אמת מארץ תצמח
משתמש מקצוען
זה לא כ"כ טענה, לא תמיד שייך שכל בעיה, נטרפי יפתחו דיון, ויאספו מי מוכן לשל יותר וכמה בשביל זה.לא, הבקשה מנטפרי היא לקחת את הכסף שהם מקבלים מאיתנו מדי חודש ולתת לנו מענה שמותאם למקצוע שלנו, אם הפיתוח עולה יותר - שיבקשו יותר
לא שקופים ולא נדרסים, אבל בהחלט פורפורציות של כמה מתוך כמה.זה שמדובר בפחות מאחוז לא הופך אותנו לשקופים, אנחנו לא אמורים לקבל התעלמות רומסת בגלל שבחרנו לעמוד בגאון בניסיון ולבחור בנטפרי למרות הקשיים, בזמן שמרבית בעלי המקצוע בתחום כבר עזבו את נטפרי
שוב זלזול בכל מי שמעלה צד אחר.בדיוק בגלל טענות שהעלו חכמים כמוך...
ואח"כ תלונות שמזלזלים בכם.
כי זה לא תקלה!!!שים לב שמדובר בלמעלה משנתיים (!) של המתנה לשירות, במקרה של תקלה בספק אינטרנט ללקוח בודד שהייתה נמשכת שנתיים (!) היית רואה כאן אשכולות הרבה פחות מאופקים...
זה בדיוק כמו שיש בתים שיחכו מעל שנתיים עד שיחברו אותם לאינטרנט סיבים, לדוג'. מבחינת הנמשל של תקלה, לא מבחינת דחיפות הצורך
אתן רוצות שירות שנטפרי כיום לא מספקת/לא יכולה לספק, הם רוצים לבוא לקראתכם, אבל יש להם את הסדרי עדיפויות שלהם.
פה באשכול היה פיתרון לקבצי לוטי?הן פתירות, ועושה רושם שלא עברתם על כל האשכול, הפיתרון כתוב כאן באשכול הזה וגם באשכול הדיון על lottie בנטפרי...