זעירא דחברייא
משתמש פעיל
לפי הידוע לי אין הרבה ממח וזה לא הצליח אז לאיפה הזליגה הגדולה ?לממ''ד
אולי סוג של הסתדרות חרדית? משהו באישור רבנים שהמטרה לדאוג לכולם בצורה שווה ומבוקרת?היי, חברה, אתם גולשים למקומות לא כייפים ולא נעימים בכלל.
זוכרים מה היתה השאלה שפתחה את האשכול?
האם יש פתרון לתנאים הגרועים של עובדי הוראה. יש לך רעיון לפיתרון כזה?
מעולה!
זה המקום לכתוב.
אל תדאג לעולם־הבא של חברך ולעולם־הזה שלך. דאג לעולם־הבא שלך ולעולם־הזה של חברך
יאו אשכול ארוך,
לא קראתי הכל
אבל יש פה קצת עיוות של המציאות
החינוך העצמאי הוקם ע"י גדולי ישראל בדור הקודם הקודם
המטרה היתה לשמור על עצמאות החינוך, וכן מוסדות הקירוב
החינוך העצמאי סובל מחוסר תקציבים
בעבר היה מתבסס מאוד על תרומות מחו"ל כהיום הרבה הרבה פחות
בחינוך העצמאי יש הרבה כיתות לא תיקניות, ובעיקר במוסדות הקירוב
זאת אומרת שיש הרבה פחות תקנים מאושרים, מאשר יש בפועל.
זכותם המלאה של גדולי ישראל לנתב את הכסף והתקציבים לפי מה שנראה להם.
עוד דוגמא בתלמודי תורה של החינוך העצמאי מלמדים יותר שעות מהתקן, כיון שרוצים יותר שעות של לימודי קודש, מאיפה יביאו תקציב לשעות הנוספות????
זו הסיבה לכל מיני שעות שבועיות וכו'....
כל מי שמגיע לעבוד בחינוך העצמאי יודע מראש שככה זה, אז איפה בדיוק העושק פה???
מה גם שבהוראה המקום הכי משתלם לעבוד בציבור החרדי (חוץ מהממ"ח) זה החינוך העצמאי. ויעידו על כך הקושי העצום לקבל היום תקן.
אגב הסערה האחרונה שעוללו אנשים שחשבו שהם חכמים נגד החינוך העצמאי, גרמה לעשרות משפחות לאבד את הפרנסה שלהם, החינוך העצמאי פיטר את כל מי שקיבל תקן בשלש שנים האחרונות, כיון שמשרד החינוך עלה עליהם...
ואולי תאבדי את העולם הבא ש
ואולי תאבדי את העולם הבא שלך
אני חושב שכדאי למחוק את המילים ששמו לו את המילים בפה יש בזה ביזוי כבוד התורה.מי שמתנהג בשחיתות לא יאבד את העולם הבא שלו?!
פשוט הזוי איך שמו לו את המילים בפה ממש, אף אחד לא הראה לו נתונים משום צד.
לדעתי הוא גם התכוון שאם מוכרים ערכים בעד כסף עלולים לאבד חלק מהעולם הבא, אבל הוא לא נחשף לנתונים מה מול מה , ואלו ערכים עומדים מנגד.
חבורת עסקנים שדואגים לכיס שלהם, זה הכל.
חס וחלילה!!יש בזה ביזוי כבוד התורה.
לא הגיע הזמן שנטפל בעצמנו בתוך המגזר בשחיתות? למה כל דבר צריך לצאת החוצה ורק אז לבוא על תיקונו?עיין ערך
זה גם ביזוי העסקניםחס וחלילה!!
זה אולי ביזוי כבוד העסקנים המושחתים, וטוב שכך.
(מדגישה- לא אמרתי כל העסקנים מושחתים, דיברתי על אלו שכן)
לא הגיע הזמן שנטפל בעצמנו בתוך המגזר בשחיתות? למה כל דבר צריך לצאת החוצה ורק אז לבוא על תיקונו?
מה עם חילול השם?!
מי שמבזה הוא לא אני, אלא מי שאמר לו בערך מה להגיד.יש בזה ביזוי כבוד התורה
אמירה בוטה ומקוממת!מי שמתנהג בשחיתות לא יאבד את העולם הבא שלו?!
פשוט הזוי איך שמו לו את המילים בפה ממש, אף אחד לא הראה לו נתונים משום צד.
לדעתי הוא גם התכוון שאם מוכרים ערכים בעד כסף עלולים לאבד חלק מהעולם הבא, אבל הוא לא נחשף לנתונים מה מול מה , ואלו ערכים עומדים מנגד.
חבורת עסקנים שדואגים לכיס שלהם, זה הכל.
לשיטתך אין כזה מושג מנהיג הדור????????מי שמבזה הוא לא אני, אלא מי שאמר לו בערך מה להגיד.
אפשר להירגע בבקשה?לדעתך אין הנחיות מרבנים זה הכל עסקנים????????
אני אחליט מה לעשות , תודה על העצה!תחזרי בך!!!!!!!!!!
לשיטתך אין כזה מושג מנהיג הדור????????
איפה אמרתי כזה דבר?אין אמונת חכמים??????????
בכל דבר שנח לנו לעשות הפוך ממה שגדולי ישראל מורים נגיד שזה לא הם זה עסקנים?איפה אמרתי כזה דבר?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: