עם כאלה מלמדים יוצאים בס"ד גדולי הדור הבאים

ירושלמער

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
רעיון ממש מיוחד, קצת מלחיץ ברגע הראשון.
גם לי צרם קצת הסגנון
פחות מתחברת למילים שנכתבות על דרך השלילה.

הבדיקה הנכונה והעיקרית היא מבחן התוצאה, ואם אכן זה מדרבן ומעודד את הילד - הרי שזו דרך נכונה [יש ילדים שמאוד אוהבים את דרך האיפכא מסתברא].
 

פיטפוט

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
גם אני.
אבל הכוונה מקסימה.
וכיף לקרוא כאן גם דברים על מלמדים שרוצים טוב, ולא רק על אלימות מילולית ופיזית... והתנהגות לא נאותה.
הרי רוב המלמדים טובים, רק שלכאן בדרך כלל מגיעים המקרים הפחות.
ולכן זה היה שינוי מרענן... ומשמח.
זאת אחת הסיבות שבחרתי להעלות כאן, כדי לתת איזון
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
הבדיקה הנכונה והעיקרית היא מבחן התוצאה, ואם אכן זה מדרבן ומעודד את הילד - הרי שזו דרך נכונה [יש ילדים שמאוד אוהבים את דרך האיפכא מסתברא].
אולי.
ברור שזה עדיף.
אבל גם ילדים שאוהבים כך, זה עניין של חינוך, ולדעתי אין עניין להגביר את זה בתוכם
אבל יש צורך לחנך קודם את רוב המבוגרים...
 

פיטפוט

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אולי.
ברור שזה עדיף.
אבל גם ילדים שאוהבים כך, זה עניין של חינוך, ולדעתי אין עניין להגביר את זה בתוכם
אבל יש צורך לחנך קודם את רוב המבוגרים...
זה אכן ילד שאוהב לבוא ולהלחיץ עם משפטים כמו - "לא ידעתי כלום במבחן וקיבלתי 70 מה אני יעשה" ואז לשלוף את המבחן ולזרוק באגביות ונגלה שם 100 או יותר, מה רע בזה?
הוא ילד שאוהב דרמה, כן, סוג של שחקן כזה, צריך למנוע אותו מכך?
והמכתב הזה רק מראה כמה הרבה קלט אותו ודיבר בשפה שלו(למרות השנה ההזויה הזאת)
אז זה עוד קרדיט לרבה
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
זה אכן ילד שאוהב לבוא ולהלחיץ עם משפטים כמו - "לא ידעתי כלום במבחן וקיבלתי 70 מה אני יעשה" ואז לשלוף את המבחן ולזרוק באגביות ונגלה שם 100 או יותר, מה רע בזה?
הוא ילד שאוהב דרמה, כן, סוג של שחקן כזה, צריך למנוע אותו מכך?
לדעתי לא שייך למנוע
אפשר רק בשיחות ודוגמא אישית
כמו כל הנושאים של החינוך
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה