צמתים שנמצאים בקצה השכונה ייתכן והמתכננים סומכים על זה שהולכי הרגל יותר נזהרים כי הרכבים נוסעים מהר, כמו שתחצה כביש בינעירוני אתה תסתכל 1000 פעמים לכל הכיוונים לפני החציה, לעומת כביש בתוך השכונה שחוצים בלי להסתכל בכלל...
דבר נוסף יש בקצה השכונה (צומת זכריה) פחות הולכי רגל לעומת בתוך השכונה שכולם חוצים מפה לשם ולכל הכיוונים. בקיצור עניין של ניהול סיכונים.
אם אתה מוכן לקחת על עצמך את האחריות על מעבר חציה בשני נתיבים, ואתה חושב ששווה שיוכלו לנסוע יותר מהר גם אם אולי מדי פעם (חודש/שנה) ר"ל מישהו יידרס, מצוין. בינתיים כנראה המתכננים לא מוכנים לקחת את זה על עצמם... (דרך אגב אחי ב"ה בריא ושלם...)
אם נניח לרגע בצד אסונות ואחריות כי זה מעביר את הדיון לרגשות מניפולטיביות
ונתמקד עניינית בסיכונים
אני לא חושב שיש תושב אחד ברמה ד׳ שיכול להגיד לך שרבינא הוא צומת מסוכן
מדובר בכיכר בתוך השכונה אולי המקום הכי מרכזי כיום בשכונה
כל הנכנסים לד׳1 ו2 עוברים בה
כל הולכי הרגל לכמעט כל בתי הספר, חיידרים, מכולות, כוללים, בתי כנסת ובקיצור כמעט הכל נמצא שם
זה אזור החנויות התווסס ביותר בשכונה, ע״י השטיבלאך הפעיל ביותר
ויש בו 2 נתיבים במעבר חציה ו2 נתיבים בכיכר
ואם לא שצמצמו את רבינא לנתיב 1
והכיכר אחריו (רב עולא) גם היא נתיב 1
לא היו בה שום סיכונים או עומסים
גם אמוראים/זכריה זו צומת עם הרבה מאוד הולכי רגל
כי רוב האוטובוסים לא נכנסים לשכונה וכולם עולים למעלה להמתין להם
זה בטוח, זה נורמלי, אנשים נורמלים מסתכלים לפני שהם חוצים
אנשים רואים שיש 2 נתיבים וגם הנהגים יודעים שיש 2 נתיבים
וכולם חוצים בזהירות ובביטחה, הציבור לא מטומטם ויודע ללכת בזהירות.