תח"צ מרכזית הארזים

מקצועיות

משתמש פעיל
ככה זה שמעדיפים את משתמשי הרכב הפרטי על פני משתמשי התחבורה הציבורית.
וזה נוסף על הורדת הנתיב המהיר ל 2 נוסעים.
גם המסופים מריחים יותר נסיון להתפטר מעומס שיוצרים האוטובוסים למען משתמשי הרכב הפרטי.
 

מצוין 101

משתמש רשום
מטור
ככה זה שמעדיפים את משתמשי הרכב הפרטי על פני משתמשי התחבורה הציבורית.
וזה נוסף על הורדת הנתיב המהיר ל 2 נוסעים.
גם המסופים מריחים יותר נסיון להתפטר מעומס שיוצרים האוטובוסים למען משתמשי הרכב הפרטי.
מטורףףףףף
היא הזוייה האשה הזאת...
מיד כשהיא עלתה היא התחילה לקונן במר בוכים על עצם היותו של הנת"צ
איזה שכבות חלשות זה קיומו של רכב...
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ככה זה שמעדיפים את משתמשי הרכב הפרטי על פני משתמשי התחבורה הציבורית.
וזה נוסף על הורדת הנתיב המהיר ל 2 נוסעים.
גם המסופים מריחים יותר נסיון להתפטר מעומס שיוצרים האוטובוסים למען משתמשי הרכב הפרטי.
אגב אנחנו מפסידים מזה פעמיים:
בסיכום הראשוני על אגרות גודש האוצר הבטיח בתמורה הרבה כסף לתגבורים לתחב"צ, וזה לא קרה בגלל התנגדות משרד התחבורה לאגרות גודש (כעת האוצר מקדם את זה לבד)
וגם החלק השני של רפורמת צדקת תחבורתי מותנה בהחלת אגרות גודש
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מטור

מטורףףףףף
היא הזוייה האשה הזאת...
מיד כשהיא עלתה היא התחילה לקונן במר בוכים על עצם היותו של הנת"צ
איזה שכבות חלשות זה קיומו של רכב...
הכל נכון חוץ מהמשפט האחרון, אל תכליל.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
כמו בכל שינוי יש מרוויחים ומפסידים, וכאן הם המפסידים
לא יודע למה הסרגל הזה של מרוויח/מפסיד,

לפי הבנתי בנושא הזה! של נגישות לאוטובוסים, יש רק מפסידים!!
{אפי' תושבי רמת שלמה ורמות מתלוננים פה!!}
למה מישהו החליף את תושבי המרכז בהליכה רגלית למרכזית החדשה????!

והרי כבר לפנ"כ היה תחנה רק בהר חוצבים ואחת בכניסה לעיר וזהו! {לקווי המרכזית}.

ייתכן בנושאי ההמתנה בנוחות וכדו' יש מעלה, אבל היא לכולם אותו הדבר!
ואילו בנושא הנגישות כולם טוענים להרעת תנאים!
ולכאורה רוממה הכי נדפקו בזה כי אפי' מינימום נגישות אין להם.

לסיכום די לערבב את נושא המפונקים שלנו מהמרכז שצריכים ללכת רחוק!
אף אחד אחר לא החליף אותם והרוויח ללכת ברגל במקומם.
 

חנהנה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
סתם שאלה שעולה לי עכשיו לתשומת לב כולם...
הרי האוטובוסים לא החליפו מסלול אלא רק תחנת יציאה
מי אמר שצריך להגיע לתחנה הראשונה?
יתכבדו תושבי רמות/רמ"ש/נו"י לנסוע 10 דק/רבע שעה ולהגיע לתחנה הראשונה
ותושבי בעלזא רוממה והגלילות לעלות בתחנות שעליתם עד עכשיו
מה הבעיה?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
סתם שאלה שעולה לי עכשיו לתשומת לב כולם...
הרי האוטובוסים לא החליפו מסלול אלא רק תחנת יציאה
מי אמר שצריך להגיע לתחנה הראשונה?
יתכבדו תושבי רמות/רמ"ש/נו"י לנסוע 10 דק/רבע שעה ולהגיע לתחנה הראשונה
ותושבי בעלזא רוממה והגלילות לעלות בתחנות שעליתם עד עכשיו
מה הבעיה?
יש לך טעות כי כל קווי המרכזית לא עוברים בציר שפע חיים שמגר (מלבד קווי אלעד ורחובות) אלא ישר נוסעים לכניסה לעיר (לא מהיום) ולכן עד היום הם עלו בהר חוצבים וכיום התרחק מהם
אכן הם יכולים לעלות בכניסה לעיר, כתבתי פה בעבר ענו בשצף קצף שעכשיו הם מפסידים את התחנה הראשונה
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
צריך גם שיהיה נגישות עם מזוודות ועגלות
ולא יצטרכו לרוץ מכל קצווי צומת רמות עם עגלות ומזוודות כדי להספיק את האוטובוס
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
צריך גם שיהיה נגישות עם מזוודות ועגלות
ולא יצטרכו לרוץ מכל קצווי צומת רמות עם עגלות ומזוודות כדי להספיק את האוטובוס
לגמרי
יש עכשיו בעיה קשה של נגישות (גם בהר חוצבים היה צריך לעבור מספר רמזורים עם עגלות ומזוודות עד לתוך המסוף, אבל כאן זה תחנה חדשה והיה צריך לתכנן יותר נגיש)
יפתר אולי בהמשך אמור להיות מנהרה מהתחנה בצומת רמות
גם למגיעים ברכב פרטי כעת אין איפה לעצור ולהוריד עד שיפתח החניון בשנה הבאה
 
נערך לאחרונה ב:

מרכז מידע

משתמש פעיל
אכן הם יכולים לעלות בכניסה לעיר, כתבתי פה בעבר ענו בשצף קצף שעכשיו הם מפסידים את התחנה הראשונה
נו בסדר,
אז מישהו פה עירבב כמה נושאים לא צריך להתרגש!

בגדול בעיית הנגישות למרכזית שאף אחד לא הרוויח ממנה כנ"ל, לא נפתרת ע"י הגעה לכניסה לעיר כי תמיד היה אותה,
ולשם באמת יגיעו ברגל אלה שהגיעו עד היום,

וזה פיתרון מעולה עבור חלק גדול מתושבי רוממה,
שבמשך שנים לא עלו בתחנה הראשונה בכלל אלא בבלזא!!!! ולכן מי שכתב, כתב....

מה שכן א"א לערבב בשביל זה את המרכזית ולומר שמישהו אחר הרוויח נגישות , כי אף אחד לא הרוויח!

צריך גם שיהיה נגישות עם מזוודות ועגלות
ולא יצטרכו לרוץ מכל קצווי צומת רמות עם עגלות ומזוודות כדי להספיק את האוטובוס
את אותה הבעייה היה גם בהר חוצבים, שם אפי' לא היה ברור תמיד איפה התחנה,
אז עכשיו כנראה כמו שכתב @נבחר, יפתרו את זה בעשר שנים הקרובות...
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מה שכן א"א לערבב בשביל זה את המרכזית ולומר שמישהו אחר הרוויח נגישות , כי אף אחד לא הרוויח!
א. יש עבודות על הרכבת הקלה שתנגיש את המסוף לשכונות רבות
ב. מוקם חניון נוסעים ממש בסמוך
ג. קיים תכנון למעבר להולכי רגל תחת הגשר מצידו השני של הכביש
ד. קווי אוטובוס מ-99% מהשכונות החרדיות מגיעים כבר בהווה לצומת או עד למסוף עצמו

ולכן, לומר שזו הרעת מצב מוחלטת זו אמירה שנובעת מאי ראיית העתיד
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
א. יש עבודות על הרכבת הקלה שתנגיש את המסוף לשכונות רבות
ב. מוקם חניון נוסעים ממש בסמוך
ג. קיים תכנון למעבר להולכי רגל תחת הגשר מצידו השני של הכביש
ד. קווי אוטובוס מ-99% מהשכונות החרדיות מגיעים כבר בהווה לצומת או עד למסוף עצמו

ולכן, לומר שזו הרעת מצב מוחלטת זו אמירה שנובעת מאי ראיית העתיד
אז למי היה דחוף לעבור כבר עכשיו לשם?
מתי כל העבודות האלו אמורות להסתיים? 2030?
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
א. יש עבודות על הרכבת הקלה שתנגיש את המסוף לשכונות רבות
ב. מוקם חניון נוסעים ממש בסמוך
ג. קיים תכנון למעבר להולכי רגל תחת הגשר מצידו השני של הכביש
ד. קווי אוטובוס מ-99% מהשכונות החרדיות מגיעים כבר בהווה לצומת או עד למסוף עצמו

ולכן, לומר שזו הרעת מצב מוחלטת זו אמירה שנובעת מאי ראיית העתיד
כל מילה בסלע!
אבל לא לזה כיוון המשורר,

אסביר שוב, היה עד היום קבוצה של אלפי אנשים שבאו ברגל להר חוצבים,
כתבו הכותבים שיש מרוויחים ויש מפסידים ואחרים יונגשו יותר טוב למרכזית במקום המפסידים,

ועל זה כתב המשורר שאף אחד לא הרוויח, וזה לא מונגש כלל = כולם הפסידו!
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
ועל זה כתב המשורר שאף אחד לא הרוויח, וזה לא מונגש כלל = כולם הפסידו!
אין ספק שתושבי רמות ורמת שלמה חסכו את הדרך הנוספת עד הר חוצבים
בשעות מסוימות זה יכול להגיע להפרש של יותר מ-5 דקות!

היות ונקודת המוצא בעבר ובהווה הייתה ועודנה בין עזרת תורה לרמות ורמת שלמה
הרי שפיזית וגאוגרפית את אותו מרחק ש'הפסידו' תושבי עזרת תורה 'הרוויחו' תושבי רמות ורמת שלמה
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
אין ספק שתושבי רמות ורמת שלמה חסכו את הדרך הנוספת עד הר חוצבים
בשעות מסוימות זה יכול להגיע להפרש של יותר מ-5 דקות!

היות ונקודת המוצא בעבר ובהווה הייתה בין עזרת תורה לרמות ורמת שלמה
הרי שפיזית וגאוגרפית את אותו מרחק ש'הפסידו' תושבי עזרת תורה 'הרוויחו' תושבי רמות ורמת שלמה
מישהו מהם יבוא ברגל?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מישהו מהם יבוא ברגל?
תיאורטית - ההפרש בין המרחק של הבניינים הראשונים בדורש טוב פינת שפע חיים להר חוצבים, ובין הבניינים ביגאל אלון פינת גולדה מאיר עומד על כ-200 מ' בלבד. סה"כ כ-9 דק' הליכה בשני המסלולים
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כבר נכתב כאן בעבר, הרי הקמת המרכזית לא נועדה לחסוך 5 דק' לרמת שלמה, ולא להוסיף 5 דק' לרוממה
וכל הזמן אנחנו נופלים פה להתמקדות של 5 דק' תוספת להם ופחות להם
בתור תשובה ל'טענה' של רוממה שזה התרחק צוין שבמידה אחרת זה התקרב לשכונות אחרות, אבל זה משהו צדדי זה לא הסיבה והעיקר שבשבילה הוקמה המרכזית ותכלס טפשי להתמקד בזה כל הזמן
אין ספק שיש בעיה של נגישות עכשיו, ושצריך להוסיף קווים ישירים ומעברים נגישים, ובא לציון גואל
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
אף אחד לא ציין את העובדה שלהר חוצבים זה מאוד מועיל.
אזור עם הרבה עובדים שנכנסים ויוצאים בשעות עמוסות והתנועה גם ככה כבדה, כניסת ויציאת האוטובוסים הקשתה והעמיסה מאוד מאוד.
כל עוד זה לא קריטי - מצוין שהוציאו את האוטובוסים משם.
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
אף אחד לא ציין את העובדה שלהר חוצבים זה מאוד מועיל.
אזור עם הרבה עובדים שנכנסים ויוצאים בשעות עמוסות והתנועה גם ככה כבדה, כניסת ויציאת האוטובוסים הקשתה והעמיסה מאוד מאוד.
כל עוד זה לא קריטי - מצוין שהוציאו את האוטובוסים משם.
היציאות מהר חוצבים בקטע של התחנת דלק ובקטע של היציאה השלישית (לכיוון בגין) נשארו תמיד ריקות ופנויות.

אבל עצם העלאת הנושא, זה שוב כאילו דואגים לפריוולגיים....
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

השתקפות מרהיבה • אתגר 137

לוח מודעות

למעלה