1. יש קהילות שהמוסדות שלהם בשכונות אחרות בבית שמש (לא ליטאי או כלל חסידי או ספרדי שיש להם מוסדות בשכונה, אלא חסידות מסוימת לדוגמא, שגם הם ייתכן ובעתיד יהיו להם מוסדות בשכונה, אבל כרגע לא)אם רמה ד' נמדדת ביחס לעצמה, ולא ביחס למיקום שלה בבית שמש, למה כל כך מתלוננים שם על תחבורה? הרי הצורך של התושבים להתנייד מחוץ לשכונה אמור להיות מזערי ביחס למה שרמה ד' מייצגת?
2. "הליכה בתוך השכונה" יכול להיות 40 דק' הליכה. מישהו שגר בקצה ד'4 המאוכלס כיום וצריך להגיע למכולת הכי קרובה זה הליכה של יותר מ20 דק'. בהמשך לכאורה יפתחו עוד חנויות (יש שטחי מסחר בד'4-5) אבל זה המצב כרגע.
3. הרבה נוסעים לשבת להורים.
בקיצור גם אם רמה ד' שכונה (עיר) ענקית בפני עצמה ברור שצריך תחבורה. אם רמה ד' כמו ביתר, הרי לא תגיד שביתר עיר בפני עצמה אז למה צריך תחבורה...