נדיר מאוד.בביה"ס שבו עבדתי בעבר היה וועד הורים חזק, והחינוך העצמאי לא היה יכול להנחית מלמעלה את הפרוטקציונריסטיות!! (בי"ס גדול ומוכר במרכז הארץ) המורות קיבלו תקן לפי סדר הגעתן.
יותר נכון לומר-נדיר מאוד.
היא לא תרוויח יותר אין סיכוי,עם כמות המילוי מקום הנצרכת בביה"ס, היא תרוויח יותר מאשתי...
ברורלא נעים, אבל אתה כנראה חי במקום נידח למדי.
בתוך עמי אנוכי יושבת ובכל הערים החרדיות במרכז המצב הפוך לחלוטין ממה שתארת.
ולא, אני לא גרה בבני ברק.
בעיר שלי, כמו בב"ב, מודיעין עילית, י-ם, אחיסמך, ואפילו בתי ספר חרדיים בחשמונאים, מורות עם 4 ילדים יכולות להיות עדין ללא תקן והמורות עם הפרוטקציה מקבלות אחר 6 שנות מ"מ.
ושלא נטעה חלילה- תקן בשנים הראשונות משמעותו משכורת של 2500 שקלים.
ומשרה מלאה בתקן פלוס BA פלוס כל הגמולים האפשריים שוה 8000 שקלים.
ואני מדברת עם נתונים בשטח.
נראה לי שיש התאגדות של הסייעות ותומכות הוראה, שווה לבדוקמה שנוגע לי ומרתיח אותי, זה הנושא של הסייעות בבתי הספר/
כך שהמוסד מקבל מהעירייה תקציב להעסיק בו את הסייעת, והמנהלים מתעמרים בסייעות שמקבלות (ברוב המקומות) שכר מינימום לפי שעות, ובלי תנאים מינימליים, ונאלצות ליטול חלק כמו המורות בפרויקטים שונים. ומשתמשים בכסף לצרכי המוסד (במקרה הטוב).
אפשר להיתמם ולומר לסייעת מה אכפת לך מה אנחנו מקבלים עבורך. אנו מעסיקים אותך לפי התנאים שלנו.
אבל כל אחד מבין שביה"ס שהוא בס"ה צינור להעביר דרכו את המשכורת מאגף החינוך בעירייה לסייעת, לא יכול להפריש חצי מהסכום לכיסו, ולהותיר את הסייעת שמפרנסת משפחה עם כמה שקלים בארנק.
חבל שאין מי שמקים איזו התאגדות לסייעות, שתוכלנה לדעת את זכויותיהם, ולעמוד על שלהם כקבוצה, בלי להסתכן בפיטורין.
אשמח מאד לשמוע פרטים.נראה לי שיש התאגדות של הסייעות ותומכות הוראה, שווה לבדוק
דרך ההסתדרות אני חושבתאשמח מאד לשמוע פרטים.
גם במוסדות משרד החינוך הסייעות מקבלות שכר זעום ולפי שעות. הן עובדות בכל הקייטנות ואין להן שום תנאים.מה שנוגע לי ומרתיח אותי, זה הנושא של הסייעות בבתי הספר/
כך שהמוסד מקבל מהעירייה תקציב להעסיק בו את הסייעת, והמנהלים מתעמרים בסייעות שמקבלות (ברוב המקומות) שכר מינימום לפי שעות, ובלי תנאים מינימליים, ונאלצות ליטול חלק כמו המורות בפרויקטים שונים. ומשתמשים בכסף לצרכי המוסד (במקרה הטוב).
אפשר להיתמם ולומר לסייעת מה אכפת לך מה אנחנו מקבלים עבורך. אנו מעסיקים אותך לפי התנאים שלנו.
אבל כל אחד מבין שביה"ס שהוא בס"ה צינור להעביר דרכו את המשכורת מאגף החינוך בעירייה לסייעת, לא יכול להפריש חצי מהסכום לכיסו, ולהותיר את הסייעת שמפרנסת משפחה עם כמה שקלים בארנק.
חבל שאין מי שמקים איזו התאגדות לסייעות, שתוכלנה לדעת את זכויותיהם, ולעמוד על שלהם כקבוצה, בלי להסתכן בפיטורין.
אני מצביע לך.טיוטה להצעת חוק.
התלוש הוא של החינוך העצמאי, וההעברה של המשכורת היא מהחשבון של המוסד.אגב, עד כמה שידוע לי העירייה משלמת ישירות לסייעות, הכסף בכלל לא עובר דרך בית הספר.
הן מקבלות לפי דרגה ויש לזה כל מיני חישובים,גם במוסדות משרד החינוך הסייעות מקבלות שכר זעום ולפי שעות. הן עובדות בכל הקייטנות ואין להן שום תנאים.
אגב, עד כמה שידוע לי העירייה משלמת ישירות לסייעות, הכסף בכלל לא עובר דרך בית הספר.
אולי בימות המשיח...הן מקבלות לפי דרגה ויש לזה כל מיני חישובים,
אבל - מקבלות 12 חודשים ומתוכם חודש חופש!
ויש להן שעות תקן קבועות ולא לפי קריזים (פחות בראש חודש וכדו')
וגם יש כל מיני הטבות של עובדי עירייה - משתנה לפי עיר
זה נכון, אבל יש בתי ספר שמשתמשים בסייעות לדברים נוספים, ודורשים מהן כמו כל המורות, כמו:גם במוסדות משרד החינוך הסייעות מקבלות שכר זעום ולפי שעות. הן עובדות בכל הקייטנות ואין להן שום תנאים.
אגב, עד כמה שידוע לי העירייה משלמת ישירות לסייעות, הכסף בכלל לא עובר דרך בית הספר.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: