על איזה מצלמה dslr אתם ממליצים לוידיאו??

מקצב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
המסך יכול רק לנטות מעלה ומטה. אבל החיסרון הגדול (בדגמים שאני מכיר A7S וA7R) זה הצבעים והאיכות של התמונה במסך שהם לא משהו.
ודבר נוסף שצריך לדעת שאין יציאת אוזניות, ניתן לפתור ע"י מיקסרון.[
שאלה חיבור למיקרופון יש?
מה הכונה מיקסרון
וכן אם הצבעים במסך לא משהו מה זה משנה תכלס חשוב מה שמקבלים בסוף במחשב לא?
איפה אפשר לקבל מידע עליה כשעשיתי חיפוש לא מצאתי אולי השם לא מדויק סוניa6400
 

ריפקא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הבנתי
אבל אם אני רוצה גם לסטילס וגם לוידאו
אז מה עדיף a6400 Sony Alpha A7 III ?
וראיתי שהa6400 היא מירורלס שזה גם שיקול לטובתה.
תודה
הסוני מעולה לסטילס וגם לוידיאו
וכן, היא גם מירורלס :)
 

ריפקא

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

מקצב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
מה זה מירורלס ? סליחה על הבורות
 

מקצב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים

זהבי סגל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
מה זה מירורלס ? סליחה על הבורות
ללא מראה.
הופך את האופטיקה ממכנית לדיגיטלית.
נפקא מינא לגבי הגודל, מקטין את הגוף בד"כ
ואולי עוד יחכימו אותך אם יש עוד הבדלים.

לגבי הפנסוניק GH5 יש לי אותה, מדהימה להופעות. תלוי פשוט בעדשה רוחב פריים ועומק שדה.
וידאו 4K.
 

מקצב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
ללא מראה.
הופך את האופטיקה ממכנית לדיגיטלית.
נפקא מינא לגבי הגודל, מקטין את הגוף בד"כ
ואולי עוד יחכימו אותך אם יש עוד הבדלים.

לגבי הפנסוניק GH5 יש לי אותה, מדהימה להופעות. תלוי פשוט בעדשה רוחב פריים ועומק שדה.
וידאו 4K.
מענין ככה אמרה לי חברה שיש לה את זה
תכלס אשמח לדעת מה הכי שווה לי לקנות
 

-בני-

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אני לא מבין גדול בצילום אבל נראה לי שלצלם המתחיל Canon EOS 200D יעשה את העבודה. לא?
 

אליעזר גרדנר

צילום אירועים מקצועי
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
לא

לא נפתח לי חסום אפשר בקצרה את התשובה?
למה לא נקטנו עמדה על התייצבות בתוך הגוף לעומת OIS - ולמה זה השתנה
פורסם ב 20 בדצמבר 2018 | ריצ'רד בטלר

שתף
Wish

G9handson-12.jpeg

DPReview מעולם לא לקחה צד אחד בשורה האם ייצוב תמונה צריך להיות מסופק בגוף או בעדשה. אבל עכשיו נציג רשימה היעדר התייצבות בגוף כמו קון ביקורות המצלמה שלנו. נסביר מה קרה לשינוי עמדתנו.

לפחות בעשור האחרון, המדיניות הפנימית שלנו לא היתה העדפה בין הייצוב בתוך הגוף ואת העדשה. זוהי גישה שלפעמים נתפסה כגדר ישיבה, אך שני עקרונות לוגיים הובילו אותה:

ההנמקה העיקרית שלנו התבססה על העיקרון המנחה שלנו, כי הגיוני יותר להתרכז בהשפעה הצילום, ולא בטכנולוגיה שבה נעשה שימוש. במשך שנים רבות, רוב המשתמשים קנו DSLRs שהגיע עם עדשה התייצב היה למעשה את אותה חוויה כמו אותם משתמשים שקנו גוף המצלמה עם ייצוב. המתנגדים בתוך הגוף דיברו על משחק טוב על "כל עדשה התייצבה" אבל לא שמענו דיווחים של אלפי קונים DSLR נרגז תוהה מדוע היריות שלהם היו מטושטשים.

ישנם יתרונות וחסרונות אמיתיים בשתי הגישות
שנית, יש יתרונות וחסרונות אמיתיים בשתי הגישות. כהכללה רחבה, הייצוב בגוף עושה עבודה טובה יותר של תיקון תנועות translational המשפיעות על צילום מקרוב ו-זווית רחבה, בעוד עיצובים בתוך העדשה להתמודד טוב יותר עם המגרש גדולים לתקן הלסת צריך עם אורכי מוקד ארוכים. אז למה אנחנו נותנים קרדיט על אחד ומתעלמים מהיתרונות של האחר?

התוצאה היתה קרובה מספיק לשטיפה, עד שחשבנו שאין זה ראוי להעדיף.

אז מה השתנה?
עכשיו זה השתנה, שוב משתי סיבות עיקריות. הראשון הוא השכיחות: לביקורת שלנו היתרונות והחסרונות, אנו נוטים לזהות תכונה חדשה כמו Pro אם זה נדיר או יוצא דופן, אבל אז להכיר היעדרותו כמו חסרון, פעם זה הפך לתכונה נפוצה (ולכן צפוי ). אז, למשל, התחלנו לראות את טעינת ה- USB בתור 'Pro' (עם 'Con' קשור אם הוא שימש כתירוץ להשאיר מטען חיצוני מחוץ לקופסה), כאשר הוא הופיע לראשונה. אבל עכשיו, כי זה הפך להיות שכיח, זה היעדר טעינה USB זה יהיה לראות כמו שלילי.


עכשיו, כי ריקו, אולימפוס, Panasonic, Sony, Fujifilm ו Nikon כל להציע ב- IS על הגוף לפחות חלק מן העדשה מצלמות להחלפה שלהם, השמטת שלה מתחיל להיראות כמו גורם שאנחנו צריכים להדגיש לקונים להיות.

הגורם השני הוא הגידול בחשיבות של וידאו. ייתכן כי היה הבדל קטן בביצועים בין בתוך העדשה ויציבות הגוף כאשר הגיע סטילס, אבל אותו דבר לא ניתן לומר עבור וידאו. צפה בטלוויזיה או בסרטים ותראה כל מיני תנועות מצלמה, אבל מה שאתה לא נוטה לראות הוא גליל: סיבובים שמאלה וימינה הגורמות לאופק להטות. ייצוב בתוך העדשה יכול לתקן את המגרש ואת הלסת אבל זה לא יכול לתקן עבור רול: אשר נותן ייצוב בגוף יתרון מיידי.

ייתכן כי היה הבדל קטן בביצועים בין בתוך העדשה ויציבות הגוף כאשר הגיע סטילס, אבל אותו דבר לא ניתן לומר עבור וידאו
אנחנו עדיין נבדוק כל מצלמה כדי לראות עד כמה ה- IS שלה עובד: הגישה שלנו להערכת ההשפעה, ולא הטכנולוגיה פירושו לבדוק אם הייצוב הדיגיטלי בתיאום עם ייצוב בתוך העדשה מספק מידה טובה של תיקון. אבל לא להיות מופתע אם אתה רואה חסרונות המדגיש את חוסר התייצבות בגוף ב ביקורות העתיד שלנו.

תגיות: טכנולוגיה
 

מקצב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אני לא מבין גדול בצילום אבל נראה לי שלצלם המתחיל Canon EOS 200D יעשה את העבודה. לא?
א. מדובר על צילום וידאו
ב. התכונתי מבין האפשרויות שהוצאו כאן באשכול
ג. לא מדובר על צלם מתחיל...דווקא עם הרבה ניסיון רק שאין לי עומק שדה במסרטה שלי ומחפשת חדש
 

שירה 10

משתמש פעיל
עריכה והפקת סרטים
התשובה היא מ-3 סיבות:
1. המצלמות האלו נותנות עומק שדה רדוד, כמו צילום קולנעי, בתקציב ממש נמוך לעומת המחירים של מצלמות קולנוע.
2. הרגישות לאור שלהם היא ממש גבוהה,כך שלא חייבים להעמיד מליון תאורות בשביל תאורה בלילה.
3. האפשרות להחליף עדשות, כל עדשה נותנת לך סיפור אחר לחלוטין מחברתה.
 

מקצב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אבל מה עם התנועה בהסרטה למשל כשמסריטים מופע ומזיזים את המסרטה התנועה לא כ"כ חלקה לא?
 

-בני-

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אבל מה עם התנועה בהסרטה למשל כשמסריטים מופע ומזיזים את המסרטה התנועה לא כ"כ חלקה לא?

תלוי בכמה FPS את משתמשת. ב 60FPS התנועה תהיה חלקה.
 

מקצב

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים

אליעזר גרדנר

צילום אירועים מקצועי
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
FPS =פריים פר רגע הממוצע הוא 24 לשניה ואם את/ה מעלה את זה ל60 הוא דוחס יותר פריימים בשניה כך שלמשל גם בסלואו מושן יהיה חד (אין לזה קשר לתריס/צמצם)
 

אליעזר גרדנר

צילום אירועים מקצועי
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
כמובן שגם מהירות תריס נמוכה יכול להשפיע לרעה על התנועה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה