זה לעולם לא יקרה. מו"ע זה לא ירושלים. אין ביקוש גדול כל כך. וכשאין ביקוש, לא מוסיפים קווים, גם לא בתדירות של פעם בשעתיים. מבחינת משרד התחבורה, בביקוש ברמה כזאת, קח אוטובוס לרמה א' ותחליף שם ל-885.
המקסימום שאפשר לבקש, זה קו שחוצה את שד' האמוראים, נריה הנביא ויחזקאל הנביא, אליהו הנביא, דבורה הנביאה, אליהו הנביא, נהר הירקון וכביש 10. (לחילופין, שייכנס לרמה ה' ליד פארק ירמות ויצא מהכיוון השני, תלוי בזהות ראש העיר הבא)
כך גם יורידו נתח קטן מהקו המקורי, וגם יהיה קו נגיש יותר לתושבי השכונות החדשות.
אני מאוד אוהב את תגובות תושבי רמה ג׳ וה׳ על החשיבות שהקו יעבור להם מתחת לחלון,
זה לגיטימי, ו
במקרה הזה אולי אפי׳ הגיוני,
אבל כשיוצאים בהצהרות בומבסתיות על ביקוש, היתכנות ומה ה״פיתרון״ כדאי שיהיה גילוי נאות...
לעצם המושג ״מבחינת מ.התחבורה״ זה בדיוק הבאג של האשכול הזה ודומיו!
צריך להבין שמ.התחבורה זה בנין ממוזג. ותו לא! כל השאר זה בני אדם מתחלפים! השר, היועץ, העוזר, החרדי מחמד, ה״מהנדס״ תחבורה, המנכ״ל, היח״צן ושאר ה״מומחים״ לעבודה בעיניים
המשותף לכולם שהם מקבלים משכורת שמינה, רכב ודלקן, ושהם משתדלים לעזור למי שהכי שוה להם (רמז: חברות גדולות, מכוני מחקר, ארגונים ירוקים וכדו׳)
הצורה היחידה להזיז אותם היא באמצעות לחץ אמיתי וענייני מהשטח שלא מקבל את עמדות ה״מומחים״-מטעם שמסבירים לנו למה הכי טוב לנו ללכת ברגל וכמה בריא לריאות להצטופף באוטובוס, אלא פשוט דורש את הדבר הכי פשוט בעולם
תנו אוטובוסים לפי ביקוש!!! לא ביקשנו אוטובוס כל 10 דק׳ לבנייני האומה ולא כל רבע שעה להר חוצבים ביקשנו אוטובוסים לפי צרכי הנוסעים. כל אינטרס אחר לא על חשבונינו וגם לא מכספינו!!!!
וכשהנבחרים והפקידים ירגישו לחץ ויבינו שהציבור לא קונה לוקשים רק אז משהו יזוז
אבל כל עוד נהיה עסוקים במריבות פנימיות על פירורים עלובים המצב ימשיך להחמיר