סינונים נטפרי חסמו אפשרות הורדת שירים מפרוג!

מצב
הנושא נעול.

ישראלי בנשמה

משתמש פעיל
למה ? ? ? https://www.prog.co.il/threads/אשכול-הסינגלים-החדשים-בלבד.387726/page-1105
1691269084247.png

עריכה: חלק מהשירים נפתחים
 

בנימין 5850

משתמש פעיל
לי עובד רגיל,
אפשר להירגע לא הכל שחור ולבן בחיים וגם אני לא מי יודע מה מרחצה מהשינויים האחרונים של נטפרי, אבל תבדקו טוב לפני שמסיקים מסקנות!!!
 

איש הככר

משתמש פעיל
אני לא יודעת איפה לבקש עזרה, הכל חסום או נעול או אופס....:mad:לצערי אני עוברת לאתרוג ומחפשת סוכן שיכול לעזור לי בקטע הטכני, וגם איך מעדכנים את נטפרי על עזיבה? בצ'אט? ואיך מסירים את התוכנה מהמחשב?
התנתקות מנטפרי - דרך הספק (אראל, 019 וכדו').
הסרת התוכנה - באמצעות מערכת הפניות, בתשלום של 100 ש"ח.
 
  • תודה
Reactions: cyp

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה