תח"צ פקחי התחבורה ציבורית - הזדמנות חד פעמית להשפיע!

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
לא הבנתי מה שנכתב.
ברור שצריך לתקף מצד החוק (כדי שיוכלו לדעת כמה אנשים עולים על האוטובוס, וזה אינטרס גם שלי ושלך, שעי"כ יתגברו איפה שצריך בעז"ה).
אני דיברתי שמי ששכח לתקף לא "יזכה" בדו"ח ע"ס 180 ש"ח, אלא מקסימום 50 ש"ח, כמו בחופשי חודשי ושנתי.
מתנצל...
בן אדם שיש לו חופשי - אין לו צורך בתירוצים...
אדם שיש לו מעבר 90 יכול לומר ולתרץ את עצמו לא שמתי לב, שבפועל אולי... ויתווכח עם הפקח שכן היה עוד זמן או לא היה.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
@מנוי פרימיום

בעצם אני שם לב שבגלל כמה דברים מקודשים, אז הציבור יותר סובל.

1. איך יידעו כמה אנשים נסעו באוטובוס?
2. צריך שיעלו מהר כדי שהנסיעה תיהיה מהירה.
3. צריך שהכל יהיה מודרני בכרטיס רב קו.

ובשביל חלק מהדברים האלו מגיע כל הכעס והחוקים נגד חלק מציבור הנוסעים.
דברים שלא חלמו אליהם לפני 30 שנה.

פעם היה כרטסיה, וניקבו, או חופשי חודשי שהיו מראים לנהג (שהיו שמים בתוך התעודת זהות) ועלו במהירות מדהימה לאוטובוס.
ולא היה ספירה דיגיטלית.
ולא רב קו
והיו עולים מהר.
אההה והיה גם מזומן.
ואת כל החירויות לקחו מאיתנו, בתוספת קנסות דרקוניות.
 

משקיף

משתמש פעיל
אולי צריך בכלל לערער על המושג שבאוטובוס משלמים בתחילת הנסיעה.
כמו בכל חנות או שירות שמקבלים, משלמים לאחר מעשה, כך גם בתח"צ, לפני שיורדים מהאוטובוס מתקפים את הרב קו, למה פה זה שונה?
ואז ה90 דק' יתחילו לאחר שכבר נגמרה הנסיעה...
 

מנחם ט

משתמש פעיל
מתנצל...
בן אדם שיש לו חופשי - אין לו צורך בתירוצים...
אדם שיש לו מעבר 90 יכול לומר ולתרץ את עצמו לא שמתי לב, שבפועל אולי... ויתווכח עם הפקח שכן היה עוד זמן או לא היה.
אני בטוח שאפשר לבדוק במערכת מתי נגמרו לו ה90 דקות.
אבל שוב, זה לא הנושא, אלא זה שלא הגיוני לתת לו דו"ח בכלל, ובוודאי לא ע"ס 180 ש"ח, ואני שמח שנודע לי אמש שטענתי צודקת, ואכן גם נסיעת מעבר כלולה בקנס המופחת ע"ס 50 ש"ח.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
פעם היה כרטסיה, וניקבו, או חופשי חודשי שהיו מראים לנהג (שהיו שמים בתוך התעודת זהות) ועלו במהירות מדהימה לאוטובוס.
ולא היה ספירה דיגיטלית.
ולא רב קו
והיו עולים מהר.
הנהג היה צריך לנקב פיזית בכרטיס הנייר ולבדוק את כל הניקובים שיצאו מחוץ למשבצות - אם כבר סיימתם את הכרטיסיה או לא, זה ממש לא היה יותר מהר
ומי מדבר על כרטיסי הנייר שעלו 5.90 / 5.50 והנהג היה צריך לתלוש אחד אחד ולהחזיר עודף בכסף קטן
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
הנהג היה צריך לנקב פיזית בכרטיס הנייר ולבדוק אם את כל הניקובים שיצאו מחוץ למשבצות - אם כבר סיימתם את הכרטיסיה או לא, זה ממש לא היה יותר מהר
הנהגים היו אלופים בלמצוא את המיקום ולנקב במשבצת הימנית והשמאלית.
אנחנו היינו צריכים להראות לנהג היכן נשאר מקום.
בכל אופן הנהגים היו מיומנים, והרבה היה להם חופשי שהראו שניה... בפועל היו הולכים עם זה פתוח ומתקדמים.
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
  1. במקרי עומס באוטובוס עירוני יש לוותר על הביקורת ככל ואי אפשר להגיע למכשיר התיקוף בלי לדחוף אנשים
  2. צריך להכניס במכשירי התיקוף באוטובוס לראות את יתרת הכרטיס גם באמצע הנסיעה (המצב כיום שרואים את היתרה רק לכמה שניות ,, ולא תמיד זוכרים את הסכום, שיהיה אפשר לבדוק את זה בכשירים במשך כל הנסיעה)
  3. בנסיעות שיש 2 תעריפים לא ינתן קנס למי שתיקף את התעריף הנמוך. (הנהגים לפעמים לא מתערבים בנושא ואין לנוסע לדעת איזה תעריף נמצא על המסך , ובמיוחד באוטובוסים קבלניים שבהם מכשיר התיקוף מונח על המושב מאחרוי הנהג והנוסעים אינם מורגלים בתפעול המכשיר)
  4. למי שיש מעבר ולא תיקף ינתן קנס מופחת
  5. לתת אופציה להדפיס כרטיס נסיעה עם דף במכשיר אחד בכל אוטובוס למי שרוצה לשמור על היתרה בסמוך לכרטיס.
  6. להגביל את כמות האוטובוסים שפקח יכול לבקר בשעה, כיום רואים אותם רצים באטרף מאוטובוס לאוטובוס כדי להספיק לתקף כמה שיותר וזה משפיע על ההתנהגות שלהם.
  7. חובה שהתג יהיה על החולצה גלוי ולא על קצה המכנסיים , ויהיה ניתן להתלונן על פקח שאינו מקיים את התקנות
  8. יש לפרסם את חובות הפקחים בצורה ברורה ולתת לאנשים אופציה להתלונן ע"כ ולתת לפקחים עונש ע"כ.
 

ניק 20238

משתמש פעיל
להגביל את כמות האוטובוסים שפקח יכול לבקר בשעה, כיום רואים אותם רצים באטרף מאוטובוס לאוטובוס כדי להספיק לתקף כמה שיותר וזה משפיע על ההתנהגות שלהם.
להיפך
אז יהיה להם זמן להתעכב בכל אוטובוס ולהתעקש לתת דו"ח על דברים שהיו מוותרים כשהם ממהרים
 

הללו

משתמש מקצוען
פקח של חברת קווים באוטובוס עירוני במודיעין עילית אמר לי הבוקר שאין חובה לשלם על ילדים מתחת גיל 5 ולא משנה כמה (בעירוני בלבד)
אפשר להסתמך על זה? (אמר לי כשראה שתיקפתי עבור ילדה בת שנתיים כיון שהייתי עם 2 ילדים)
ובעקבות האשכול גם ראיתי שהוא נעל נעלים לבנות :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
פקח של חברת קווים באוטובוס עירוני במודיעין עילית אמר לי הבוקר שאין חובה לשלם על ילדים מתחת גיל 5 ולא משנה כמה (בעירוני בלבד)
אפשר להסתמך על זה? (אמר לי כשראה שתיקפתי עבור ילדה בת שנתיים כיון שהייתי עם 2 ילדים)
בחוק מפורש להיפך, כל נוסע מבוגר פוטר מתשלום רק ילד אחד מתחת גיל 5 שנוסע אתו
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
היתה הבהרה מפורשת של משרד התחבורה שכל מבוגר פוטר רק ילד אחד
מה הפקחים אומרים ועושים - זה כבר סיפור אחר, אבל א"א להסתמך על זה
 

סטודיו בול

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
בחוק מפורש להיפך, כל נוסע מבוגר פוטר מתשלום רק ילד אחד מתחת גיל 5 שנוסע אתו
ואם אני עולה עם שלושה ילדים. שניים מתחת 5 וילד אחד מעל חמש
מתקפת עלי ועליו זה מספיק?
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית

סטודיו בול

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סטינו לגמרי מהעניין
אבל את צריכה לשלם 1 מבוגר 2 נוער
למה?
זה לא שכל תיקוף מאפשר לעוד פעוט?
כלומר פעוט אחד על החשבון שלי
פעוט אחד על הניקוב של הבן שלי
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
חבל
זה לא מספיק!!
19 הערות זה כלום

היכנסו והעירו

1723141402135.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכ

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל יי בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:ב יי הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:ג מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:ה אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:ו רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:ז אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה