כאן משחררים אנדרופינים, מחזקים את שרירי הסרעפת, ומשפרים את מצב הרוח.
בחזרה לאתגר: https://www.prog.co.il/threads/אתגר-חוסן-והומור.928301/
בחזרה לאתגר: https://www.prog.co.il/threads/אתגר-חוסן-והומור.928301/
כן. אין הגבלה לאורך "הפתק".צריך לנסח את הפתק וזהו
יוסיף הרבה, רעיון טוב.לתאר את הסיטואציה בה המורה מקבלת אותו
@מ. י. פרצמן אשמח שתנעצי.נא לנעוץ את האתגר!
נהיה כבר מוגזם, כל פתק שני כתוב בשגיאות, זה לא באמת מצחיק, בטח שלא בכזו הגזמה.
התוכן וצורת הכתיבה (קטיבה?) צריכים להצחיק. זו האומנות
סתם לכתוב בשגיאות זו לא כזו חוכמה
מסכים...נהיה כבר מוגזם, כל פתק שני כתוב בשגיאות, זה לא באמת מצחיק, בטח שלא בכזו הגזמה.
התוכן וצורת הכתיבה (קטיבה?) צריכים להצחיק. זו האומנות
סתם לכתוב בשגיאות זו לא כזו חוכמה
תשאיר את השגיאות... זה הקטע של הקטע שלך.מסכים...
שיניתי.
עכשיו הקטע לא אמין, וממילא לא מצחיק בשקל! מה עשינו?אתגר - אתגר "חוסן והומור"
בס"ד במידה מסוימת החיים שלנו נעו ממסלולם הצפוי, מצד אחד ישנה השגרה של עבודה/לימודים וסדר יום רגיל וכנגדו יש את סדר היום של המלחמה. חיילים בחזית, שחרור חטופים, הורים דאוגים, מתח וצער בלתי נתפס. השילוב הזה הוא מוזר, ברגע אחד אפשר להרגיש שאנחנו שם במלחמה, לשמוע פיצוץ להרגיש חרדה וברגע הבא אפשר...www.prog.co.il
לרעה או לטובה?תשאיר את השגיאות... זה הקטע של הקטע שלך.
מאיפה הקביעה שילד בגיל הזה (איזה?) חייב לשגות?השגיאות שילד בגיל כזה חייב לשגות
ילדים בגיל התירוץ הלז...מאיפה הקביעה שילד בגיל הזה (איזה?) חייב לשגות?
הרבה מאד ילדים כותבים מגיל קטן בלי שגיאות כתיב.
תודה!@שועל ספרות. לא ראיתי את הפתק עם השגיאות, אז לא יכולה להשוות. אבל לדעתי אם היו שגיאות כתיב, הן רק היו גורעות מהקטע של הפתק.
הפתק הנוכחי מעולה!! מדוייק!! קצר וקולע (תרתי משמע..)
אפרופו תושבי היישוב, מכובדינו @הדוויג הוא אחד מהם...תושבי הישוב בדיקה
היום הוא בוודאי מחוזק אחרי הביקור המחזק של בעלת הפתק!אפרופו תושבי היישוב, מכובדינו @הדוויג הוא אחד מהם...
מעניין איך הוא שורד את כל האזעקות...
צפה בקובץ המצורף 1509792
לכבוד המורה חאמדלכבוד המורה חאמד
ביתי מאכרט בעקווות חורבוט מחרבות הברזל
משום שלא ניטן לצפות מילדה בת 10 למצוע את בגדיה לפני מתתה, ואת מיתתה לפני ביטא,
ואת ביטא שבכלל נכרב, ואת הדרך ממנארט המסטור למנערט בית הספר וגם אחרי זה להגיא בזמן לבית הספר
טלונוטיך על האיחור מספר 26 לחודש זע ניטן לשלוך למשרד הבתחון הישראלי. הא שכחתי שדווכא יש עחשיב עפוגא במלחמה
בברחה
ח. נסראללה
חד גדיא.. חד גדיא....אז בת דודה שלה- רחלי צוקרמן, כלומר בת דודה מהצד השני שלה, אז יש לה חברה שסבתא שלה גרה בבני ברק, שהבן שלה הנשוי, כלומר דוד של חברה של בת דודה מהצד השני של בת דודה שלי. והבן הזה גר עם אשתו והילדים שלו בקרית ספר, להם יש בני דודים שגרים גם בקרית ספר
הקטע הנ"ל ממש מזכיר את ר' מנדללכבוד הרב / המפקח החינוכי / המנהל / הקב"ס ____________ שליט"א (מחק את המיותר ומלא את החסר)
שלומות!
מתנצלת מראש על אורכו של הפתק. נא קבלו זאת בהבנה. מכיוון שבשלוש השנים האחרונות לא התקיימו אסיפות הורים כסדרן, זאת ההזדמנות היחידה שלי למסור מסר מהבית לבית הספר ואנצל אותה עד תומה!
אינני יודעת אם אמתלאי מאחר לשיעור, או שמא מקדים. אם איחר, החשב פתק זה כאילו נכתב בו "אמתלאי מאחר בידיעתי", למרות שאין אני יודעת אם איחר ואין אני יודעת אנה אני באה.
מאז שנכנס אמתלאי בשערי בית הספר (שאיני זוכרת כבר את שמו) השתנו סדרי הלימודים שוב ושוב ואין יום לימודים אחד דומה לחברו.
אתמול סיפרה לי השכנה שבגן של הבת שלה כבר יש צהרונים, ובאשקלון שוקלים לחזור ללימודים בהדרגה בשעה טובה.
שיערתי שאם כך הוא הדבר, כנראה שגם בית הספר בעירנו כבר פעיל, ואמתלאי יכול להתנסות שוב בחזרה ללימודים בהדרגה בשעה טובה.
דא עקא, שאמתלאי אינו זוכר את הדרך לבית הספר, וכן אינו בטוח באיזו כיתה הוא לומד בשנה זו.
הוא שכח מהו מספר הקו שמגיע לבית הספר (קו האוטובוס, לא קו הטלפון ללמידה מרחוק, אותו הוא מעולם לא זכר).
הוא לא ידע אם מתחילים היום ב 8 או ב 9 או במשמרת שניה החל מ 12. אמנם, נכון שבדיוק לשם כך נועדו חברים, ועליו להתקשר אליהם ולברר את שעות הלימודים, אך אמתלאי לא יכול היה לשאול את חבריו באיזו שעה מתחילים הלימודים מכיוון שהוא אינו יודע מיהם חברי כיתתו הקבועים ומיהם הזמניים שהצטרפו לכיתתו מכל קצווי הארץ. בנוסף מקפיד אמתלאי שלא להתקשר לחבריו כלל כדי שלא ייבהלו מקול צלצול הטלפון אם יחשיבוהו לאזעקה.
כאמור, אם אמתלאי מאחר, יהא איחור זה כאיחור בידיעתי.
אנצל את התזמון ואת השורות הנותרות עד סוף הפתק לספר לצוות בית הספר שאמתלאי החרוץ ניצל היטב את זמנו החופשי בשלוש השנים האחרונות לפיתוח אישי חלומי במיוחד, ופיתוח כושר הסבל של כל סובביו.
את רוב שעותיו בילה בשינה, משחקי מחשב, ניסויים מדעיים-חברתיים מעצבנים על אחותו הקטנה, ובזמנו החופשי כתב ספר בשם "101 אמתלות לילדי ישראל"
פתק זה מתוך הספר. עמוד 34.
יום טוב, פורים שמח, חופשה נעימה וגמר חתימה טובה,
(מאחלת הכל עכשיו, מה שבטוח בטוח)
אמא
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: