עזרה דחופה - וידיאו אדיטור ב windows 11.

שרהלה שרהלה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
היה לי מחשב עם הגרסה הקודמת של וידיאו אדיטור של Microsoft, ועבדתי על פרויקט וידיאו ארוך במשך כמה חודשים, בשביל מישהי. מעולם לא שמרתי את הפרויקט בתור קובץ ניתן לעריכה. ייצאתי סרט ושמרתי, וכשרציתי לערוך פשוט נכנסתי לוידיאו אדיטור והפרויקט היה שם.
אבל אז המחשב שלי עשה בעיות וקניתי מחשב חדש - Windows 11 והעברתי את ההארד דרייב של המחשב הישן למחשב החדש, כדי שיהיה לי את כל החומר.
במחשב החדש פתחתי וידיאו אדיטור והגרסה החדשה שונה לגמרי!!! והכי גרוע- הפרויקט שלי לא הופיע שם. אין שם אופציה לעריכת וידיאו, רק דרך איזו אפליקציה אחרת שלא נפתחת לי, והפרויקט שעבדתי עליו פשוט נעלם! אני חייבת לגמור לערוך אותו עד שבוע הבא - ולהעביר למי שהפרויקט בשבילה, ואני לא יודעת מה לעשות! אמרו לי שחייב להיות קובץ כל שהוא של הפרויקט ורק צריך למצוא אותו. מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי איפה לחפש? ואיך להשתמש בוידיאו אדיטור windows 11?
אשמח לעזרה מהירה, כי זה דחוף מאוד!!!
תודה מראש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה