תח"צ צריך שר תחבורה חרדי!!!!!

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
לא קראתי את כל ההאשכול
אבל לצערי תפקיד שר לא רללוונטי לנציגי דגל לאחר הוראתו המפורשת של הרב אדילשטיין
לגבי חבר הכנסת מקלב ראיתי שרשמו כמה תגובות נגדו אז לידדיעתכם גם בקדנציה הנוכחית של מרב מיכאלי בטוחה שחבר הכנסת היה מעורב ועשה את כל מה יכול לעשות(בטוחה שבלעדיו זה כבר היה ממזמן היה מגיע למצב היה תחבורה ציבורית בשבת וכו)
הוא הראשון שעוזר לכל מי שפונה!!!!
(נעזתי בו עמה פעמים לפני שבת שהוא ממש עזר)
אני חושבת שיש תפקידים יותר חשובים כרגע בעיניי החרדים לרוץ עליהם (כגון מישרד השיכון, הדתות וכו)
זה נכון שגם זה חשוב וקריטי מאוד!!!
 

רק מילים טובות

משתמש פעיל
ב. זה לא ריאלי , מתי שהאוטובוס יעצור להוריד נוסעים כולם יעלו ואז הנהג יכבה את המנוע וכו' וכו'
כך היה גם בבינעירוני בהתחלה, עד שהציבור הפנים את הענין
ולמעשה היום אין יותר מחסור בבינעירוני מאשר בעירוני, וגם בעירוני מחכים לפעמים זמן רב, למרות ה"היתר" החוקי להידחס בלי גבול
 

גרפטריק

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
יש להם ניהול, סדר וארגון, מצויינים.

נכון מאוד, יוצאים בדיוק בזמן אפילו שניה לפני, המערכת שמודיע איפה האוטובוס עומד תמיד מדויק ואף פעם לא מזייף, מוזר שמשרד התחבורה עם כל התקציבים האדירים לא נוגעים בקוצו של השירות שלהם.

וגם הם משתמשים בקווים (הם לא מקבלים רכב ממשרד התחבורה...)

אולי הסדרנים משתמשים אבל בעלי הקו גרים בירושלים וכמעט לא משתמשים בקו,
הם רק יודעים שאם לא יעמדו בציפיות השימוש בקווים שלהם ירד פלאים ואחוזי הרווחים בהתאם
ולמשרד התחבורה אין בעיה כזאת. ומצפצפים על צרכני התחבורה צפצוף ארוך
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
נכון מאוד, יוצאים בדיוק בזמן אפילו שניה לפני, המערכת שמודיע איפה האוטובוס עומד תמיד מדויק ואף פעם לא מזייף, מוזר שמשרד התחבורה עם כל התקציבים האדירים לא נוגעים בקוצו של השירות שלהם.



אולי הסדרנים משתמשים אבל בעלי הקו גרים בירושלים וכמעט לא משתמשים בקו,
הם רק יודעים שאם לא יעמדו בציפיות השימוש בקווים שלהם ירד פלאים ואחוזי הרווחים בהתאם
ולמשרד התחבורה אין בעיה כזאת. ומצפצפים על צרכני התחבורה צפצוף ארוך
השירות פי 10,000 יותר טוב ממשרד התחבורה, וגם שם יש אי אלו ליקויים (ולא מה שכתבת, בזה הם דווקא טובים.)
חוץ מהתחרות איתם, אין למשה"ת שירות טוב בבית שמש (דהיינו - חוץ מהקווים לאיזורים בי-ם שהם נוסעים, אין אוטובוסים בין עירוניים ברמה ד', אוטובוסים רבים מדלגים, ואין מספיק קווים, וכו')
אגב, בעלי הקו גרים בבית שמש (אם אתה רוצה פירוט של שכונות זה אפשרי).
 

נועה מ

משתמש מקצוען
ואוו זה נושא כזה חשוב
מי שלא נוסע באוטובוס לא יבין בחיים מה זה לחכות שעה באוטובוס ואז לעלות לאוטובוס דחוס בלי אוויר לנשום!!
בצומת רמות לכיוון הרכס שזה צומת ממש מרכזית ורוב האוטובוסים לכוון רמת שלמה עוברים שם אחר הצהרים בערך מ4 אפשר לחכות שם חופשי 40 דקות ואז מגיע אוטובוס קצר!! ומפוצץ באנשים עגלות וכדומא
מלא תושבים של השכונה פנו למינהל למה לא מביאים תדירות גבוה יותר או אוטובוסים ארוכים(שלא נדבר על זה שבכל שכונה כמעט בירושלים הכניסו עוד חברה חוץ מברמת שלמה)
המינהל טוען שהוא מטפל בזה ויש ועדה
אם חברי הועדה היו נוסעים אפילו פעם אחת באטובוס מצומת רמות לרמת שלמה הם היו מטפלים בזה מזמן אבל כנראה מאוד נח להם עם המזגן באוטו ולא ככ חשוב להם אז זה המצב משהו כמו בערך חצי שנה עד שנה כבר
יום אחד מרוב שהתעצבנתי שלא עושים כלום שלחתי מכתבים לכיכר השבת ולעוד כמה אתרים חרדים ואף אחד לא ענה
נראה לי שתושבי השכונה מיואשים ממש!!
 

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
אפרופו ירושלים
אני חושבת שזה שהכניסו עוד חברות לירושלים זה רק הועיל לירושלים
(לא אאומרת צריך עדיין שיפור כל מה שקשור לתחבורה)
 

R_K

משתמש רשום
מי שכותב שצריך להוסיף אוטובוסים עירוניים בירושלים
כנראה לא נוסע באיזור בר אילן וירמיהו
גם ככה אין מקום בכביש
איפה יכניסו עוד אוטובוסים?
תוציא את הרכבים הפרטיים וממילא יש לך מקום בשופי

האם העולם שייך לבעלי רכבים
 

מים אחרונים

משתמש מקצוען
חברה'
אף אחד לא עושה משו באמת הכל זה העובדים במשרדים שרובם ככולם לא מתחלפים בבחירות לא השר הזה חנך אוטובוס ולא ההוא המציא תוכנית בכלכלה הכול זה עובדים שכבר שנים נמצאים במשרדים הללו!!!
כמה כבישים חנכה מיכאלי שבונים אותם כבר 10 שנים+???
 

הילוך גבוה

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
דבר ראשון הוא שייך גם להם
ודבר שני בכל מקרה זה נת"צ
דיברו כאן על אוטובוסים עירוניים, ומשכך הדיבור היה לכאורה בעיקר על בר אילן ולאו דווקא על ירמיהו, בבר אילן המצב קטסטרופלי ובר אילן איננה נת"צ
 

עימוד והוצאה לאור

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
לא יודע עם העלו כבר
התפרסם עצומה לחכים החרדים
נא להפיץ
 

jkhr78322

משתמש רשום
שיעבירו חוק שאין להעלות יותר מ10 נוסעים בעמידה גם בנסיעות עירוניות
ונגמר הסיפור .
דעה אולי לא פופולרית אבל
החלום שלי שהמפלגות החרדיות ימנו שרים חיצוניים מקצועיים,
תחשבו על תסריט של שר תחבורה מקצועי מטעם יהדות התורה,
מה גם שתמיד הייתה בעיה עקרונית/אידיאולוגית לקחת תפקיד שר,
כמה לזות שפתיים זה ימנע, כמה פיות זה יסתום.

הלוואי שמישהו שם ייקח זאת לתשומת ליבו, שיש כזאת אופציה לפחות..
ולגבי החוק הנורבגי החוק חל גם על סגן שר,
זאת אומרת שר מקצועי מתחתיו סגן שר חרדי
וחוק נורבגי על סגן השר
אני מסכים!!
 

הגולם החולם

משתמש מקצוען
המו״מ הקואליציוני - ח״כ מקלב ב׳רדיו 103׳: ״נעמוד בראש וראשונה על הנושאים העקרוניים כמו ביטול רפורמת הכשרות, תיקון חוק הסלולר וביטול גזירת המעונות. התיקים החשובים לנו הם ועדת הכספים, השיכון והתחבורה. ומשרד נוסף עליו יוחלט בהמשך״.


אולי יש תקוה
 

בארא פארק

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
חברים ממידע שיש לי אם יראו במפלגות שזה בוער לעשרות אלפים שמשרד התחבורה ישאר אצלהם הם ידרשו את התיק למפלגות החרדיות!
רבויתיי יש לנו עדיין הזמן להשפיע ולהכריע כל עוד לא נחתמו ההסכמים!
היכנסו כאן מהר והשפיעו!
והעיקר שתפו חברים ובני משפחה וכל מי שאתם מכירים.
תשקיעו רגע קטן מזמנכם כדי שלא נבכה אחרי זה!!!
היכנסו והכריעו:
העצומה למען השארת תיק התחבורה בידי המפלגות החרדית - זעקת עשרות אלפי משפחות חרדיות שמתגוררות בערי הפריפריה: תחבורה = דיור בלי תחבורה נגישה לערי הפריפריה לא יהיה פתרון למצוקת הדיור החרדית


https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdEFhlF4rP0nq6kaVxHqeYFMbfcnpS8fNMpG2MJvVSRzvZcYg/viewform

היכנסו והכריעו את עתיד התחבורה הציבורית בציבור החרדי!
 

קבצים מצורפים

  • unnamed (9).jpg
    unnamed (9).jpg
    KB 97.3 · צפיות: 28

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען
נוסעי התח"צ אינם מועטים, הם רב,
ובאמת הגיע הזמן לטיפול שורש.
אני דווקא גרה בעיר חרדית שבה חברת התח"צ היא חברת "קווים",
האוטובוסים מתקתקים
כמעט ואין בעיות
אני מרוצה מאודדד מהתחבורה הבינעירונית.
בתחבורה העירונית ישנה בעיה עם כמות העגלות שאינה מתאימה לאוטובוסים,
בכל נסיעה יש בממוצע כ-6 עגלות,
כשבשעות העומס אפילו יותר.....
וכל תחנה זה סיפור של 4-5 דקות.......
לא חבל?
לדעתי צריך להחזיר את החוק שעגלה עולה כסף,
ככה אמנם כשאני בעז"ה אעלה עם עגלה זה יעלה לי יותר
או שאצטרך לקפל את העגלה,
אבל אח"כ כל החיים אוכל לעלות בנחת וברוגע....!!!
לא שווה?!?!
ובנוסף בקשר לערים אחרות-
אני אמנם נוסעת כל יום פעמיים נסיעות בינעירוניות ומעולם לא קרתה פשלה,
אך חברות התחבורה האחרות- זוועה!
לדג' קו 455 מביתר לאשדוד- של "אפיקים" - יצא לי מספר פעמים לנסוע, ותמיד היו תקלות!!!
רב הפעמים לא יצא האוטובוס,
התקשרתי לחברה וכל פעם תירוץ אחר.....
היתה לנהג תאונה, רמאדן, פקק,
עבר אוטובוס של חברה פרטית ולא שמתם לב....
פעם האוטובוס יצא בשעתיים וחצי איחור (כל הזמן הבטיחו לנו "עוד חצי שעה... 10 דק'... 20 דק'...."
ומכיוון שזה היה לנו ממש דחוף להגיע- אז חיכינו שעתיים וחצי (!!!) בתחנה עם ילדים קטנים!!!
הגיע הזמן לעשות סדר!!!!!!!
 

TYPE:{programmer}

משתמש סופר מקצוען
לא, אבל אפשר להסתדר. אני תמיד עוזרת לנשים שצריכות להעלות עגלה לבינעירוני,
אפשר להסתדר גם בעירוני.
כשהחוק היה קיים הם הסתדרו מצוין,
והעדיפו לבקש עזרה מלשלם עוד נסיעה.
והעגלות היום הרבה יותר נוחות לקיפול......
אז באמת מי שעולה עם כמה ילדים או עם שקיות,
יתכבדו לתקף פעמיים...
זה יגרום למי שסתם מתעצל לקפל את העגלה,
ואני לא אצטרך להידחף וכמעט ליפול כל פעם שאני עולה\ יורדת...!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה