סינונים נטפרי חסמו אפשרות הורדת שירים מפרוג!

מצב
הנושא נעול.

הדסההה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום

yonatanr

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אני לא יודעת איפה לבקש עזרה, הכל חסום או נעול או אופס....:mad:לצערי אני עוברת לאתרוג ומחפשת סוכן שיכול לעזור לי בקטע הטכני, וגם איך מעדכנים את נטפרי על עזיבה? בצ'אט? ואיך מסירים את התוכנה מהמחשב?
עדכון נטפרי על העזיבה - דרך האיזור האישי > פרטי משתמש > הגדרות סינון > קווי אינטרנט המשוייכים להגדרות > בטל את קו האינטרנט מהחשבון הזה.

תוכנת וייפרי היא עניין שונה לחלוטין, שכן אין שום חובה למשתמש נטפרי להתקינה על המחשב, ומי שעשה זאת, הצהיר בפירוש שהוא יודע שכשהוא יצטרך להסירה הוא ישלם 100 ש"ח.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה