מחיר למשתכן מחיר למשתכן רמת בית שמש ד

טיגריס

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
במודיעין עלית זה באמת בשורה ענקית
אבל בב"ש העומס נשאר
וכרגיל ביום שישי אין מספיק אוטובוסים כי אין תיגבור ליום שישי
עד היום תושבי רמה ד' היו צריכים לנסוע בשתי אוטובוסים
והיום שער תושבי ב"ש
אני לא מבין מה הבעיה לעשות קו נפרד כרגיל וקו חדש לרמה ג' ד'
ובעיקר תיגבור ענק ביום שישי
כי כשיבנו את רמה ו' יקחו לרמה ד'.
זה הראש המוזר של ר''ע בלוך. וכן גרינברג שהתיק הזה היה אצלו הוא עשה את כל הקווים שיסתובבו בכל העיר.
וכמובן אצל חבריו בנחל דולב.
למי שזוכר.
כואב שלא מביאים אופציה טובה לעיריה שכל הזמן גודלת...

דרך אגב מה עם האוטבוס לביתר?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
עד היום תושבי רמה ד' היו צריכים לנסוע בשתי אוטובוסים
והיום שער תושבי ב"ש
רמה ד 2/4/5 וחלק מ3 גם עכשיו צריכים לנסוע בשתי אוטובוסים
ובשבילם שדרות האמוראים זה כמו נחל קישון לרמה א'
סך הכל השוו את כל העיר שלכולם הקו נוסע רק בציר ראשי (מלבד רמה ב' שהועלתה לגמרי)
 

דוד ענק

משתמש רשום
כן אבל במקום לעשות קו חדש לכל רמה ג' וד' ואת קו 885 להרחיב ברמה א' וכך כולם יהיו מרוצים
ועכשיו כולם לא מרוצים
 

די

משתמש סופר מקצוען
כן אבל במקום לעשות קו חדש לכל רמה ג' וד' ואת קו 885 להרחיב ברמה א' וכך כולם יהיו מרוצים
ועכשיו כולם לא מרוצים
כולם יהיו מרוצים כשיהיה אוטובוס מתחת לבית שלהם ואז מיד יצא מהעיר בלי להסתובב בעוד רחובות. וגם שתהיה תדירות גבוהה כל רבע שעה...
 

ייד

משתמש מקצוען
רמה ד 2/4/5 וחלק מ3 גם עכשיו צריכים לנסוע בשתי אוטובוסים
ובשבילם שדרות האמוראים זה כמו נחל קישון לרמה א'
סך הכל השוו את כל העיר שלכולם הקו נוסע רק בציר ראשי (מלבד רמה ב' שהועלתה לגמרי)
מי שלא מכיר את רמה ד׳ שלא יכתוב שטויות!!
אף אחד בד׳3 לא לוקח אוטובוס פנימי כי לא צריך.נקודה.
בד׳2 כולם הולכים ברגל חוץ מחלק מתושבי רחוב אחד
בד׳4 הולכים ברגל כי אין אופציה אחרת ולרוב השכונה זה לא נצרך (כשיגמרו לאכלס יהיו מס׳ בניינים שיקחו אוטובוס פנימי)
ד׳5 לא קיימת!!! כשתקום יהיה לה אוטובוס נפרד (אולי במקום ד׳1?)

שד׳ האמוראים זה לא נחל קישון אלא חוצה את כל השכונה!!!
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מי שלא מכיר את רמה ד׳ שלא יכתוב שטויות!!
אף אחד בד׳3 לא לוקח אוטובוס פנימי כי לא צריך.נקודה.
בד׳2 כולם הולכים ברגל חוץ מחלק מתושבי רחוב אחד
בד׳4 הולכים ברגל כי אין אופציה אחרת ולרוב השכונה זה לא נצרך (כשיגמרו לאכלס יהיו מס׳ בניינים שיקחו אוטובוס פנימי)
ד׳5 לא קיימת!!! כשתקום יהיה לה אוטובוס נפרד (אולי במקום ד׳1?)

שד׳ האמוראים זה לא נחל קישון אלא חוצה את כל השכונה!!!
מה שכתבת זה ממש לב הענין:
ברמה ד':
הליכה מרב חנן/ריש לקיש למטה זה 750 מ'
מאמצע רחוב ריש לקיש זה 1300 מ'
מרב חנן/ריש לקיש למעלה 650 מ'
ברמה א':
מנחל שורק/לכיש (עזרת אחים) זה 600 מ'
מנחל דולב פארק סנטר זה 700 מ'
מנחל מאור/נחל רפאים זה 1000 מ'
(כמובן שחישבתי כל מקום לתחנה הקרובה אליו)

למה ברור לך שכאן הולכים ברגל וכאן לא? כי ברמה ד' האוטובוסים אף פעם לא נכנסו לתוך הרחובות וברמה א' כן
(אל תשיב לי שבאמת צריך שיכנס גם לד', אני מסכים, זה לא הענין. הענין הוא ההשואה הפשוטה שאנשים ישר חושבים שרמה ד' גנבו למישהו ומעכשיו הם מתפנקים על חשבון אחיהם. זהו שלא, כולם אותו דבר.)

גם ברמה ד4 המרחקים זהים, לא מבין מאי נ"מ שעדין לא התאכלס אוטוטו מתאכלס וזה מסלול קבוע שישאר, רמה ד5 בכלל רחוקים, גם ברמה ד3 הרחובות הכי רחוקים זה מרחק של 650-750 מ', כמו רמה א
 

דוד ענק

משתמש רשום
כולם יהיו מרוצים כשיהיה אוטובוס מתחת לבית שלהם ואז מיד יצא מהעיר בלי להסתובב בעוד רחובות. וגם שתהיה תדירות גבוהה כל רבע שעה...
בדיוק לאנשים כאילה יש רכב
למה ברור לך שכאן הולכים ברגל וכאן לא
כי רוב רמה ד' זה מישור משא"כ בשאר השכונות
הענין הוא ההשואה הפשוטה שאנשים ישר חושבים שרמה ד' גנבו למישהו ומעכשיו הם מתפנקים על חשבון אחיהם
אף אחד לא מתפנק פשות רוצים שתי קווים נפרדים אחד עד רמה א' ואחד ג' וד'
 

ייד

משתמש מקצוען
מה שכתבת זה ממש לב הענין:
ברמה ד':
הליכה מרב חנן/ריש לקיש למטה זה 750 מ'
מאמצע רחוב ריש לקיש זה 1300 מ'
מרב חנן/ריש לקיש למעלה 650 מ'
ברמה א':
מנחל שורק/לכיש (עזרת אחים) זה 600 מ'
מנחל דולב פארק סנטר זה 700 מ'
מנחל מאור/נחל רפאים זה 1000 מ'
(כמובן שחישבתי כל מקום לתחנה הקרובה אליו)

למה ברור לך שכאן הולכים ברגל וכאן לא? כי ברמה ד' האוטובוסים אף פעם לא נכנסו לתוך הרחובות וברמה א' כן
(אל תשיב לי שבאמת צריך שיכנס גם לד', אני מסכים, זה לא הענין. הענין הוא ההשואה הפשוטה שאנשים ישר חושבים שרמה ד' גנבו למישהו ומעכשיו הם מתפנקים על חשבון אחיהם. זהו שלא, כולם אותו דבר.)

גם ברמה ד4 המרחקים זהים, לא מבין מאי נ"מ שעדין לא התאכלס אוטוטו מתאכלס וזה מסלול קבוע שישאר, רמה ד5 בכלל רחוקים, גם ברמה ד3 הרחובות הכי רחוקים זה מרחק של 650-750 מ', כמו רמה א
א. כי ריש לקיש זה רחוב אחד בקצה השכונה

ב. לא אמרתי שברמה א לא הולכים ברגל (למרות שטופוגרפית הרבה יותר קשה) אלא שרמה ב׳ לא יכולים ללכת ברגל ובשונה מרמה א׳ יש להם רחוב שחוצה את השכונה לאורכה בלי סיבובים מיותרים

ג. רמה ד׳4 ג״כ רובה במרחק הליכה סביר

ד. לא ברור למה אתה מכניס את ד׳5 שיש לה עוד כמה שנים טובות לקלחת כשלכולם ברור שמבחינת תחבורה היא לא תהיה חלק מרמה ד׳ ואין שום סיבה לערבב את זה כאן, ברור שיצטרכו למצוא לד׳5 פתרונות יעודיים כי היא באמת לא קרובה למרכז השכונה ולא חלק מהשכונה משום בחינה תכנונית

ה. אני לא מבין למה השיח שלנו והלחץ שלנו על מקבלי ההחלטות צריך להיות קשור לצלחת של מישהו אחר, למה לשנות קוים? למה להסתכל כל היום מה יש לשכונות ותיקות? למה להיסחב במסלול ארוך, מסורבל וחסר היגיון? אנחנו שכונה נפרדת, גדולה, חדשה, מרכזית, עם רחובות רחבים ואנחנו צריכים קוי תחבורה לכל הארץ כי יש כאן מספיק תושבים!!! לא קוים של העיר הותיקה! לא של רמה ב׳! לא של רמה א׳! ולא של ג׳! ובטח לא תחנה מרכזית באמצע שומקום!
קו! ישיר! מרמה ד׳-שד׳ האמוראים-זכריה הנביא-שמאלה לצאלים/נובע וימינה ל38!!!!
זה הפיתרון היחיד לצורך וזו צריכה להיות דרישה נחרצת!!! יש נוסעים! יש כבישים רחבים! למה לבחוש בצלחות של אחרים???
 

מישמשית

משתמש מקצוען
קו! ישיר! מרמה ד׳-שד׳ האמוראים-זכריה הנביא-שמאלה לצאלים/נובע וימינה ל38!!!!
זה הפיתרון היחיד לצורך וזו צריכה להיות דרישה נחרצת!!! יש נוסעים! יש כבישים רחבים! למה לבחוש בצלחות של אחרים???
בגלל אנשים כמוך התחבורה תישאר מקרטעת עוד שנים קדימה.....
על זה בדיוק נאמר תפסת מרובה....
אין שום בר דעת שחושב שקו 885 ואפי' לא הקו לבני ברק יתמלא רק מרמה ד' לבד
זה יומרני בכמויות לבקש שקווים אלו יאספו רק בד ויצאו מייד
כי הם יהיו ריקים לחלוטין ברוב שעות היממה מה שיגרום לתדירות כמו של קו לערד........
ואת זה אף אחד לא רוצה אז בבקשה תפסיק להציע כאלו הצעות מטופשות
"גם אויל מחריש לחכם יחשב...."
 

ייד

משתמש מקצוען
בגלל אנשים כמוך התחבורה תישאר מקרטעת עוד שנים קדימה.....
על זה בדיוק נאמר תפסת מרובה....
אין שום בר דעת שחושב שקו 885 ואפי' לא הקו לבני ברק יתמלא רק מרמה ד' לבד
זה יומרני בכמויות לבקש שקווים אלו יאספו רק בד ויצאו מייד
כי הם יהיו ריקים לחלוטין ברוב שעות היממה מה שיגרום לתדירות כמו של קו לערד........
ואת זה אף אחד לא רוצה אז בבקשה תפסיק להציע כאלו הצעות מטופשות
"גם אויל מחריש לחכם יחשב...."
א. תודה על המחמאות!
ב. הקו יצא לפי הביקוש, לא צריך קו כל 10 דק׳ זה לא מועיל לאף אחד, גם לא כשהוא עושה סיבוב בכל הארץ בדרך, צריך קו מהשכונה ע״פ הצורך וזה הרבה יותר ממה שחושבים
ג. הבעיה שלכם שאתם ממשיכים לשחק את המשחק ששירטט לכם אותו פקיד במ.השחבורה שמקבל 30,000 בחודש מהעמל האישי שלנו ובמקום לעבוד על קוים חדשים הוא אומר לתושבי רמה ד׳ תקחו מרמה א׳ ולא׳ תקחו מג׳ ולג׳ מב׳ ונהנה לשחק ששבש במשרד הממוזג כשתושבי בית שמש עסוקים בלהטיל רפש אחד בשני ולריב על פירורי קוים מסורבלים.

אוטובוסים צריכים לצאת לפי צרכי התושבים!!! ולא לפי אינטרסים!!! אם יש ביקוש לאוטובוס ברמה ד׳ אין שום סיבה שהוא יעבור דרך נהר הדן, הקריה, ביתר או אלעד
ואם לדעתך ה״מלומדה״ אין ביקוש אמיתי ברמה ד׳ למה שינו את המסלול? סתם עוד פיח מתחת לחלון...
אם לא היו עוד אנשים שצריכים את זה הייתי מוכן להמשיך ליסוע לנהר הקישון לאוטובוס, באמת לא צריך להכניס לשכונה אוטובוס לאדם אחד....
 

די

משתמש סופר מקצוען
ואם לדעתך ה״מלומדה״ אין ביקוש אמיתי ברמה ד׳ למה שינו את המסלול? סתם עוד פיח מתחת לחלון...
נניח יש ביקוש של 5 אנשים מרמה ד' בכל נסיעה למו"ע.
לא יוציאו אוטובוס במיוחד בשבילם, אבל בצירוף עם 5 אנשים מרמה ג', 5 מרמה א', 5 מרמה ב' וכו' שווה להוציא אוטובוס.

בער"ש ומוצ"ש אני מסכים איתך שצריך להוציא אוטובוס מכל שכונה בבית שמש לכל שכונה במודיעין עילית (ובכל הארץ) כי יש ביקוש.
 

ייד

משתמש מקצוען
נניח יש ביקוש של 5 אנשים מרמה ד' בכל נסיעה למו"ע.
לא יוציאו אוטובוס במיוחד בשבילם, אבל בצירוף עם 5 אנשים מרמה ג', 5 מרמה א', 5 מרמה ב' וכו' שווה להוציא אוטובוס.

בער"ש ומוצ"ש אני מסכים איתך שצריך להוציא אוטובוס מכל שכונה בבית שמש לכל שכונה במודיעין עילית (ובכל הארץ) כי יש ביקוש.
5 אנשים לא מצדיקים סיבוב ברמה ד!
העניין הוא שאין ביקוש כל חצי שעה אבל יש ביקוש כל שעתיים
ורוב המשתמשים הקבועים יודעים להתאים את עצמם לשעות האוטובוסים (אם רק היה אמינות...)
וזה עדיף בהרבה על פני נסיעה ב2 אוטובוסים
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
קו! ישיר! מרמה ד׳-שד׳ האמוראים-זכריה הנביא-שמאלה לצאלים/נובע וימינה ל38!!!!
זה הפיתרון היחיד לצורך וזו צריכה להיות דרישה נחרצת!!! יש נוסעים! יש כבישים רחבים! למה לבחוש בצלחות של אחרים???
זה לעולם לא יקרה. מו"ע זה לא ירושלים. אין ביקוש גדול כל כך. וכשאין ביקוש, לא מוסיפים קווים, גם לא בתדירות של פעם בשעתיים. מבחינת משרד התחבורה, בביקוש ברמה כזאת, קח אוטובוס לרמה א' ותחליף שם ל-885.
המקסימום שאפשר לבקש, זה קו שחוצה את שד' האמוראים, נריה הנביא ויחזקאל הנביא, אליהו הנביא, דבורה הנביאה, אליהו הנביא, נהר הירקון וכביש 10. (לחילופין, שייכנס לרמה ה' ליד פארק ירמות ויצא מהכיוון השני, תלוי בזהות ראש העיר הבא)
כך גם יורידו נתח קטן מהקו המקורי, וגם יהיה קו נגיש יותר לתושבי השכונות החדשות.
 

ייד

משתמש מקצוען
זה לעולם לא יקרה. מו"ע זה לא ירושלים. אין ביקוש גדול כל כך. וכשאין ביקוש, לא מוסיפים קווים, גם לא בתדירות של פעם בשעתיים. מבחינת משרד התחבורה, בביקוש ברמה כזאת, קח אוטובוס לרמה א' ותחליף שם ל-885.
המקסימום שאפשר לבקש, זה קו שחוצה את שד' האמוראים, נריה הנביא ויחזקאל הנביא, אליהו הנביא, דבורה הנביאה, אליהו הנביא, נהר הירקון וכביש 10. (לחילופין, שייכנס לרמה ה' ליד פארק ירמות ויצא מהכיוון השני, תלוי בזהות ראש העיר הבא)
כך גם יורידו נתח קטן מהקו המקורי, וגם יהיה קו נגיש יותר לתושבי השכונות החדשות.
אני מאוד אוהב את תגובות תושבי רמה ג׳ וה׳ על החשיבות שהקו יעבור להם מתחת לחלון,
זה לגיטימי, ובמקרה הזה אולי אפי׳ הגיוני,
אבל כשיוצאים בהצהרות בומבסתיות על ביקוש, היתכנות ומה ה״פיתרון״ כדאי שיהיה גילוי נאות...

לעצם המושג ״מבחינת מ.התחבורה״ זה בדיוק הבאג של האשכול הזה ודומיו!
צריך להבין שמ.התחבורה זה בנין ממוזג. ותו לא! כל השאר זה בני אדם מתחלפים! השר, היועץ, העוזר, החרדי מחמד, ה״מהנדס״ תחבורה, המנכ״ל, היח״צן ושאר ה״מומחים״ לעבודה בעיניים
המשותף לכולם שהם מקבלים משכורת שמינה, רכב ודלקן, ושהם משתדלים לעזור למי שהכי שוה להם (רמז: חברות גדולות, מכוני מחקר, ארגונים ירוקים וכדו׳)
הצורה היחידה להזיז אותם היא באמצעות לחץ אמיתי וענייני מהשטח שלא מקבל את עמדות ה״מומחים״-מטעם שמסבירים לנו למה הכי טוב לנו ללכת ברגל וכמה בריא לריאות להצטופף באוטובוס, אלא פשוט דורש את הדבר הכי פשוט בעולם תנו אוטובוסים לפי ביקוש!!! לא ביקשנו אוטובוס כל 10 דק׳ לבנייני האומה ולא כל רבע שעה להר חוצבים ביקשנו אוטובוסים לפי צרכי הנוסעים. כל אינטרס אחר לא על חשבונינו וגם לא מכספינו!!!!
וכשהנבחרים והפקידים ירגישו לחץ ויבינו שהציבור לא קונה לוקשים רק אז משהו יזוז
אבל כל עוד נהיה עסוקים במריבות פנימיות על פירורים עלובים המצב ימשיך להחמיר
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
אני מאוד אוהב את תגובות תושבי רמה ג׳ וה׳ על החשיבות שהקו יעבור להם מתחת לחלון,
זה לגיטימי, ובמקרה הזה אולי אפי׳ הגיוני,
אבל כשיוצאים בהצהרות בומבסתיות על ביקוש, היתכנות ומה ה״פיתרון״ כדאי שיהיה גילוי נאות...
אשמח לתגובה עניינית על ההצעה שהצעתי לך, במקום להיתפס לדברים שאין להם קשר לעניין.
אתה צריך להבין, שכמו שאין קו ישיר מרמת שלמה למודיעין עילית פעם בשעתיים, וגם לא מנווה יעקב, וגם לא מבית וגן, וגםם לא מהר נוף, אלא קו שנוסע בצירים ראשיים בין השכונות הנ"ל, אז גם רמה ד' לא תקבל עדיפות שיהיה קו ישייר ממנה לבד למו"ע. מה שיתכן, שהיא תצורף לשכונות הצמודות אליה.
כל עוד שאין ביקוש שממלא אוטובוס, ויש קו אחר שעובר במרכז העיר, משרד התחבורה לא מייצר קווים חדשים.
זו המדיניות, ובאופן ריאלי היא לא תשתנה בעשורים הקרובים.
 

דוד ענק

משתמש רשום
נניח יש ביקוש של 5 אנשים מרמה ד' בכל נסיעה למו"ע.
לא יוציאו אוטובוס במיוחד בשבילם, אבל בצירוף עם 5 אנשים מרמה ג', 5 מרמה א', 5 מרמה ב' וכו' שווה להוציא אוטובוס.

בער"ש ומוצ"ש אני מסכים איתך שצריך להוציא אוטובוס מכל שכונה בבית שמש לכל שכונה במודיעין עילית (ובכל הארץ) כי יש ביקוש.
ממש לא נכון אני נוסע המון וגם באמצע השבוע יש הרבה נוסעים בעמידה
לדג' בשעות הערב שאנשים נוסעים לחתונות יש הכי פחות אוטובוסים אפי שזה הזמן הכי מבוקש שכל יום אנשים נשארים בתחנות ולא רק בע"ש
אני מאוד אוהב את תגובות תושבי רמה ג׳ וה׳ על החשיבות שהקו יעבור להם מתחת לחלון,
אני לא תושב רמה ג' ולא ה' ואפי כך אני חושב שצגיך לחלק את בי"ש לשנים
ולא רק רמה ד' לבד
כי הם יהיו ריקים לחלוטין ברוב שעות היממה
כנראה שאף פעם לא נסעת למ"ע בעמצ"ש
 

מישמשית

משתמש מקצוען
כנראה שאף פעם לא נסעת למ"ע בעמצ"ש
עד עכשיו האוטובוס יצא פעם בשעה עד שעה וחצי
עכשיו הוא מקסי' כל שלושת רבעי שעה ואפי' פחות בשעות מסוימות
ולכן ברור שבד' לבד הוא לא יתמלא ביותר מ 10 אנשים והגזמתי......
הפיצוץ קרה כשהוא עבר בכל בית שמש פעם בשעה וחצי.....
ולא יקרה רק מד' פעם ב45 דקות
 

דוד ענק

משתמש רשום
עד עכשיו האוטובוס יצא פעם בשעה עד שעה וחצי
עכשיו הוא מקסי' כל שלושת רבעי שעה ואפי' פחות בשעות מסוימות
ולכן ברור שבד' לבד הוא לא יתמלא ביותר מ 10 אנשים והגזמתי......
הפיצוץ קרה כשהוא עבר בכל בית שמש פעם בשעה וחצי.....
ולא יקרה רק מד' פעם ב45 דקות
באמת לא צריך רק ד' אלא קו אחד עד רמה א' כמו פעם וקו שני ג' וד' וה'
וזה כן יתמלא
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה