כן, מלווה בהפרעת קשב שהתפתחה בגיל יחסית מאוחר. וגם השנים ללא הפרעת הקשב היו מריחת זמן.וזה ששנות הלימודים שלך בביה"ס היוו מריחת זמן גדולה, אני מרשה לעצמי לשאול: האם המחוננות שלך מלווה עם הפרעת קשב?
בין כך או כך, תגובותיי הקודמות הותאמו לתלמידי הת"תים, לומדי התורה, ופחות לבנות. לבן, הלומד תורה, אין מקום למריחת זמן כשתמיד אפשר להעשיר את הנלמד בכיתה עם תוספות שילדים אחרים לא מגיעים עליהם.
וגם בת"תים ילדים מסוימים יכולים להרגיש שהם מורחים את הזמן מהיכרות אישית.
להתקדם בחומר זה פתרון מקסים, אבל הוא יעיל רק עד שמסיימים את המסכת/ חומש/ וואטאבר בפעם השלישית בשלושת החודשים הראשונים של השנה.
לא יודעת למה את חושבת שבשיעורי תנ"ך השתעממתי פחות משיעורי מתמטיקה או אנגלית, למרות שהיה לי חומש מקראות גדולות ועברתי על כל הפירושים.