לא אמורים ללמד.כי המלמדים אמורים ללמד בימים האלו בכל מקרה, כחלק מחוזה העסקתם.
בשונה ממורות שאלו ימי החופשה שלהן, ויכולות לבחור אם לעבוד או לא.
(לא מצדיקה את המעשה, מבינה את הרציונל.)
חופש הוא חופש.
לא אמורים ללמד.כי המלמדים אמורים ללמד בימים האלו בכל מקרה, כחלק מחוזה העסקתם.
בשונה ממורות שאלו ימי החופשה שלהן, ויכולות לבחור אם לעבוד או לא.
(לא מצדיקה את המעשה, מבינה את הרציונל.)
תלמודי התורה תמיד יצאו לחופש בז' באב, לא?לא אמורים ללמד.
חופש הוא חופש.
אודה לך מאד אם תתני דוגמאותמסכימה עם כל מילה!
לא הכל ידוע
אבל יש ניצול רב בהרבה תחומים
מניסיון...!
מקפיץומדיבורים למעשים
אנא הפיצו את הסקר ככל יכולתכם!
אולי משהו יקרה בזכותכם.
מטעם מי הסקר הזה?מקפיץ
לא יהיה מספיק מענה, לדעתימקפיץ
לא חייב מכתוב מקום עבודה, כמובן שעדיף.לא יהיה מספיק מענה, לדעתי
חיב אנונימי
גם לא ציון מקום העבודה
אנשים מפחדים על מקום העבודה...
הסקר לא "מטעם" מישהו.מטעם מי הסקר הזה?
מה מטרתו?
לא.לנציגי הציבור יש תמיד נושאים דחופים יותר על סדר היום ונשים חרדיות נדחקות לתחתית הרשימה.
אישית מכירה נשים שעל השנה הראשונה קבילו שעות מסודרות.
כמובן בנות שיש להן הזכות להיות קרובות של...
אולי תקן רשמי זה יהיה אחרי 3 שנים אבל 3 שנים לא נמצאות במצב בלתי ידוע של מ"מ.
ואז מקבלים 10 או 12 שעות, ואחרי שנתיים עוד 4 שעות, ואחרי שנתיים או שלוש עוד 4 שעות, ואחרי שנתיים וכו' עוד2/ 4 שעות, סה"כ 24 שעות תקן אחרי 12 /14שנהלזכרוני הגב' ברינדה וינברג שאחראית על מחלקת תקן לא מקבלת לראיון לפני שעוברים 6 שנות מ"מ
מי קיבלה את המכתב?לנציגי הציבור יש תמיד נושאים דחופים יותר על סדר היום ונשים חרדיות נדחקות לתחתית הרשימה.
וואי, זה ממש מעולה! כל הכבוד לך!ומדיבורים למעשים
אנא הפיצו את הסקר ככל יכולתכם!
אולי משהו יקרה בזכותכם.
דבר נוסף, כדאי מאוד לפתוח אשכול חדש עם הטופס הזה וכן לפרסם בפורום של מורים.ומדיבורים למעשים
אנא הפיצו את הסקר ככל יכולתכם!
אולי משהו יקרה בזכותכם.
למה לא רלוונטי? זה מיועד לכל מי שנפגע מארגון כלשהו בין אם עמותה (מצוי יותר בגנים) ובין אם חנ"ע או מעיין החינוך.וואי, זה ממש מעולה! כל הכבוד לך!
אישית לא מילאתי כי זה לא רלוונטי לי. אני אמנם עובדת כמורה ולוקחים ממני מעשר, אבל זה לא חלק מהחינוך העצמאי אלא מעמותה שאינה קשורה.
יחד עם זאת, אשמח להתעדכן במה שקורה. אישית כן הייתי רוצה לעבוד בחינוך העצמאי, אבל בוודאי לא בתנאים הקיימים כיום. אני יותר נוטה לחפש בממ"חים וכן במוסדות חילוניים שמיועדים למבוגרים.
אם יהיה שינוי, זה יהיה מבורך.
אם יקום ארגון כזה, אצטרף אליו בשמחה רבה!
דבר נוסף, כדאי מאוד לפתוח אשכול חדש עם הטופס הזה וכן לפרסם בפורום של מורים.
זה אומנם לא נעים במיוחדאבל מה קורה למשל במודיעין עילית ששם שוק הגננות רווי?
שם יש עושק בל יתואר!
למשל בקייטנות קיץ, פסח וחנוכה, גננת שעובדת בתלמוד תורה מקבלת הודעה שהיא יכולה לקבל סכום קטן (בערך רבע מהסכום שמקבלים עליה ממשרד החינוך) ואם היא לא רוצה- אז לא תקבל כלום בכלל. זה או קצת או כלום. וכולם שותקות כי לא שווה לריב ולהתעקש ולקבל מכתב פיטורין.
אני לא יתחיל את הדיון אם זה בסדר או לאזה אומנם לא נעים במיוחד
אבל אלו תנאי העבודה של גננת בתלמודי התורה
הקיף המשרה שלה הוא לפי חופשות התלמוד תורה ולא לפי חופשות החינוך העצמאי
(כמו שתנאי עבודתה אינם כוללים ימי עיון של בית יעקב לדוג')
וממילא הימים הנ"ל הינם חלק מימי העבודה הרגילים שלה לפי הסכם העבודה עם תלמוד התורה...
אם יש לה 10 חודשי עבודה מתוך 14 החודשים האחרונים, או 15 חודשים מתוך 22 החודשים האחרונים (גם אם היא החליפה עבודה באמצע)- היא זכאית לדמי לידה מלאים, כך שהפסקת העבודה פוגעת רק במשכורת הנוכחית, אבל לא בדמי הלידה.תכלס אשתי בבית והיא לא יכולה לחפש עבודה חדשה
היא אמורה לצאת בקרוב לחל"ד ככה שאני מפסיד פי שלש וחצי
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: