תקשורת נטפרי ובעלות מקצוע

מצב
הנושא נעול.

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אולי שיהיה את הבסיס (רשימה ספציפית פתוחה לאותו מסלול), ומי שירצה אתר נוסף מסונן- ישלם סכום ע"כ ויבדקו עבורו. לא יודעת מה בדיוק הפתרונות האפשריים, אבל אפשר לנסות אולי
כנראה הבעיה באותם אתרים היא טכנית ולא תקציבית כי אחרת זה כבר היה אמור להיות מסונן (כך נראה לי)
 

אחד הלויים

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
אם יש לנטפרי פיתרון לאתר מסויים. למה שלא יפתחו אותו לכולם? למה שכל אחד שצריך את זה יצטרך לבקש?
לגבי הבעיה בפוטושופ היא כזאת.
יש בפוטושופ מנגנון כזה שמסמנים קטע של תמונה למשל כיסא ריק ולבקש ממנו להושיב שמה בני אדם.
מהלך הפעולות שהוא עושה ככל הנראה מאחורי הקלעים הוא לוקח את הקטע הזה או את כל התמונה ומעלה אותה לשרת של אדובי. השרת של אדובי מייצר את האלמנט לפי מה שהוא מבקש ומחזיר מגוון תמונות אפשריות.
הבעיה הטכנית בזה. שזה עובר בפרוטוקול לא ידוע. משהו שלא מאפשר לתפוס את התמונות ולסנן אותם.
בעיה נוספת שגם אם יסננו אותם לא יודע אם יש דרך לרענן את זה כדי לבדוק האם זה חזר מבדיקה.
בקיצור יש פה שני בעיות טכניות שלא קיימות ולא דומות לשום מקרה אחר שאני מכיר.
שאלת הדיוט...
אם זה מגיע למחשב שלי זה וודאי עובר לפני כן את השרת של נטפרי. מדוע שם הוא לא יוכל להיבדק ולהגיע אלי?

ובכללית, תחזקנה ידיכם אנשי נטפרי העמלים לתקנת וקדושת בתי ישראל. ומתוך הערכה אמיתית רבה לכם ולפועלכם אשאל האם גם אתם לא חושבים שתוכנות רבות שהיו על השולחן עבודה עוברות תהליך של אינטרנטיזציה :) ומה שהיינו יכולים בעבר לעשות בשולחן עבודה כמו למשל (עיצוב תמונות של משפחה) לא נוכל בהמשך לעשות עקב זה שהדברים עוברים לאינטרנט (לדוגמה kanva)
 

שמש!

משתמש מקצוען
כנראה שאפשר לפתח לזה פיתרון אבל זה לוקח זמן.
מה יהיה עם מידג'רני?
רואה קולגות שלי מתקדמות ומוציאות ביצועי שיא, יוצאות לי העיניים...
ואני תקועה ומוגבלת בגבולותיה של לקסיקה שמפגרת אחרי מידג'רני בכמה רמות
גם מבחינת תוצאות המודלים, וגם מבחינת איכות התמונות
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
אני ממש לא הכללתי כתבתי מפורש שאני מדבר על חלק מהמגיבים.

שאתם כותבים לא לנצל את המקום הזה אני מזדהה עם התחושה הכואבת של האנשים.
אם באמת מרגישים שנטפרי מנצלת את מעמדה שלא יעזבו אותה בגלל שהלקוחות לא יכולים. אז זה באמת תחושה רעה.
אבל אני לא חושב שזה מגיע ממקום כזה אלא ממקום של חוסר יכולת. לא כל דבר נטפרי יכולים.
אחזור שוב (נס שלא מצטרדים בכתיבה)
אתרים שבעבר היו פתוחים לי/ פתוחים חלקית - היום חסומים.
בשירות לקוחות התשובה היא נורא יבשושית ולקונית. אז כן, זה מתסכל.
אני לא חושבת שנטפרי מנצלת את מעמדה שלא יעזבו, אני חושבת שנטפרי לא מאד מתאמצים לסייע ללקוחות (התגובות הלא נחמדות, בנוסח 'זה מה יש', למשל. לפני שנה היה משהו אחר, אז מה 'זה מה יש'? חוסר ניסיון להבין את הלקוח וכד'. אולי זו טעות, אבל כך החוויה שלי) כי הם יודעים שלא יעזבו.
בעבר היו אתרים שנפתחו וחלקם היו מסומנים ב-XXXXXX. היום זה לא קיים.
לפעמים כל מה שאני צריכה מהאתר זה פרטי התקשרות. זה הכל (וזה הרבה מאד, אם מדובר במרואיין ספציפי). לפחות את הדף הזה תשאירו פתוח. וזה היה בעבר...
 

mat

משתמש מקצוען
מה יהיה עם מידג'רני?
רואה קולגות שלי מתקדמות ומוציאות ביצועי שיא, יוצאות לי העיניים...
ואני תקועה ומוגבלת בגבולותיה של לקסיקה שמפגרת אחרי מידג'רני בכמה רמות
גם מבחינת תוצאות המודלים, וגם מבחינת איכות התמונות
בפרום של נטפרי עידכו שהם בקרוב עושים אתר משלהם. ללא צורך בדיסקורד. ואז אני מאמין שזה יפתח ללא צורך נוסף.
דיסקורד אי אפשר לפתוח כי זה פריצת גדר. זה סוג של רשת חברתית. וזה לא מצדיק לפרוץ גדר אם בין כה וכה זה הולך להיות פתוח דרך אתר משלהם.
 

mat

משתמש מקצוען
אחזור שוב (נס שלא מצטרדים בכתיבה)
אתרים שבעבר היו פתוחים לי/ פתוחים חלקית - היום חסומים.
בשירות לקוחות התשובה היא נורא יבשושית ולקונית. אז כן, זה מתסכל.
אני לא חושבת שנטפרי מנצלת את מעמדה שלא יעזבו, אני חושבת שנטפרי לא מאד מתאמצים לסייע ללקוחות (התגובות הלא נחמדות, בנוסח 'זה מה יש', למשל. לפני שנה היה משהו אחר, אז מה 'זה מה יש'? חוסר ניסיון להבין את הלקוח וכד'. אולי זו טעות, אבל כך החוויה שלי) כי הם יודעים שלא יעזבו.
בעבר היו אתרים שנפתחו וחלקם היו מסומנים ב-XXXXXX. היום זה לא קיים.
לפעמים כל מה שאני צריכה מהאתר זה פרטי התקשרות. זה הכל (וזה הרבה מאד, אם מדובר במרואיין ספציפי). לפחות את הדף הזה תשאירו פתוח. וזה היה בעבר...

כנראה שמאז הקורונה הרבה יותר השתמשו באינטרנט ונהיה הרבה יותר דיווחים על בעיות.
ולכן גם אם נפתח משהו יתכן וזה נפתח בטעות ורק שאנשים הגיעו לזה ודיווחו את זה תיקנו את הבעיה הזאת.
אני לא יכול להתיחס למשהו מופשט. אתם יכולים לשלוח לי מייל על האתר המדובר ואני יבדוק מה הסיפור שלו.
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
כנראה שמאז הקורונה הרבה יותר השתמשו באינטרנט ונהיה הרבה יותר דיווחים על בעיות.
ולכן גם אם נפתח משהו יתכן וזה נפתח בטעות ורק שאנשים הגיעו לזה ודיווחו את זה תיקנו את הבעיה הזאת.
אני לא יכול להתיחס למשהו מופשט. אתם יכולים לשלוח לי מייל על האתר המדובר ואני יבדוק מה הסיפור שלו.
שימו לב שכבר כתבתי פעמיים במהלך השרשור, שאם צריך להניח אצבע על הנקודה - זו תקופת הקורונה. אנשים בילו במרשתות, וציבור העובדים ניזוק.
לא עומד לי אתר ספציפי בראש, אבל זה קרה לי יותר מפעם אחת, ובאתרים שלא ראיתי מה הבעיה בהם.
ושוב, גם אם יש חלק מהתכנים בעייתיים (מדברת בעיקר על אתרי בריאות/ נטורופתיים וכו'. אצלי זה צרכי עבודה נטו) - וזה הגיוני אגב, כי רבים מתייחסים למערכת הבריאות של נשים, אפשר לחסום חלקית (כאמור, כפי שהיה בעבר) לא את האתר כולו, או את פרטי ההתקשרות.
וסתם שאלה - על כל דיווח האתר נחסם? כי אם כן אנחנו בברוך ממש
 

mat

משתמש מקצוען
שימו לב שכבר כתבתי פעמיים במהלך השרשור, שאם צריך להניח אצבע על הנקודה - זו תקופת הקורונה. אנשים בילו במרשתות, וציבור העובדים ניזוק.
כן שמתי לב. ולכן אמרתי את זה כהסבר.
בימי בין הזמנים יש יותר דיווחים ככה גם בתקופת הקרונה שיש יותר משוטטים באינטרנט אז יש יותר דיווחים.

וסתם שאלה - על כל דיווח האתר נחסם? כי אם כן אנחנו בברוך ממש
ממש לא, זה נבדק עלות מול תועלת. כמובן שאפשר לערר על כל דבר ולהסביר למה התועלת גדולה יותר.
יש כאלו שכועסים על נטפרי שלא חוסמים דברים מסויימים. אבל צריך לדעת שהכל זה שיקול של רמת סיכון מול תועלת.
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
כמובן שאפשר לערר על כל דבר ולהסביר למה התועלת גדולה יותר.
להרגשתי - אם יהיה לזה יותר מקום, הדברים יתקבלו הרבה יותר בהבנה, מאשר תגובות טכניות.
יש כאלו שכועסים על נטפרי שלא חוסמים דברים מסויימים. אבל צריך לדעת שהכל זה שיקול של רמת סיכון מול תועלת.
בעיה של מי שמעוניין להנות מכל העולמות. למה לא מציעים לאנשים מהזן הזה אפשרות של מייל בלבד?
ואני מאד מעריכה את המענה המפורט.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
ברגע שכבר פותחים אתר מסוים, אז הוא פתוח עם כל הסינון הראוי, לא?
אני שואלת בתמימות כי ממש אין לי מושג איך זה עובד.
אולי תוכלו להסביר לנו ואז גם נדע להעריך יותר...
ברגע שמצליחים לתת סינון ראוי לאתר מסוים - הוא ראוי לכולם, ולא צריך מסלולים.
אך לא לכל האתרים מצליחים לסדר סינון טוב, או שזה לוקח זמן.
מה מציעים כאן לנטפרי? - תפתחו את האתרים הללו אפילו שאין להם סינון מספיק טוב, אבל לא לכולם. רק למי שצריכה למקצוע שלה.
ואת זה נטפרי לא עושה.
הם לא מוכנים להוריד מרמת הסינון שלהם גם עבור חלק מהמשתמשים.
 
נערך לאחרונה ב:

Reizily

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
ברגע שמצליחים לתת סינון ראוי לאתר מסוים - הוא ראוי לכולם, ולא צריך מסלולים.
אך לא לכל האתרים מצליחים לסדר סינון טוב. או שזה לוקח זמן.
מה מציעים כאן? - תפתחו את האתרים הללו אפילו שאין להם סינון מספיק טוב, אבל לא לכולם. רק למי שצריכה למקצוע שלה.
ואת זה נטפרי לא עושה. היא לא מוכנה להוריד מרמת הסינון שלה גם עבור חלק מהמשתמשים.
הבנתי.
אבל אני לא התכוונתי לזה.
התכוונתי שיעשו את המקסימום השתדלות בשביל לפתוח אתרים עם החסימה הרגילה והראויה.
אבל את צודקת שאז באמת אין צורך במסלולים.
ועוד משהו, כאישה לפעמים היה קל יותר אם הייתה לי אופציה להזדהות בתור אחת כזאת ולקבל את האפשרות שנשים שנמצאו צנועות, לא יחסמו לי.
אבל אני מבינה לחלוטין שיהיו הרבה שיתנגדו לדבר כזה מבחינה עקרונית.
 

yits

משתמש פעיל
הערה קטנה על פי הבנתי בלבד
בעבר שוחתתי עם הרב @mat המייסד והמפתח של נטפרי על בעיה כל שהיא שהייתה לי עם אתר מסוים.

א. נטפרי נפתח כדי לתת מענה לציבור שנצרך ולא רוצה להיחשף לאינטרנט המסונן עם מגרעותיו הרבות לכל מי שזוכר.
ב. בזכות ההתקדמות הרבה של נטפרי והפרסום הרב בציבור היא הפכה אצל כולם לכתחילה עד כדי שהרבה אנשים עשו אינטרנט כי זה כבר לא בעיה, כי יש את נטפרי.
ג. נטפרי נוסדה שלא למטרות רווח.

משרבו המשתמשים רבו הצרכים, ובאו פניות רבות על צורך כל יחיד ויחיד,

הרב @mat לא רצה לאשר הרבה מהדברים, כי הוא לא מחוייב לתת לאנשים דברים שהם לא לכתחילה
אם כל כך פשוט לכם שזה נצרך לצורכי פרנסה עברו את הכביש ולכו למתחרים שעובדים למען הכסף
אבל למה אתם באים וכופים את הצורך שלכם על הרב @mat ??

אבל מצד שני הרבנים התחילו להרות לכל השואלים להשתמש בסינון של נטפרי, והדבר נהיה ציבורי יותר,
וכאן נכנסו לתמונה רבנים שהורו שבמקרים חריגים על נטפרי לאשר ולפתוח דברים מסויימים.


אבל צריך לדעת שאם זה היה תלוי אך ורק בדעת הרב @mat לא היו מאושרים דברים חריגים,

ואם היה ברור לכולנו שדברים אלו מביאים לאיסורי תורה גם אתם לא הייתם מאשרים לכל אחד שמבקש (לא משנה מה הצורך שלו) אלא הייתם אומרים לו תמצא לך מישהו אחר שיספק לך כאלו דברים.
 

בן ציון הלמ

משתמש מקצוען
לאחר אשכול ארוך כ"כ, שהועלו כל השיקולים הקיימים.
הדבר בידים של נטפרי,
הם צריכים להבין שיש לזה ביקוש גדול בקרב הציבור שלהם,
לא מדובר באחוז זניח.
הרבה אנשים ישמחו אם הם יבינו את הצורך.
 

yits

משתמש פעיל
הרבה אנשים ישמחו אם הם יבינו את הצורך.
ואם יש צורך של הרבה אנשים זה אומר שהם יחפשו פתרון, לא עיגולי פינות...
נטפרי בא כתחליף לסינונים אחרים לא תחליף לאינטרנט

בתגובה הקודמת שלי ניסיתי קצת יותר להסביר
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
אני מבין שהחסימה של הבינה המלאכותית היא לא הבעיה העיקרית. הבעיה העיקרית היא בכך שנטפרי לא מצליחה למצוא פתרון לבעיות כבר יותר משנתיים
כך זה לדוגמא עם האתר creative market על מגוון גרורותיו, מאגרי וידאו איכותיים, וכך זה גם עם קבצי lottie לבוני אתרים. זה מובן, שכן הבעיות מורכבת. עם זאת, אני יכול להבין מדוע אנשי מקצוע יאבדו אמון בנטפרי אם הם מרגישים שהחברה לא לוקחת את החששות שלהם ברצינות.
אני מבין שאנשי מקצוע לא מבקשים מנטפרי לפתוח את כל הרשימה הזו בלי סינון. הם פשוט מבקשים תגובה תוך זמן עבודה סביר. זה הגיוני, מכיוון שלאנשי מקצוע יש לוחות זמנים עמוסים והם צריכים להיות מסוגלים לגשת למשאבים הדרושים להם.
אני מקווה שנטפרי תוכל להחזיר את אמון אנשי המקצוע על ידי מתן מענה מהיר לבעיות שלהם
נקודה מעניינת:
בעבר ראיתי בפורום כל שהוא [אולי נטפרי?] שיש ממש התקפה על כך שנטפרי לא מאשרים קבצי לוטי.
היה שם תלונות שזה ממש נצרך, ואין-ספור לקוחות נטפרי זקוקים זאת לצורכי פרנסה.
לאחר דו"ד ארוך, נפתחה הצבעה על 'תכונות חדשות' בנטפרי על הנושא.
מאז עבר הרבה זמן, כמה הצבעות זה הצליח להביא?
1685833326692.png

עכשיו:
מתוך הנחה שכל בעל/ת מקצוע שצריכ/ה כמו אויר לנשימה הצביעה את כל מה שיכלה [3 הצבעות].
אז יש לנו סה"כ 104 לקוחות שהצביעו. וכאמור: גם בתחשיב הכי רחוק, זה 310 לקוחות בלבד!
אולי @mat יידע לומר כמה לקוחות יש בנטפרי, וכמה זה יוצא באחוזים.
וסוד קטן שלי: בזמנו, מתוך רחמים והזדהות נטו הצבעתי גם 3 הצבעות...
איך פתיחת מסלול לפי מקצוע תהפוך את האתרים הרלבנתים מסוננים עם כל הסינון הראוי?
העלו הצעה של פתיחת אתרים שהבעיה היא תמונות נשים - לנשים בלבד, ע"י מערכת הזדהות או רעיון אחר שיוודא שאין זה בעל, אפשר לשדרג שהרעיון הזה יהי' אך ורק לצורכי פרנסה.
 

פ.נ

משתמש סופר מקצוען
ואם יש צורך של הרבה אנשים זה אומר שהם יחפשו פתרון, לא עיגולי פינות...
נטפרי בא כתחליף לסינונים אחרים לא תחליף לאינטרנט

בתגובה הקודמת שלי ניסיתי קצת יותר להסביר
יש דבר כזה ש"להגדיל ראש"
אני חושבת שנטפרי קצת חסר להם את זה....
 

%;

משתמש פעיל
נקודה מעניינת:
בעבר ראיתי בפורום כל שהוא [אולי נטפרי?] שיש ממש התקפה על כך שנטפרי לא מאשרים קבצי לוטי.
היה שם תלונות שזה ממש נצרך, ואין-ספור לקוחות נטפרי זקוקים זאת לצורכי פרנסה.
לאחר דו"ד ארוך, נפתחה הצבעה על 'תכונות חדשות' בנטפרי על הנושא.
מאז עבר הרבה זמן, כמה הצבעות זה הצליח להביא?
צפה בקובץ המצורף 1389187
עכשיו:
מתוך הנחה שכל בעל/ת מקצוע שצריכ/ה כמו אויר לנשימה הצביעה את כל מה שיכלה [3 הצבעות].
אז יש לנו סה"כ 104 לקוחות שהצביעו. וכאמור: גם בתחשיב הכי רחוק, זה 310 לקוחות בלבד!
אולי @mat יידע לומר כמה לקוחות יש בנטפרי, וכמה זה יוצא באחוזים.
וסוד קטן שלי: בזמנו, מתוך רחמים והזדהות נטו הצבעתי גם 3 הצבעות...

העלו הצעה של פתיחת אתרים שהבעיה היא תמונות נשים - לנשים בלבד, ע"י מערכת הזדהות או רעיון אחר שיוודא שאין זה בעל, אפשר לשדרג שהרעיון הזה יהי' אך ורק לצורכי פרנסה.
זה הטיעון הכי חלש בארסנל
כבר כתבתי למעלה:
אנחנו 1% של בוני אתרים, 1% של עורכות וידאו, 1% של צלמות, 1% של ממדלים בתלת ממד (כל המקצועות האלו חסומים בצורה כזו או אחרת בצורה שמפריעה לעבודה תקינה), וכל המאמץ מושקע ב-96% "העיקריים" שגולשים להנאתם באתרי חדשות
ומי מדבר על כל בוני האתרים ובעלי המקצוע שעזבו את נטפרי אחרי המתנה של שנתיים שבהם נטפרי יבדקו 'אם זה לא גימיק'...

שימו לב! לא ביקשו כאן בכלל לפתוח תכנים פסולים, לא ביקשו כאן לפתוח את האתר בלי סינון
בסך הכל ביקשו כאן להתחשב בבעלי המקצוע שהדבר פוגע בפרנסתם ולקדם את הנושא גם אם ל-96% ממשתמשי נטפרי שיתוף אלבומי חתונה בדוקס חשובים יותר...

שיטת ההצבעה הזו פוגעת אנושות בבעלי המקצוע שהאידישקייט חשובה להם והם בחרו להישאר בנטפרי למרות הקושי, את קולם של אלו שעזבו לא תראה בהצבעה הזו כי היא כבר מיותרת עבורם לצערנו...

זה לא אתה שעובד כל יום עם לקוחות שמבקשים 'תן לי אנימציה כמו באתר X', או 'למה אתה לא יכול לתת לי אתר "תוסס" כמו האתר שבנה X' בזמן שהאתר ההוא בנוי עם lottie ועיניך כלות...
 

אמת מארץ תצמח

משתמש מקצוען
זה הטיעון הכי חלש בארסנל
כבר כתבתי למעלה:
אבל זה לא אפי' לא אחוז.
יש יותר מ10000 משתמשים בנטפרי.
ומי מדבר על כל בוני האתרים ובעלי המקצוע שעזבו את נטפרי אחרי המתנה של שנתיים שבהם נטפרי יבדקו 'אם זה לא גימיק'...
כבר בזמנו, עקבתי אחרי המספרים, לא זוכר במדויק, אבל בוודאות זה לא הגיע למשהו משמעותי.
שימו לב! לא ביקשו כאן בכלל לפתוח תכנים פסולים, לא ביקשו כאן לפתוח את האתר בלי סינון
בסך הכל ביקשו כאן להתחשב בבעלי המקצוע שהדבר פוגע בפרנסתם ולקדם את הנושא גם אם ל-96% ממשתמשי נטפרי שיתוף אלבומי חתונה בדוקס חשובים יותר...
בקיצור:
הדרישה מנטפרי לקחת את הכסף שהם מקבלים מ96% מהלקוחות, על מנת לפתור את הבעיה של 4 אחוז נותרים.
נו נו.
וזה עוד לפני הדיון האם הבעיות פתירות וכו'.
 

%;

משתמש פעיל
אבל זה לא אפי' לא אחוז.
יש יותר מ10000 משתמשים בנטפרי.

כבר בזמנו, עקבתי אחרי המספרים, לא זוכר במדויק, אבל בוודאות זה לא הגיע למשהו משמעותי.

בקיצור:
הדרישה מנטפרי לקחת את הכסף שהם מקבלים מ96% מהלקוחות, על מנת לפתור את הבעיה של 4 אחוז נותרים.
נו נו.
לא, הבקשה מנטפרי היא לקחת את הכסף שהם מקבלים מאיתנו מדי חודש ולתת לנו מענה שמותאם למקצוע שלנו, אם הפיתוח עולה יותר - שיבקשו יותר
זה שמדובר בפחות מאחוז לא הופך אותנו לשקופים, אנחנו לא אמורים לקבל התעלמות רומסת בגלל שבחרנו לעמוד בגאון בניסיון ולבחור בנטפרי למרות הקשיים, בזמן שמרבית בעלי המקצוע בתחום כבר עזבו את נטפרי בדיוק בגלל טענות שהעלו חכמים כמוך...
שים לב שמדובר בלמעלה משנתיים (!) של המתנה לשירות, במקרה של תקלה בספק אינטרנט ללקוח בודד שהייתה נמשכת שנתיים (!) היית רואה כאן אשכולות הרבה פחות מאופקים...

וזה עוד לפני הדיון האם הבעיות פתירות וכו'.
הן פתירות, ועושה רושם שלא עברתם על כל האשכול, הפיתרון כתוב כאן באשכול הזה וגם באשכול הדיון על lottie בנטפרי...
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
זה הטיעון הכי חלש בארסנל
כבר כתבתי למעלה:

ומי מדבר על כל בוני האתרים ובעלי המקצוע שעזבו את נטפרי אחרי המתנה של שנתיים שבהם נטפרי יבדקו 'אם זה לא גימיק'...

שימו לב! לא ביקשו כאן בכלל לפתוח תכנים פסולים, לא ביקשו כאן לפתוח את האתר בלי סינון
בסך הכל ביקשו כאן להתחשב בבעלי המקצוע שהדבר פוגע בפרנסתם ולקדם את הנושא גם אם ל-96% ממשתמשי נטפרי שיתוף אלבומי חתונה בדוקס חשובים יותר...

שיטת ההצבעה הזו פוגעת אנושות בבעלי המקצוע שהאידישקייט חשובה להם והם בחרו להישאר בנטפרי למרות הקושי, את קולם של אלו שעזבו לא תראה בהצבעה הזו כי היא כבר מיותרת עבורם לצערנו...

זה לא אתה שעובד כל יום עם לקוחות שמבקשים 'תן לי אנימציה כמו באתר X', או 'למה אתה לא יכול לתת לי אתר "תוסס" כמו האתר שבנה X' בזמן שהאתר ההוא בנוי עם lottie ועיניך כלות...
תודה. חותמת על כל מילה. למרות שאיני מעצבת ובונה אתרים. כל אחד בתחומים שהוא נתקל...
בקיצור:
הדרישה מנטפרי לקחת את הכסף שהם מקבלים מ96% מהלקוחות, על מנת לפתור את הבעיה של 4 אחוז נותרים.
נו נו.
וזה עוד לפני הדיון האם הבעיות פתירות וכו'.
לא!
הדרישה היא להתייחס לבעלי העסקים כסך הגדול יותר מחלקיו.
גם אם 96% גולשים להנאתם, יש מקום של כבוד ל-4% שצריכים את זה לצורך פרנסה (ההיתר היחיד, כזכור, להחזיק אינטרנט) ולא מתפשרים על כך
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה