הלואי. אם ההוא ננעל, לפחות שיכה גלים. ושכמה שיותר מורות יפנימו באמת ש'כל ילד. הוא עולם מלא.' זו לא קלישאה.
לקחת לי רעיון בשלבי כתיבה...
וואו! הסבר קולע.ב.א.
הקושי להביע את מה יש בסיפור, הוא חלק מהסיפור
הסיפור מתאר שיח לא מילולי בין אישה לילד בן 13.
שניהם יוצאים לעבודת יומם, נפגשים, מעבירים בלי מילים מסרים של חיזוק ואכפתיות.
היופי הוא שזה נכתב בלי להיות כתוב.
ואפילו אנחנו מתקשים להסביר מה היה שם,
רק הרגשנו...
מם יצר פה כתיבת מצלמה,
באופן שכולם רואים, מבינים, מרגישים, ואיש אינו אומר...
הקסם הוא לא בסיפור, אלא בכתיבה.
מדהים!
מתנצלתלקחת לי רעיון בשלבי כתיבה...
לא, המחשבות האלכסוניות.
אולי לכתוב את המחשבות בצבע יותר בהיר?אדרבה, אשמח לרעיון אחר....
כתבתי משהו ואז מחקתי... (נהניתי מאוד מהקטע שלך).
אני רואה שתוייגתי אני מכין מיגננות ואז...כלום. מילא תגובה כתובה, יש לי מה להגיב. סאבטקסט של תגובה מחוקה הוא ביקורת נוקבת שהמקלדת אילמת כלפיה.כתבתי משהו ואז מחקתי... (נהניתי מאוד מהקטע שלך).
רעיון!אולי לכתוב את המחשבות בצבע יותר בהיר?
אם בכל זאת רצית, אזרוק לך עצם: שתי מקומות ולא שני מקומות.אני רואה שתוייגתי אני מכין מיגננות ואז...כלום. מילא תגובה כתובה, יש לי מה להגיב. סאבטקסט של תגובה מחוקה הוא ביקורת נוקבת שהמקלדת אילמת כלפיה.
לענ"ד מקום הוא זכר.אם בכל זאת רצית, אזרוק לך עצם: שתי מקומות ולא שני מקומות.
לא ידעתי שננעל. חבל. כי התפתח שם שיח כנה ולא מתלהם.הלואי. אם ההוא ננעל, לפחות שיכה גלים. ושכמה שיותר מורות יפנימו באמת ש'כל ילד. הוא עולם מלא.' זו לא קלישאה.
טעיתי. אתה צודק.לענ"ד מקום הוא זכר.
שאלה טובה.
בודאי יש כאן מרחק. מרחק לגובה. (ואהבתי את הרעיון).שאלה טובה.
יש כללים לשיפוט? מה קודם - קשר לנושא או איכות הכתיבה?
ואם הנושא הוגדר "מרחק", אבל כותרת האתגר היא "שני מטר", אי אפשר לא לקבל משהו שהוא הכי "שני מטר" שיכול להיות.
אז התשובה היא - כן.
תודה!(ואהבתי את הרעיון).
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: