דרוש מידע מצות באש קוממיות בהשגחת העדה החרדית

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
זה מעניין מה שאתה אומר, ברחוב לא דיברו שבאש עזב את מאפיית קוממיות אלא שהוא פתח מאפיה נוספת.

בכל הפרסומים של מאפיית באש היה כתוב שמי שרוצה לקנות מצות קוממיות אורגינל יוכל להזמין בטלפון שמספרו כך וכך. זה לא ממש מסתדר עם מה שאתה כותב, מי שנוטש מכרה זהב - מכל סיבה שהיא - לא סביר שימשיך לשלוח אליהם לקוחות.

מה פספסנו כאן?
אני חושב שההבדל הוא בכשרות, מי שחשוב לו כשרות העדה החרדית ורוצה קוממיות לוקח אצל באש.
 

למדן וידען

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הנדסת תוכנה
D I G I T A L

3524

משתמש מקצוען
הר' יונה באש אדם מיוחד, לא צעיר ולא מחפש ריגושים.
עשה מה שצריך לדעתו לעשות ותו לא.
כל עוד שזה צורם אפשר להבין שיש עדיין איפה להתקדם בחובת הלבבות.
אבל למעשה, המאפיה בקוממיות אינה בבעלותו השנה?
 

3524

משתמש מקצוען
מציאות.
זה שלא שמעת, לא אומר שזה לא קיים.
הם נמצאים בבית שמש. איך קראו להם? לא זוכרת, אבל בשעתו ביררתי היטב - ומדובר באח של מצות קוממיות של היום. כלומר - יש לו את הידע המדוייק כמו לאחיו, בדיוק.
מבחינת הטעם - הפתיע אותי בשעתו - היה זהה למצות קוממיות.
על האריזות של מצות באש כתוב שהם נאפו במאפיית הידור המצות בביתר עילית.
 

עט הדר

משתמש מקצוען
טעמתי, והטעם ממש דומה.
לפי הבנתי, ר' יונה באש ניהל השנה עדיין את מאפיית קוממיות,
אולם הוא בדרך לעזוב
לכן פתח את המאפיה בביתר, שיהיה לו מיד תחליף
 

3524

משתמש מקצוען
מעניין מה שאומרים כאן. לנו היה קילו מזה וקילו מזה. המצות של קוממיות היו פריכות וקשות, כמעט כמו קרקר, בעוד המצות של באש היו רכות בעלות מרקם 'רטוב', היה נראה שהם לא עברו ייבוש.

ניסינו סוג שלישי, של מאפיית 'לשמה', גם היא מביתר עילית, משווקת כמצות 'בשיטת קוממיות', והיא היתה טובה יותר משל באש וקרובה יותר למצת קוממיות.
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הבנתי שהמאפיה החדשה זה של הבן של באש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה