אשמח להסבר על ההערה שהוספת...
2 נקודות יסוד: 1. אני לא יודע מה הסיבה לזה. 2. אני משתמש בedge לא chrome. אז דף הפתיחה מכיל תוכן בעייתי. בנטפרי הדף פשוט לא נטען, אז אני נשאר עם דף הפתיחה וסרגל הסימניות (שנעלם במעבר לדף אחר).
באתרוג לעומת זאת, בגלל שהתוכן בעייתי, הוא מעביר אותי לדף של החסימה או שלא נבדק. לכן בשביל לגשת לסימניות היה צורך לשנות הגדרה שהסרגל תמיד יופיע, מה שלא נוח לי, כי גם ב"אחורה" הדף שוב עובר קדימה. מתסכל. יש לי כמה פרופילים, אז עכשיו לעבור מאחד לשני....
כשנתקלתי בבעיות עם הסינון -
נטפרי - תוך כדי שאני כותב יש חצי תשובה - דרך האזור האישי. לדעתי מאוד נוח, שולח הודעה ומגיבים, אני מקבל את התגובות במייל, ואני יכול לשלוח מייל ולא צריך להכנס לאזור האישי. לפעמים צריך סבלנות כמו על הרבה פניות שאני שולח (כי הדרישות הן חריגות), אבל בסוף, בדבר שתלוי בהם, (לאפוקי באישורי כניסה מיוחדים כדי לפתוח ולפתור פה בפורום שצריך שם משתמש וסיסמא, וגם בקהילות הסגורות), הכל נפתר על הצד הטוב ביותר. שאפו.
אתרוג - להמתין בטלפון. אני עקשן שיכול להמתין שעה + בטלפון (לא אתרוג, תחום אחר לגמרי), מאוד קשה לי. אפשרות של וצפ - מה עושה מי שאין?. תכל'ס: התקלות שלהם לא כולם נפתרו בגלל חוסר יכולת טכני. במילים אחרות (ועדינות) - לא נראה לי שיש להם את כל והאפשרות כדי לפתור בעיות, שמתי לב לחוסר ביטחון אצלם (כן, הם גימגמו בטלפון). התחברתי לאתרוג בערב, עד השעה 12 בצהריים למחרת התקשרתי 4 פעמים ועלה לי הסעיף.
את האימולטור חסמו בשבועות האחרונים ולא נראה שיש נכונות מצידם למצוא פתרון
גם LDplayer? ראיתי שכן לאחרונה אצל לקוח.
אם לא, בבקשה, חוסר יכולת. בנטפרי גם מה שחסום, לא סוגר את ההתוכנה, פשוט לא נטען.
אגב, זה סוגר את האימולטור ופותח את הדפדפן עם הדף המעצבן הנ"ל.