עזרה מחאת הענק של פרוג יוצאת לדרך - רוצים תחבורה נורמלית לכותל! ויש גם איור ממצֶה...

מצב
הנושא נעול.

סופי12

משתמש סופר מקצוען
upload_2018-6-11_12-3-30.png
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים

סופי12

משתמש סופר מקצוען
מעולה!
מה שכן, אולי שווה להוסיף אי אלו מילות טקסט? כך שהסטיקר העוצמתי הזה יובן?
(הקופי מעולה!)
אולי
זאת תרומתי הצנועה למאבק, כאחת שלא נוסעת בתחבורה ציבורית
כל הרוצה, יבוא וישפץ
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
אולי
זאת תרומתי הצנועה למאבק, כאחת שלא נוסעת בתחבורה ציבורית
כל הרוצה, יבוא וישפץ
מקבל.
תודה על הסטיקר, אצרף אותו בהודעה הפותחת, הוא נהדר.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
והנה, כבר קיבלתי תגובה מאגד.
מה אומרים אתם?
מה אמור האני להגיד?צפה בקובץ המצורף 360125

איזה מין תשובה, אנחנו עושים הכל ולא עושים כלום.
תודה שהתלוננם. בזכותכם, ובזכות כל המגיבים הקודמים, עוד נזכה לנסוע לכותל בצורה מכובת וראויה, בס"ד.

אני מציע כך:
כנסו לאתר משרד התחבורה, תתלוננו על הצפיפות ועל התדירות, ותצרפו גם את המכתב המיתמם הזה.
(יש שם אופציה לצירוף מסמכים)
ו.. תחזרו לכאן עם צילומסך מהתלונה.
 

דיסק שרוט

משתמש מקצוען
כל הסיפור של המתנה של חצי שנה מתאים יותר לביוקרטיה של שנות החמישים שהיו צריכים להושיב מומחה לכתוב את המכתב ושליח לדואר ולהמתין למענה וכו' בדור שלנו אפשר לבדוק את הסיפור כולל תחקור הנהג ובדיקת הג'יפיאס, ביומיים יותר נראה שהכוונה למוסס את התלונה שנרגע ואולי נשכח מהסיפור, בעוד איזה תחום בדור שלנו לוקח חצי שנה לטפל בעניין מה צריך להושיב מסביב לשולחן את שר התחבורה וראש השב"כ עם ראשי אגד אולי צריך לטפל בדבר הדרקוני הזה לפני הכל גם נהג שמדלג על נסיעה או על תחנה או מתנהג שלא כראוי יודע שהסיכוי שהוא ישלם ע"כ שואף לאפס
 

מוסיקה

משתמש פעיל
צילום מקצועי
לא עקבתי אחרי כל העמודים באשכול, אבל עלה לי רעיון פרקטי:
שמישהו יעמוד ליד השילוט האלקטרוני בתחנת הכותל-למעלה-ויסריט, ואז ניתן לראות בבירור שרשום שם שהאוטובוסים עולים למעלה, וכן את מס' הדקות להמתנה, אבל "באורח פלא" הנתונים מתאפסים, ואוטובוסים אין!!!
 

רעמית

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אם לא קיבלתם מענה אחרי חצי שנה, יש טיפול המשך - פותחים תלונה אצל מבקר המדינה.
כדי שהתלונה שם תטופל בצורה מיטבית, כדאי לפנות קודם שוב למשרד התחבורה לבדוק מה עם התלונה שלכם, כי אחד הדברים שמבקר המדינה בודק קודם זה אם מיציתם את כל ההליכים שיכלתם לפני שפניתם אליו. אם תכתבו שניסיתם לברר ועדיין לא קיבלתם מענה, הם יפנו אליהם לבדוק את זה.
לינק http://www.mevaker.gov.il/he/Ombudsman/Pages/Complaint-Intro.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1
(וזה גם יקח חצי שנה...)
בזכותך פניתי שוב למשרד התחבורה.
מראה מה אעלה הפעם בחכתי.
 

IAvigail

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
D I G I T A L
האמת-מצטרפת לגמרי
אבל בגלל הסיוט הזה כבר מזמן לא עליתי על הקווים הנ"ל
מעדיפה לסוע ברכבת וללכת משער יפו ברגל
אפשר לכתוב על זה תלונה?
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
האמת-מצטרפת לגמרי
אבל בגלל הסיוט הזה כבר מזמן לא עליתי על הקווים הנ"ל
מעדיפה לסוע ברכבת וללכת משער יפו ברגל
אפשר לכתוב על זה תלונה?
בדיוק.
נניח ונוסעי אוטובוס אחד בלבד, פעם אחת בלבד, יכתבו כולם תלונות - בבת אחת משרד התחבורה יקבל 342 תגובות.
לשם אני שואף.
תתלונו, חבריא.
תתלוננו.
לוקח בדיוק 3 דקות.

ותלונה לתלונה מצטרפת לשינוי גדול.
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קצת הרבה מייאש, לא נראה שמשרד התחבורה עושה עם זה משהו, מלבד הודעה שנראית אוטומטית לגבי תהלך שייקח חצי שנה, ואחרי שחיכיתי חצי שנה קיבלתי תשובה מתחמקת אחרת.
כדי להזיז משהו צריך להגיע למי שאחראי על משרד התחבורה שאחראי על 'אגד'.
 

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
נערך לאחרונה ב:

בורג קטן במערכת

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צפה בקובץ המצורף 360498 והנה התשובה שקיבלתי אחרי התלונה השנייה
מילים יפות ומשעשעות, כמה שזה משקף את המציאות.
לך תחכה חצי שנה ואז תקבל תשובה מסוג
"אגד עושה הכל למען נוסעיה באשר הם, אנו מצרים על עגמת הנפש שנגרמה לך בעקבות מקרה מצער זה, אנו עושים ככל שביכולתנו בכדי שתוכל להינות מטיב השירות הניתן ע"י,

אנו מאחלים לך המשך נסיעה נעימה באגד
קצין מריחת לקוחות, מחוז ירושלים."
 

שתים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
ההוא/היא שחתומים על המכתבים - לא שמים לב שהם חוזרים על אותם משפטים משומשים? :rolleyes:
 

שלס

משתמש מקצוען
קצת הרבה מייאש, לא נראה שמשרד התחבורה עושה עם זה משהו, מלבד הודעה שנראית אוטומטית לגבי תהלך שייקח חצי שנה, ואחרי שחיכיתי חצי שנה קיבלתי תשובה מתחמקת אחרת.
כדי להזיז משהו צריך להגיע למי שאחראי על משרד התחבורה שאחראי על 'אגד'.
יש אחראי על משרד התחבורה, קוראים לו 'מבקר המדינה'.
הבעיה היא שכדי לפנות אליו, צריך למצות קודם את התלונה מול משרד התחבורה, ורק אם המענה לא מספק אפשר לפנות אליו.

לינק http://www.mevaker.gov.il/he/Ombudsman/Pages/Complaint-Intro.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1

תשמרו את הלינק הזה, זה ידרוש מכם רק לבדוק עוד כמה חדשים אם משרד התחבורה התייחס ברצינות, ועוד ארבע דקות למלאות תלונה במבקר המדינה. אם כל המתלוננים פה יעשו את התהליך הזה, זה יתן קפיצה אדירה למאבק.
 

מרים שוורץ

יוצרת באהבה חווית תמונה
מנוי פרימיום
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
קצת הרבה מייאש, לא נראה שמשרד התחבורה עושה עם זה משהו, מלבד הודעה שנראית אוטומטית לגבי תהלך שייקח חצי שנה, ואחרי שחיכיתי חצי שנה קיבלתי תשובה מתחמקת אחרת.
כדי להזיז משהו צריך להגיע למי שאחראי על משרד התחבורה שאחראי על 'אגד'.
אותי עדיין לא מייאש ועובדה שכפי שכתבתי באחת התגובות שלי שמשרד התחבורה התקשר אלי יום אחד לגבי תלונה ששלחתי אז רואים שהם כן שמים לב לתלונות, לא לדאוג בנתיים זה נראה בשליטה.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה