אוהב גם מוזיקה
משתמש פעיל
????????זה מזכיר את הדיון אם השמש מסתובבת סביב כדור הארץ או כדור הארץ מסתובב סביב השמש, שאין שום דרך להוכיח מה נכון,
כמדומני שבמקורות שלנו יש תשובה על זה
????????זה מזכיר את הדיון אם השמש מסתובבת סביב כדור הארץ או כדור הארץ מסתובב סביב השמש, שאין שום דרך להוכיח מה נכון,
חסום...אחרי שתראו את זה תראו שצבעים זה לא כזה ברורהפתרון לתעלומת השמלה שמשגעת את האינטרנט
מדוע חלק מהאנשים רואים את השמלה בצבע כחול ושחור, ואילו אחרים רואים אותה בצבע לבן וזהב? רמז: מי שמשתמש הרבה בפונקציית בהירות בפוטושופ יודע מה הצבע האמיתיwww.themarker.com
תארו לעצמכם שיש אנשים עם חסימה שהיא לא נטפרי, יכול להיות?פתוח בנט פרי
אולי נטפרי זה רימון ואצל אחרים רימון זה נטפרי?תארו לעצמכם שיש אנשים עם חסימה שהיא לא נטפרי, יכול להיות?
דווקא אני בנתיבאולי נטפרי זה רימון ואצל אחרים רימון זה נטפרי?
בדיוק.רק אני לא הבנתי את הקשר לסיפור?
נניח לא רואים את אותו הדבר.
אף תינוק לא קם בבוקר ויודע שאדום הוא אדום. ולא משנה אם בשביל אחד זה ירוק ולאחר זה כחול, צריך ללמוד למה כולם קוראים אדום.
ולכן כשאותו אחד ידע מה זה אדום, מוכרח להיות שאינו עיוור מלידה.
רק אני לא הבנתי את הקשר לסיפור?
נניח לא רואים את אותו הדבר.
אף תינוק לא קם בבוקר ויודע שאדום הוא אדום. ולא משנה אם בשביל אחד זה ירוק ולאחר זה כחול, צריך ללמוד למה כולם קוראים אדום.
ולכן כשאותו אחד ידע מה זה אדום, מוכרח להיות שאינו עיוור מלידה.
תתרגלו שוב את השאלהבדיוק.
עיוור לא אמור לדעת שמות מוסכמים של צבעים. אין איך ללמד אותו שהצבע של העגבניה מכונה אדום. וזה בכלל לא משנה מה הצבע המדויק שנקלט אצלו במח כשהוא רואה עגבניה.
אז מה אם לכל אחד הוא נראה אחרת?תתרגלו שוב את השאלה
זה לא עונה
כי יש צבע שכולם קוראים לו אדום אפי' שהוא לא נראה לכולם אותו גוון....
לכן השפה של כולם אחידה.
אין לי כוח להסביראז מה אם לכל אחד הוא נראה אחרת?
לעיוור הוא לא נראה בכלל.
נכון מלמדים ילד קטן שהצבע של עגבניה קוראים לו אדום?
אז ילד עיוור לא יכול ללמוד את זה. הוא יכול ללמוד שעגבניה זה עגול, זה חלק וכו' אבל אין לו שום אפשרות להבדיל בין צבעים.
תתרגלו שוב את התשובה.תתרגלו שוב את השאלה
זה לא עונה
כי יש צבע שכולם קוראים לו אדום אפי' שהוא לא נראה לכולם אותו גוון....
לכן השפה של כולם אחידה.
אני רואה שאין לאף אחד תשובה, או שאין לאף אחד כוח לענות.יש לי תשובה, התשובה הכי נכונה שיכולה להיות.
אבל לפני כן יש לי שאלה לשאול:
אולי עכשיו לילה???
ואני מתכוון ברצינות, יש למישהו תשובה?
זה לא משנה להתנהלות יומיומיתאלא מה - מה זה משנה???
למה שאתייחס לאולי שלא משנה לי כלום בחיים?
לא משנה אם עכשיו יום או לילה. אני ערני, ואני רואה, וזה מה שחשוב.
לא משנה אם אני רואה אדום ואתה רואה ירוק ושנינו קוראים לזה כתום. אני נהנה ממה שאני רואה, ואני יכול לחלוק איתך את החוויה שלי, וזה מה שחשוב.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: