק, וגם הם יבינו שזו לא אופציה, ימצאו כבר את הפתרונות
גם אם זה ידרוש למשל הקמת כמה מסופים עירוניים נוספים, לצפות את שעות העומס ולתגבר, וכו'
זה גם לא אופציה לחכות למעלה משעה וחצי (!!) בתחנה!!
עם כל הכבוד ל"כבוד האנושי הבסיסי".

נחמד מאד לדבר על כבוד הגינות, וחוקים חדשים,
אבל כשתהיו אתם אלו שמחכים אחרי יום שלם למעלה משעה וחצי (!!) בתחנה,
אז תדברו...
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
זה גם לא אופציה לחכות למעלה משעה וחצי (!!) בתחנה!!
עם כל הכבוד ל"כבוד האנושי הבסיסי".

נחמד מאד לדבר על כבוד הגינות, וחוקים חדשים,
אבל כשתהיו אתם אלו שמחכים אחרי יום שלם למעלה משעה וחצי (!!) בתחנה,
אז תדברו...
על איזה קו מדובר?
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  46  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה