מאיפה המידע ?אומרים שקוראים לכינוס מיד לאחר פסח
מאיפה המידע ?אומרים שקוראים לכינוס מיד לאחר פסח
כי שמעון גולדברג בעמדת נחיתות כיום בעיריה. למי שידוע.בד2 יש הרבה יותר הקצאות לליטאים ביחס לד1 כמובא בטבלת ההקצאות.
דווקא לפי מה שרואים בדפי ההקצאות ,יש הרבה יותר הקצאות לחסידים.כי שמעון גולדברג בעמדת נחיתות כיום בעיריה. למי שידוע.
שים לב שזה מחולק חפי מטרים למפלגות. וד''ל
השאלה האם מדובר בהמון בתי כנסת עם קצת מתפללים (יחסית) בכל אחד..יש הרבה יותר הקצאות לחסידים
כי שמעון גולדברג בעמדת נחיתות כיום בעיריה. למי שידוע.
שים לב שזה מחולק חפי מטרים למפלגות. וד''ל
נראה לי ש- @טיגריס התכוון, שהוא בעמדת נחיתות כלפי החסידים האחרים...דווקא לפי מה שרואים בדפי ההקצאות ,יש הרבה יותר הקצאות לחסידים.
תספרו את ההקצאות לפי אשכנזים חסידים וספרדים ותראו את הפערים הגדולים לטובת החסידים
וככה גם כולם ידעו בהתחלה שד' 2 תהיה הרבה יותר חסידית
הכלל הוא ברור ככל שהמס' עולה אחוז הליטאים עולה
בד' 1 יש הכי מעט ובד' 4 הכי הרבה(יחסית.....תמיד יהיה לפי דעתי יותר חסידים)
והסיבה לזה היא כי בד' 1 ו2 בעיקר מי שנרשם להגרלות של מחיר למשתכן(ואולי גם בשוק החופשי) היו החסידים
שידעו ושמעו על השכונה לפני כולם
הליטאים נזכרו רק יותר מאוחר בהגרלות של ד 3 ו4
ובאמת בשכונות אלו תראו הרבה יותר ליטאים
באיזה ד?עשיתי השבוע מדגם בין הבנינים מי הם התושבים והתוצאה היתה בערך כך (אני לא כזה מומחה בחשבון...) כ 45% חסידים וירושלמים (בהגיה אולי יותר נכונה לובשי שטריימל או ספודיק..), כ 40% ספרדים, כ 15% ליטאים.
תודה רבהדיברתי עם אנשים שכבר גרים בדירות בכל שלשת החלקים של ד' שכבר מאוכלסים, פגשתי אנשים ברחוב, בתחנה או במכולת שאלתי אותם באיזה ד הם גרים, ומי גר בבנין שלהם דירה דירה..
תבדקו לפי מטרים.דווקא לפי מה שרואים בדפי ההקצאות ,יש הרבה יותר הקצאות לחסידים.
תספרו את ההקצאות לפי אשכנזים חסידים וספרדים ותראו את הפערים הגדולים לטובת החסידים
וככה גם כולם ידעו בהתחלה שד' 2 תהיה הרבה יותר חסידית
הכלל הוא ברור ככל שהמס' עולה אחוז הליטאים עולה
בד' 1 יש הכי מעט ובד' 4 הכי הרבה(יחסית.....תמיד יהיה לפי דעתי יותר חסידים)
והסיבה לזה היא כי בד' 1 ו2 בעיקר מי שנרשם להגרלות של מחיר למשתכן(ואולי גם בשוק החופשי) היו החסידים
שידעו ושמעו על השכונה לפני כולם
הליטאים נזכרו רק יותר מאוחר בהגרלות של ד 3 ו4
ובאמת בשכונות אלו תראו הרבה יותר ליטאים
איפה רואים את מס' המטרים?תבדקו לפי מטרים.
בטבלהאיפה רואים את מס' המטרים?
צד ימין.איפה רואים את מס' המטרים?
יש הגיון לחלוקת ההקצאות לפי מטרים?צד ימין.
ותורידי את קרעסטיר שהם לא קיבלו את זה דרך גולדברג אלא דרך עליזה בלוך.
הספרדים בשכונה מעל 600 משפחות. בטוח לי.יש הגיון לחלוקת ההקצאות לפי מטרים?
כי יש קהילות ממש קטנות שקיבלו מעל 250 מטר וקהילות די גדולות שקיבלו כולם 90
לפי מה זה עובד?
ראיתי למשל שלקהילות ע"מ כל ההקצאות מעל 300 מטר למעט קהילה אחת שנתנו להם רק 180 מטר
האם זה לפי מספר חתימות?
או זה קשור לפרוטקציה?
או נציגים בעיריה וכו?
אין שום ראיה ממה שרואים בשכונה, ויש הרבה קונים שמשכירים וכדו'בכל מקרה צריך לזכור שזה רק ל5 שנים אח"כ הכל יפתח מחדש לפי ההתבססות האמיתית של התושבים
שאגב בזה אין ספק שזה אחד הדברים היפים והגאוניים ביותר שראינו בשכונה חרדית חדשה עד כה
שאפו גדול לממציא והוגה הרעיון הנ"ל
לא כ"כ הבנתי למה צריך להגיע לקומבינות ....כל בית כנסת ספרדי הגיש מעל 70 חתימות וקיבל. ויש להם כח משמעותי בעירייה.
החסידים קיבלו 90 מטר. כי מאיפה לסקוירא ללעלוב ירושלים. ולסלונים. .( לא סלאנים שהם קימים בכל ד' כבר היום) ועוד.
יש הרבה משפחות??? אז אם יש גרעין קטן. + פרוטקציה אז קיבלו.
קהילות לטאיות יש כאלה שעשו קומבינה וחלקו לכמה עמותות. והרבה ספרדים שחתמו להם.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ת'
קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יי כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יי וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי: