פעם אחת בסוףאומרים אותיות קרע שטן פעם אחת בסוף?
או אחרי כל נר ונר ?
ההוא שכתבת ביום ראשון?עשיתי את הסגולה פעם שניה
בשביל מישהו אחר-ונושע
נכוןההוא שכתבת ביום ראשון?
נותנים גם 18 פרוטות, פרוטה אחרי קריאת פרק פ"ו בתהיליםלהלן הפרטים:
רבי מתיא בן חרש - סגולת 18 הנרות.
'סגולת 18 נרות' של רבי מתיא בן חרש מדהימה את העולם היהודי. את הסגולה לא מצאתי בספרי הסגולות המוסמכים, אך לאחרונה היא מפורסמת מאוד, וסיפורים רבים נכרכים אודותיה. מה גם, שלהיות הסגולה - אמירת פרקי תהילים, והדלקת נר לכבוד התנא רבי מתיא בן חרש, מה פגם יש בה?! נסו ותווכחו!
סגולת 18 נרות
הסגולה:
להכין 18 נרות, ולהדליקם זה אחר זה באופן הבא:
להדליק נר ראשון ולומר:
"נר זה לכבוד רבי מתיא בן חרש שיתקבלו התפילות".
לקרוא פרק פ"ו בתהילים.
להדליק נר שני, ולומר שוב:
"נר זה לכבוד רבי מתיא בן חרש שיתקבלו התפילות"
ושוב לקרוא פרק פ"ו מתהילים.
כך לעשות 18 פעמים: הדלקת נר, הזכרת הצדיק, ואמירת פרק פ"ו בתהילים.
היכן מדליקים את הנר: בבית או בציון של הצדיק?
תשובה:
את הדלקת הנר עושים בבית
לכל בקשה להדליק נר אחד או 18 נרות?
תשובה:
סה"כ 18 נרות.
האם צריך לעשות את הסגולה באותו יום שזקוקים לישועה או אפשר לעשות זאת בכל מועד?
תשובה:
ניתן לבצע את הסגולה בכל מועד! וגם - לכוון לזמן הנצרך לישועה.
האם צריך לעשות את הסגולה מס' פעמים או פעם אחת מספיקה?
תשובה:
ניתן לקיים את הסגולה פעם אחת או מס' פעמים - כמה שתרצו. ובכל פעם לכוון על מטרתכם.
פרק פ"ו בתהילים:
{א} תְּפִלָּה לְדָוִד הַטֵּה יי אָזְנְךָ עֲנֵנִי כִּי עָנִי וְאֶבְיוֹן אָנִי: {ב} שָׁמְרָה נַפְשִׁי כִּי חָסִיד אָנִי הוֹשַׁע עַבְדְּךָ אַתָּה אֱלֹהַי הַבּוֹטֵחַ אֵלֶיךָ: {ג} חָנֵּנִי אֲדֹנָי כִּי אֵלֶיךָ אֶקְרָא כָּל הַיּוֹם: {ד} שַׂמֵּחַ נֶפֶשׁ עַבְדֶּךָ כִּי אֵלֶיךָ אֲדֹנָי נַפְשִׁי אֶשָּׂא: {ה} כִּי אַתָּה אֲדֹנָי טוֹב וְסַלָּח וְרַב חֶסֶד לְכָל קֹרְאֶיךָ: {ו} הַאֲזִינָה יי תְּפִלָּתִי וְהַקְשִׁיבָה בְּקוֹל תַּחֲנוּנוֹתָי: {ז} בְּיוֹם צָרָתִי אֶקְרָאֶךָּ כִּי תַעֲנֵנִי: {ח} אֵין כָּמוֹךָ בָאֱלֹהִים אֲדֹנָי וְאֵין כְּמַעֲשֶׂיךָ: {ט} כָּל גּוֹיִם אֲשֶׁר עָשִׂיתָ יָבוֹאוּ וְיִשְׁתַּחֲווּ לְפָנֶיךָ אֲדֹנָי וִיכַבְּדוּ לִשְׁמֶךָ: {י} כִּי גָדוֹל אַתָּה וְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת אַתָּה אֱלֹהִים לְבַדֶּךָ: {יא} הוֹרֵנִי יי דַּרְכֶּךָ אֲהַלֵּךְ בַּאֲמִתֶּךָ יַחֵד לְבָבִי לְיִרְאָה שְׁמֶךָ: {יב} אוֹדְךָ אֲדֹנָי אֱלֹהַי בְּכָל לְבָבִי וַאֲכַבְּדָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם: {יג} כִּי חַסְדְּךָ גָּדוֹל עָלָי וְהִצַּלְתָּ נַפְשִׁי מִשְּׁאוֹל תַּחְתִּיָּה: {יד} אֱלֹהִים זֵדִים קָמוּ עָלַי וַעֲדַת עָרִיצִים בִּקְשׁוּ נַפְשִׁי וְלֹא שָׂמוּךָ לְנֶגְדָּם: {טו} וְאַתָּה אֲדֹנָי אֵל רַחוּם וְחַנּוּן אֶרֶךְ אַפַּיִם וְרַב חֶסֶד וֶאֱמֶת: {טז} פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי תְּנָה עֻזְּךָ לְעַבְדֶּךָ וְהוֹשִׁיעָה לְבֶן אֲמָתֶךָ: {יז} עֲשֵׂה עִמִּי אוֹת לְטוֹבָה וְיִרְאוּ שֹׂנְאַי וְיֵבֹשׁוּ כִּי אַתָּה יי עֲזַרְתַּנִי וְנִחַמְתָּנִי:
לאחר מכן, אומרים את אותיות 'קר"ע שט"ן' מפרק קי"ט בתהילים:
ק רָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי אֲדֹנָי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:
קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:
קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:
קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:
קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ אֲדֹנָי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:
קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:
קָרוֹב אַתָּה אֲדֹנָי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:
קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
ר אֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:
רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:
רַחֲמֶיךָ רַבִּים אֲדֹנָי כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:
רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:
רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:
רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי אֲדֹנָי כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:
רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ:
ע שִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:
עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:
עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:
עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:
עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:
עֵת לַעֲשׂוֹת לַאֲדֹנָי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:
עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:
עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
שרִים רְדָפוּנִי חִנָּם וּמִדְּבָרְךָ פָּחַד לִבִּי:
שָׂשׂ אָנֹכִי עַל אִמְרָתֶךָ כְּמוֹצֵא שָׁלָל רָב:
שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי וָאֲתַעֵבָה תּוֹרָתְךָ אָהָבְתִּי:
שֶׁבַע בַּיּוֹם הִלַּלְתִּיךָ עַל מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:
שָׁלוֹם רָב לְאֹהֲבֵי תוֹרָתֶךָ וְאֵין לָמוֹ מִכְשׁוֹל:
שִׂבַּרְתִּי לִישׁוּעָתְךָ אֲדֹנָי וּמִצְוֹתֶיךָ עָשִׂיתִי:
שָׁמְרָה נַפְשִׁי עֵדֹתֶיךָ וָאֹהֲבֵם מְאֹד:
שָׁמַרְתִּי פִקּוּדֶיךָ וְעֵדֹתֶיךָ כִּי כָל דְּרָכַי נֶגְדֶּךָ:
טב עָשִׂיתָ עִם עַבְדְּךָ אֲדֹנָי כִּדְבָרֶךָ:
טוּב טַעַם וָדַעַת לַמְּדֵנִי כִּי בְמִצְוֹתֶיךָ הֶאֱמָנְתִּי:
טֶרֶם אֶעֱנֶה אֲנִי שֹׁגֵג וְעַתָּה אִמְרָתְךָ שָׁמָרְתִּי:
טוֹב אַתָּה וּמֵטִיב לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:
טָפְלוּ עָלַי שֶׁקֶר זֵדִים אֲנִי בְּכָל לֵב אֶצֹּר פִּקּוּדֶיךָ:
טָפַשׁ כַּחֵלֶב לִבָּם אֲנִי תּוֹרָתְךָ שִׁעֲשָׁעְתִּי:
טוֹב לִי כִי עֻנֵּיתִי לְמַעַן אֶלְמַד חֻקֶּיךָ:
טוֹב לִי תוֹרַת פִּיךָ מֵאַלְפֵי זָהָב וָכָסֶף:
נר לְרַגְלִי דְבָרֶךָ וְאוֹר לִנְתִיבָתִי:
נִשְׁבַּעְתִּי וָאֲקַיֵּמָה לִשְׁמֹר מִשְׁפְּטֵי צִדְקֶךָ:
נַעֲנֵיתִי עַד מְאֹד אֲדֹנָי חַיֵּנִי כִדְבָרֶךָ:
נִדְבוֹת פִּי רְצֵה נָא אֲדֹנָי וּמִשְׁפָּטֶיךָ לַמְּדֵנִי:
נַפְשִׁי בְכַפִּי תָמִיד וְתוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נָתְנוּ רְשָׁעִים פַּח לִי וּמִפִּקּוּדֶיךָ לֹא תָעִיתִי:
נָחַלְתִּי עֵדְוֹתֶיךָ לְעוֹלָם כִּי שְׂשׂוֹן לִבִּי הֵמָּה:
נָטִיתִי לִבִּי לַעֲשׂוֹת חֻקֶּיךָ לְעוֹלָם עֵקֶב:
מבקשים בקשה אחת, ומבטיחים לפרסם בלי נדר.
[מאת קו ההלכה הספרדי]
תתייאש מראש.דחוף מקור
אני ליטוואק שלא עושה סגולות בלי מקורות
חבל על המאמץ, מקור יש לציפור, לזה לא.באמת מעניין מה המקור של זה
יש מלאאא פרסומים של אנשים שעשו את זה ונושעו
ומה הסיבה שמפרסמים את זה המון
דחוף מקור
אני ליטוואק שלא עושה סגולות בלי מקורות
חייבים?!סגולה צריך לעשות!
'לעשות לא להאמין', כן.חייבים?!
זה לא נושך!!!דחוף מקור
אני ליטוואק שלא עושה סגולות בלי מקורות
דחוף מקור
אני ליטוואק שלא עושה סגולות בלי מקורות
כל זמן ששום קופה לא התלבשה על העניין וגם אנשים מפרסמים שנושעו - לא קשה לקבל את זה...באמת מעניין מה המקור של זה
יש מלאאא פרסומים של אנשים שעשו את זה ונושעו
ומה הסיבה שמפרסמים את זה המון
עצם המשפט "אם לא יועיל לא יזיק" פוגם בליטווקיות. כמסופר כמדומני על החזון איש, שאמרו לו שיטיל פתיל תכלת בטלית בטענה שאם לא יועיל לא יזיק, אמר להם שבקוסובה היה אדם שהרכיב מסגרת של משקפיים בלי עדשות בטענה שאם לא יועיל לא יזיק, ומשום מה הוא היה נקרא השוטה של העיירה.זה לא נושך!!!
תעשה
אם לא יועיל לא יזיק!
זה לא יפגום במאומה מהליוטווקות שלך
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: