אתגר נספח לאתגר העם דורש נאום לפנתיאון!

פרפרזה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
סתם שאלה צדדית: זה הולך שי שניצח באתגר מוביל את האתגר הבא? אם כן, יש בזה סוג של פרס...:)
 

מוריופ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
משומה מזכיר לי את הסיפור על דף הנאום של ראש הממשלה, אשר עליו נרשם ליד אחת הפסקות: הטיעון הזה חלש. לצעוק אותו בקול חזק יותר...
 

פרפרזה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
@-חיה- לא הבנתי את כוונת הלייק. האם הזוכה באתגר מוביל את האתגר הבא?
 

-חיה-

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
@-חיה- לא הבנתי את כוונת הלייק. האם הזוכה באתגר מוביל את האתגר הבא?
כן, ככה זה גם באתגרי קהילת כתיבה וגם באתגרים של שאר הפורומים של פרוג כמו בקהילת המאיירים או המעצבים.
 

היהלומן

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
משומה מזכיר לי את הסיפור על דף הנאום של ראש הממשלה, אשר עליו נרשם ליד אחת הפסקות: הטיעון הזה חלש. לצעוק אותו בקול חזק יותר...
ומסתמא ראש הממשלה הקריא את הפסקה הבאה:
לא ניכנע לטרור! המשפט הזה חלש. לצעוק אותו בקול חזק יותר! מכאן אנו מעבירים מסר לכל שונאינו...
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אינני כותב נאומים חינם, אבל לא יכולתי לדלג על הקטע הבא:

"וכן, אני יודע שהציבור כבר שבע הבטחות, ומחכה מעשים.
ואני גם יודע שעדיין לא סיימנו להשלים את כל היעדים שלקחנו על עצמנו ערב הבחירות,
אבל כל אחד ואחד מכם, שעזב הכל ובא לפה היום, עשה זאת כי אכפת לו! כי כואב לו!
וכשכואב - צועקים!
באנו לפה לומר ברורות אתכם ביחד: המצב הזה לא יכול להימשך!!"


בין השורות: גם הפעם באתי לתת הבטחות או מילים בלבד. כדי שלא תשימו לב לזה, הקדמתי להרדים אתכם, ואז יצרתי הזדהות ונתתי שבעצם באתי לעשות מה שאתם עושים - ופתאום לגיטימי לבוא לצעוק וזהו.
 
נערך לאחרונה ב:

היהלומן

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
גבירותי ורבותי, דבר ראשון אני רוצה להודות לרבבות שהגיעו לכאן הערב מכל רחבי הגלובוס! זה לא מובן מאליו שכל כך הרבה אנשים מגלים את האמת ולא נסחפים אחרי תאוריות "מדעיות" כביכול, בחסות התקשורת, ביל גייטס וכת האילומינטי.

חברים, התאספנו כאן הערב כדי להוכיח אחת ולתמיד את מה שאנחנו יודעים כבר מזמן שהעולם שטוח, וזה הודות להוכחות חותכות וחד משמעיות שהחוקרים גילו לאחרונה.

אבל לפני הכל אני רוצה דווקא להפריך את טענות "המדע" כביכול. הם טוענים שבתמונות שצולמו מהחלל רואים בבירור שהעולם הוא כדורי. ובכן, "מדענים" יקרים אני גאה לומר לכם הערב - אין דבר כזה חלל! החלל היחיד שקיים בהקשר של התמונות הללו הוא חלל העבודה שבו עיבדתם את התמונות בפוטושופ! אנחנו יודעים את האמת שאין כלום ושום דבר מעל הארץ ותפסיקו לבלבל לנו במוח עם תמונות מזייפות!!

ועכשיו נעבור להוכחות שהעולם הוא שטוח:

ובכן, תגידו, חברים יקרים: מהו המאכל הכי אהוב על ילדים?

"פ י צ ה, פ י צ ה ! !"

נ כ ו ן, נ כ ו ן, פ י צ ה!

ולמה זה? למה ילדים כל כך אוהבים פיצה? נראה לכם של"מדענים" יש הסבר לכך?!

הסיבה היא פשוטה. זו תוצאה של האבולוציה. כמו שכולנו יודעים - העולם שטוח כמו מגש פיצה. ולכן, כדי להחדיר את האמת העובדתית הזאת לאנושות האבולוציה השרישה בדי אן איי האנושי משיכה לפיצה.

נכון, אחרי שהתום הילדותי פג והמוח האנושי מושפע מתאוריות כביכול "מדעיות", הדי אן איי משתבש והמשיכה לפיצה מתמתנת מעט, ואולי אפילו במקומה מתפתחת משיכה לכדורי פלאפל, אבל ילדים טהורים שהתודעה שלהם עדיין לא הונדסה נמשכים באופן טבעי אך ורק לפיצה.

רבותי זו הוכחה ניצחת לשטחיותו של העולם!

והנה עוד הוכחה:

תאמרו לי חברים, מהו המשחק הכי אהוב על ילדים?

"כ ד ו ר ג ל, כ ד ו ר ג ל"

נכון, נכון, כדורגל.

נו, שוב, למה זה? נכון, זה שוב האבולוציה. היא שוב החדירה לדי אן איי האנושי את הסלידה מכדורים, ולכן ילדים מעוניינים בכל הזדמנות לבעוט בכל כדור שמזדמן לידיהם, או לרגליהם - ליתר דיוק. בנטייה זו הנפש מבקשת לגלגל ולהרחיק ממנה כל תאוריה "מדעית" של כדוריות העולם!

רוצים עוד הוכחה?! בבקשה:

למה יש בעולם הרים וגבעות? ראיתם פעם כדור הררי?! ולמה יש בעולם ביצות? ראיתם פעם כדור בוצי?! הנה עוד הוכחה שהעולם שטוח כמו מגש פיצה. בפיצה, כמו שאתם בטח יודעים, יש פה ושם בועות. אלו הם בדיוק ההרים שקיימים על מגש הארץ. והביצות על מגש הארץ הן בדיוק ביצות הרסק שיש פה ושם בפיצה.

הנה לנו שלוש הוכחה נחרצות שהעולם שטוח כמו מגש פיצה!

רבותי, רבותי, אני כבר מסיים. רק עוד משפט אחד.

אתם יודעים, הם מכנים אותנו בהמון שמות גנאי - "קונספירטורים", "הזויים", ועוד ועוד. אבל מילת הגנאי הכי גרועה היא - "שטוחיסטים".

אל תהיו תמימים. אל תחשבו שהם מכנים אותנו כך רק בגלל שאנחנו מאמינים שהעולם שטוח. הם מתכוונים בכינוי הזה לומר שאנחנו אנשים שטוחים. כביכול הם הנאורים והמשכילים שהמדע לצדם ואנחנו הנבערים והשטוחים.

ובכן, רבותי, אחרי ההוכחות שהבאנו כאן הערב - לא עוד! לא ניתן לאף אחד לזלזל בנו. אנחנו נשיב מלחמה שערה! ולכן אני מכריז בזאת שמהיום ואילך הטיפשים שבטוחים בכדוריות העולם מכונים "כ ד ו ר י ס ט י ם" ! ! כן, כן, "כ ד ו ר י ס ט י ם" ! !

אני רוצה לקוות שהערב הזה ייתן לעוד הרבה אנשים את האומץ לבחון את התאוריות של אותם "מדענים" כביכול, ולא ייכנעו להנדסת התודעה של הכדוריסטים!

תודה רבה!
אם זה לא היה אמת לאמיתה הייתי משוכנע שהנאום הזה מעולם לא התקיים.
אבל לפי הקישור דלהלן, המעטת בתיאורים שלך...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה