כי גם אני אחרי קריאת הספר,כן, למה?
ועדיין לא מצליחה לנסח את התגובה שלי, לא יודעת מאיפה להתחיל.
לא מבינה מה קראתי שם במשך כמעט 900 עמודים.
טוב, לא רוצה לקלקל אז אשתוק.
כי גם אני אחרי קריאת הספר,כן, למה?
רצינית?כי גם אני אחרי קריאת הספר,
ועדיין לא מצליחה לנסח את התגובה שלי, לא יודעת מאיפה להתחיל.
לא מבינה מה קראתי שם במשך כמעט 900 עמודים.
טוב, לא רוצה לקלקל אז אשתוק.
הוא אלמן (ככה זכור לי)נדמה לי שהוא בכלל רווק
בקיצור, תקראו עוד פעם ותחליטו מה הוא...הוא אלמן (ככה זכור לי)
אלמן בלי ילדים. סופית. נראה ליבקיצור, תקראו עוד פעם ותחליטו מה הוא...
רווק\נשוי\אלמן\גרוש...
בקיצור, תקראו עוד פעם ותחליטו מה הוא...
רווק\נשוי\אלמן\גרוש...
ציטוט ממהללאל:בקיצור, תקראו עוד פעם ותחליטו מה הוא...
רווק\נשוי\אלמן\גרוש...
מעדיפה לא להיות הראשונה.רצינית?
אני לא נשמתי כל הספר
לדעתי הספר מאד אנושי- כלומר המלחמה הפנימית וההתמודדויות של הגיבורים הם מאד מחיי היומיום- כמובן שבצורה שמתאימה לסיפור
קבלתי המון מהספר ומהמסרים שיש כמעט בכל עמוד
מעניין אותי מה לא אהבת ולמה
אהה ויש לי עוד משהו- הקטע של קריאת המחשבות של טורנאל מעצבן.לפני הכל אני אדגיש שמאוד נהניתי והיה כיף!
יש לי כמה דברים שלא פתורים לי על הספר:
1. מה קורה בארמון מהרגע שהמלך נעלם והנסיך נחטף, מה בסטיאן מקאן, פנרס וכל הצמרת הכוזרית פועלים כדי להגן על שאר משפחת המלוכה.
2. מה קורה עם גדעון מהרגע שהוא עוזב את איסתרק והחבורה, למי הוא פונה. זה ממש מוזר לי שהיא כל כך השקיעה בדמות שלו ולא מספרת שום דבר מהרגע שעוזב, אפילו לא קטע קצרצר שהוא מודיע בארמון מה קרה.
3. יוסף כמעט שלא מוזכר בספר, רק בסוף של הסוף, הייתי רוצה שיהיו מידי פעם את הקטעים האלה ה'מפחידים' שלו שמוסיפים דרמה וכיף ובמקומם יש סתם דיווח יבש על המעשים של יוסף בזמן שפאר, פולס ואדוניה מתווכחים.
4. יש מלא הנחות בספר שהגיבורים חושבים שמשהו מסויים זה מה שבאמת קורה ואז מתברר שהם צודקים. יוזבד מניח ששאול קראי וצודק, מניח שהוא בוגד וצודק. כנל בעוד דוגמאות שפרחו לי מהראש.
יש לי עוד מה להגיד אם אתם רוצים...
ומעניין אם בכר כשהיא בחרה ביוזבד את שם הספר הבא- פדהאל היא החליטה שהוא יפדה את כוזר ויהרוג את יוסף...
לפאר יש רק בנות. זה הוזכר בעבר.מה עם בניו של פאר? יש לו נרא'לי חמישה ילדים.
וזה נראה לי מוזר שפולס הנכדג\ יהיה בתור לפני אדוניה הבן. אבל אני כמובן לא יכול להתנגד לכך...
התכנית הייתה להרוג את בני משפחת המלוכה כדי שלא ישארו יורשים, אבל מכיוון שהם לא יודע מה עם יקוואל הרי יכול להיות שאחרי שהם יהרגו את כולם פתאום יקוואל יופיע וידרוש את המלוכה בתור היורש החוקי והעם יכול לתמוך בו. אז מה עושים? חוטפים את רעואל ומגדלים אותו בדרך הכי דיאלידנית שאפשר ואם יקוואל יבוא אז יגידו שרעואל קודם אליו בסדר הירושה ויעמידו אותו בתור מלך בובה.לגבי הנסיכים גם אני הסתבכתי למה זה קשור לאם יקוואל יחזור הרי בכל מצב יש את בנימין וליסיה, ובכל מצב צריך את רעואל.
אלמן ועקרנדמה לי שהוא בכלל רווק.
ספר יפה בהחלט! נהניתי בקריאה והכי הכי מההפי אנדלא נראה לי שתתאכזבי
זה אחד הספרים הכי יפים שקראתי (ואני תולעת ספרים)
בעיניי הוא הכי מוצלח שלה (ואני "מכורה" לספרים שלה)
זה באמת מאוד הציק ליגם הפרקים שלאחר מיתתו של יוסף קצרצרים, רק מספרים שהכל חזר על מקומו בשלום ושלום על ישראל.
תמיהה אחרת שיש לי, היא איך פאר הצליח להשליט ככה מהר את מלכותו של איסתרק באלקן? הרי באלקן היו מאות או אלפי נאמנים ליוסף, שלא לדבר על אדוניה ובניו, איך כולם הניחו ככה את חרבותיהם ונתנו לקבוצה של כמה אנשים בודדים את השלטון??
ולי עשה רושם שהיא הבינה שמאחר וזהו הספר האחרון בסדרה,זה באמת מאוד הציק לי
עושה רושם שקצת נמאס למ. קינן לכתוב את הסדרה
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: