קל לומר- קשה לבצע.צריך להתייצב בביה"ס בחדר מנהלת.
לקרוא למורה ולהעלות הכל....
ולומר שהשלב הבא זה משרד החינוך!
קל לומר- קשה לבצע.צריך להתייצב בביה"ס בחדר מנהלת.
לקרוא למורה ולהעלות הכל....
ולומר שהשלב הבא זה משרד החינוך!
יותר קשה לדעת שהבת שלך סובלת!קל לומר- קשה לבצע.
אולי זה לא המקום .
אבל שקראתי זה מחזיר אותי אחורה
אני נשואה כבריותר מ11 שנה
אבל יש דברים שנחרטים לכל החיים.
הייתי תלמידה לא קלה (שהיום היו מבחנים אותי adhd).
אני בין הגדלים בבית והורים היו אולי קצת תמימים ולא משנה מה היה לי ומה עברתי, תמיד הם הצדיקו את המורות ואני הייתי הלא בסדר.
סבלתי רבות ולאורך כל שנות לימודי, ואף הייתה לי מורה בכיתה ז’ שירדה לי לחיים אמרה מפורש ”אני רוצה למחוק לך את החיוך מהפנים שלך לכל החיים!!” (אותה מורה התברר שהיא מקושרת לחינוך העצמאי ואין דרך להזיז אותה. אז אנא לפחות אל תתנו לה חינוך מספיק לסבול ממקצועית)
בתחילה עוד פניתי להורים וכאשר ראיתי שאין מענה הפסקתי לשתף (ואח”כ אימי לא הבינה למה יש לה קצרים איתי ואני לא משתפת...)
בכיתה יא’ הייתה לי מחנכת על הפנים זה מילה עדינה, היא ירדה לי לחיים ורצתה לדעת עלי הכל, חייבה אותי ללכת לטיפול רגשי אצל משהי ודאגה לדעת בדיוק מה דברתי בקיצור חיי לא היו חיים.
הנס שלי היה שאז התערבה לה המחנכת של כתה י’ והודיע להורים שלי שלא תמיד הצוות צודק
ובמקרה הזה אני צודקת ואסור לשלוח אותי למטפלת ההיא וכו’...
ככה גררתי הלאה את החיים וברוך השם התחתנתי בכיתה יד’ ללא סיום לימודים או תעודת הוראה. (כל הזמן אמרתי שאני לא יהיה מורה כדי לא לעשות לתלמידות מה שמורות עשו לי)
הגעתי לחתונה במצב נפשי ירוד מאוד (ברמה שלא הייתי מעיזה לענות לאמא שלי או אחותי, בעלי היה אומר לי יש לך דעה תגידי... .
כל הזמן הייתי צריכה לקבל אישורים מהסביבה שאני בסדר, שאני שווה משהו ועוד...)
כיום לאחר שנים שהשתקמתי והלכתי לטיפול
עדיין שאני רואה משהו מתוך צוות ההוראה (אפילו אחיין של... וכד’) לפעמים הדברים חוזרים אלי ומזכירים לי נשכחות מעלה את הכאב שוב
נכון שזה לא ברמה גבוהה בעקבות הטיפולים אבל עדיין זה צלקת קיימת וכואבת.
אז אנא ואנא אל תזניחו ואל תחשבו שאם הזמן זה יעבור
טטפלו!!
מסכימה לגמרי רק-יותר קשה לדעת שהבת שלך סובלת!
במצב קשה ממש לא קשה לבצע!
קשה יותר לשתוק!
זה רצח ממש מה שהמורה עושה לעיני הבנות!
גם לבד זה היה מחריד, אבל קל וחומר שזה מול הבנות!
איפה המידות של מורה בישראל? שאמורה לחנך?
ספירת העומר וכו'...
אז אולי לבקש עזרה ממשהי ולנסח את כל התקשורת בכתב, כך יותר קל להיות אסרטביים.מסכימה לגמרי רק-
רוצה לראות אותה עומדת מול המנהלת
כשלידה עומדת המורה שהיא הכלה של מזרים הכספים לבי"ס..
משמיעה את ה(כ)קול ברהיטות שכזו....
רק תקראי לי אם וכשזה קורה ( שאני אלמד איך עשים את זה)
נורא ואיוםםםםםיש הרבה נקודות בסיפור שלך שדומות לשלי..
רק לי זה קרה בכיתה נמוכה מאד, הייתי קצת שקטה וחולמנית וכנראה זה הפריע למישהי..
היתה לי מחנכת שהייתי מגדירה את ההתנהגות שלה בתור התעללות רגשית במשך שנה.
גרמה לבנות לא להיות חברות שלי (הבנות חששו להתחבר עם מי שהמורה מראה בפירוש שהיא לא אוהבת, ולא, לא היו לי בעיות חברתיות עד אותה שנה)
גרמה לי לשתוק למשך הרבה שנים וכשהעזתי לדבר זה היה רק עם יד על הפה, בלחש, עם עיניים ברצפה, ופעמים רבות מגמגמת...
זה השפיע (ומשפיע) עלי כלכך הרבה
שאני מצטרפת לכל מה שכתבת בהמשך.
@נני5 -זאת התשובה:אם זאת היתה הבת שלי, הייתי אומרת לה: בפעם הבאה שזה קורה, את קמה ולעיני כל הכיתה אומרת לה
"המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא" וזה כולל גם מורה לתלמידה.
ואת יוצאת מהכיתה ולא חוזרת לשיעורים של אותה מורה!
ואגב הבעיה הגדולה היא של הבנות הגזעיות והחצופות ולא דווקא החלשות,אני פעם פניתי למחנכת בעניין כזה- מורה שהיתה משפילה ופוגעת ( לא ברמה הזאת ב"ה אבל כן פגעה)
היא מייד דיברה עם אותה מורה - בשיעור אח"כ המורה נכנסה וצעקה עלי לעיני כולן
שלא רק שלא בקשתי סליחה - אני גם מעיזה ללכת לספר למחנכת שקרים (שהכל היה אמת לאמיתה)
אז אם אתן בקטע לפנות למחנכת - תבקשו ממנה לדבר עם המו' כשהשיעור הבא הוא רחוק - לפחות מחר
ולא באותו יום...
כל זמן שאת לא היית שם ולא ראית מה היה שם בדיוק@לאה אוגנדה מותגים
מנסה להבין אותך....לא ממש מצליח לי ,
נניח יש ילדה חצופה או אחת שפוגעת במורה
אני עדיין מצפה מהמורה-
שהיא המבוגר האחראי היחידי בסיטואציה
לדעת את הגבול.
מורה שנפגעת לא יכולה להתייחס בצורה כזאת
בשום שלב.
לגבי אמינות הסיפור -עומדת כאן אחת שמכירה את המורה ורואה את הסיפור חוזר על עצמו
קצת לא נעים אבל יש המון סיבות שמורה גרועה תישאר בתפקידה
פרוטקציה היא הנפוצה שבהם....
צודקת לגמריואגב הבעיה הגדולה היא של הבנות הגזעיות והחצופות ולא דווקא החלשות,
כי גם למורה הכי נח להיטפל אליהן,
וגם כי אף אחד לא מאמין,
וכשהיא ניגשת לספר למחנכת אז המחנכת בטוחה שהתלמידה מגזימה, ויש מצב שגם אשמה,
וכשהיא מספרת לאמא שלה אז היא מוודאה איתה אלף פעמים שהיא באמת שתקה ובאמת לא דיברה כל השיעור,
והכי קשה זה החוסר אמון וההטלת ספק הזו!!!
חבל שאת מכלילה את כל המורות.בהצלחה
ושיעיפו כבר את המורות הזקנות!!! הורסות הכל!
מה זאת אומרת לא משנה מה עשית?הבעיה בהשפלה היא שהבחורה לפעמים חושבת שאולי היא עשתה משהו
למשל, הפריעה פטפטה, זלזלה ולכן קיבלה בתגובה תגובה מזלזלת,
לכן חשוב לתת לבחורה להבין:
1. לא משנה מה עשית ככה המורה לא יכולה לדבר.
לא.מה זאת אומרת לא משנה מה עשית?
לתלמידה מותר הכל, רק למורה אסור???
(לא מצדיקה חלילה שום התנהגות לא ראויה משני הכיוונים.)
60 ומעלה ולפעמים גם יש בפחות !!!לפני שאני סותרת אותך לגמרי
מאיזה גיל נקרא אצלך זקנה?
את דיי סותרת את עצמךסליחההה אני המומה
אתם אשכרה משוות מורה לתלמידה??????
כאילו גם מורה נפגעת, מתוסכלת ,מה קרה לכן?
מורה היא בנ"א בוגר
שמבין שנכנס לעבוד בעבודה מאתגרת
שבה יש:
חוצפות
צפצופים
חוסר גבולות
ועודדד ועודד ע"פ רמת המוסד
אם היא לא מבינה שמולה עומדת בחורה שצריכה הכוונה, הבנה, אסרטיביות
שתלך.! ! !
ולפני שתעלו עלי....
-אגב הייתי מורה לכיתה הכי מופרעת שהכרתם!
אני מתכוונת איך אפשר לומר שמורה נפגעת?את דיי סותרת את עצמך
מצד אחד
איך משווים מורה לתלמידה וגם מורה היא בנ"א וכו'
מצד שני אם היא לא יודעת איך להתמודד שתלך...
את מתכוונת שאי אפשר להשוות כי הן לא באותה רמה (היא מורה והיא תלמידה)אני מתכוונת איך אפשר לומר שמורה נפגעת?
שמורה מתוסכלת?
אי אפשר להגיד את זה באותה נשימה כמו תלמידה נפגעת....
ואם?פעם להעיף מורה זה היה לפגוע במטה לחמה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: