הלואי. אם ההוא ננעל, לפחות שיכה גלים. ושכמה שיותר מורות יפנימו באמת ש'כל ילד. הוא עולם מלא.' זו לא קלישאה.
לקחת לי רעיון בשלבי כתיבה...
וואו! הסבר קולע.ב.א.
הקושי להביע את מה יש בסיפור, הוא חלק מהסיפור
הסיפור מתאר שיח לא מילולי בין אישה לילד בן 13.
שניהם יוצאים לעבודת יומם, נפגשים, מעבירים בלי מילים מסרים של חיזוק ואכפתיות.
היופי הוא שזה נכתב בלי להיות כתוב.
ואפילו אנחנו מתקשים להסביר מה היה שם,
רק הרגשנו...
מם יצר פה כתיבת מצלמה,
באופן שכולם רואים, מבינים, מרגישים, ואיש אינו אומר...
הקסם הוא לא בסיפור, אלא בכתיבה.
מדהים!
מתנצלתלקחת לי רעיון בשלבי כתיבה...
לא, המחשבות האלכסוניות.
אולי לכתוב את המחשבות בצבע יותר בהיר?אדרבה, אשמח לרעיון אחר....
כתבתי משהו ואז מחקתי... (נהניתי מאוד מהקטע שלך).
אני רואה שתוייגתי אני מכין מיגננות ואז...כלום. מילא תגובה כתובה, יש לי מה להגיב. סאבטקסט של תגובה מחוקה הוא ביקורת נוקבת שהמקלדת אילמת כלפיה.כתבתי משהו ואז מחקתי... (נהניתי מאוד מהקטע שלך).
רעיון!אולי לכתוב את המחשבות בצבע יותר בהיר?
אם בכל זאת רצית, אזרוק לך עצם: שתי מקומות ולא שני מקומות.אני רואה שתוייגתי אני מכין מיגננות ואז...כלום. מילא תגובה כתובה, יש לי מה להגיב. סאבטקסט של תגובה מחוקה הוא ביקורת נוקבת שהמקלדת אילמת כלפיה.
לענ"ד מקום הוא זכר.אם בכל זאת רצית, אזרוק לך עצם: שתי מקומות ולא שני מקומות.
לא ידעתי שננעל. חבל. כי התפתח שם שיח כנה ולא מתלהם.הלואי. אם ההוא ננעל, לפחות שיכה גלים. ושכמה שיותר מורות יפנימו באמת ש'כל ילד. הוא עולם מלא.' זו לא קלישאה.
טעיתי. אתה צודק.לענ"ד מקום הוא זכר.
שאלה טובה.
בודאי יש כאן מרחק. מרחק לגובה. (ואהבתי את הרעיון).שאלה טובה.
יש כללים לשיפוט? מה קודם - קשר לנושא או איכות הכתיבה?
ואם הנושא הוגדר "מרחק", אבל כותרת האתגר היא "שני מטר", אי אפשר לא לקבל משהו שהוא הכי "שני מטר" שיכול להיות.
אז התשובה היא - כן.
תודה!(ואהבתי את הרעיון).
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמו
א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ: