ושוב שני הדוגמאות הללו זה לא קשור לא לאורח חיים ולא לחינוך
הצורה בטיפול (חינוכית) זה דבר שלא נראה לי שצריך לקחת מהם
לקחת את המילה "חינוך" בהגדרה שלך ואתה מצפה
שהכל יתנהל סביב זה
אבל שים לב -שגם לשיטתך יש חינוך ויש תשתית בסיסית לחינוך
למשל חינוך יכול להיות בעיינך חינוך לדרך ארץ
אבל ברור שתלמיד למשל שסובל מהפרעת קשב וריכוז וצריך כדור לאזן את החומרים הכימיים במח
זה יהיה חיובי שנלמד מהחילונים לקחת אם צריך במידת הצורך
על אותו משקל בדיוק גם המענה לתלמידים מסוג מסויים שבציבור החילוני יש לזה מענה(שנובע מתקציבים שיש להם
ולנו אין)
זה היה חיובי שהיו נותנים אתגר לתלמידים המחוננים
ובקיצור:ככל שהמערכת יותר מתקדמת היא יודעת לתת מענה לפרט ולכלל כאחד
ככל שהמערכת פחות מתקדמת ככה זכויות הפרט נזנחות וההתסכלות היא רק על הכלל(וזה מה שקורה במגזר שלנו
בגלל בעיות של חוסר תקציב)