סוג של לנצל כל ס"מ בחנות כי משלמים על כל ס"מ ארנונה שכירות. חשמל.עוד סימפטום ישראלי
להכניס הרבה מסר בכל מודעה
כי אם הוא משלם אז הוא רוצה לפרסם עולם ומלואו
ואם יש חלל ריק חבל על המקום/להגדיל את הטקסט שיתפוס את כל החלל וכדו'
כמובן לא כל הלקוחות אבל בהחלט זה קיים
כל מילה!הפרסומים שם מבטאים חומרניות בצורה מוגזמת
שלא תתקבל בעין יפה אצל העיתונים החרדים בארץ
למשל צלחות מלאות אוכל מגרה עם כל ה"שמאלץ"
[לדוגמה, הפרסומת שהראו כאן קודם שהילד והאבא מביטים בערגה בבקבוק שוקו.
בארץ, יש הרבה שיחשבו שקשר אבא-ילד הוא הרבה יותר מבקבוק שוקו...]
בהחלט סדרה יפה
מדוייק.הדיון כאן מעניין ובמקום.
אני הייתי מנתחת את ההבדלים המהותיים מעט אחרת.
מבחינת הברקות, חריפות, תחכום, המודעות הישראליות במגזר שלנו שואפות ליותר.
מבחינה ויזואלית, קורקטית, מכירתית - המודעות בארה"ב לוקחות ובענק.
אממה,
סינתזה של שניהם לא ממש תביא תוצאות מוצלחות. למה?
הקהל הישראלי, החרדי בדווקא, מקבל מאד מאד בחשדנות מודעות ריקות מדי. (לא רק הלקוח, אלא הצרכן עצמו) כל מודעה שתשדר משהו ריק מדי הן בויזואל והן במסר, לא תתקבל טוב.
כמובן, מודעה שמדי תדגיש את הנאות העוה"ז, תיפסל על הסף.
כותרת כמו כאן למשל: ליהנות משני העולמות, כשעולם אחד הוא שוקולד צ'יפס והשני הוא עוגיה - בחיים לא היתה מתקבלת יפה בעיני הצרכן. (שני העולמות זה לפחות עולם הבא אחד ועולם הזה, וגם זה, מסר שזקוק לתמיכה רצינית כדי שיעבור חלק בציבור. אז ששני העולמות יהיו שניהם מלאי סוכר חומרי? לא יקרה.) לא מדברת כרגע על המבקרים בכלל.
לעומת זאת, כותרת מתפלפלת ומלל והסברים ודוגמאות - לראש האמריקאי זה מתיש, טרחני, מיותר, מרחיק. דברו ישר. הפרסום הוא פרסום. העוגיה היא עוגיה. עולם הבא הוא עולם הבא, ודבר איתי עליו כשתראה לי גמרא חדשה עם תרגום באותיות מאירות עיניים. בארץ הכל יותר כמו סבך של חוטי חשמל, זה קשור לזה קשור לזה קשור לזה. חלוקה למדורים לא מתקבלת בברכה.
- דוגמא נוספת שהביאו כאן: איפה אתה בחול המועד? אני בבעקיטשע שלי.
למכור בעקיטשע חסידי סתם כלבוש מלכותי ויפה לחג? ס'פאסט נישט. הצרכן החרדי הישראלי לא היה סובל את המסר. דברו על הרגשת בני מלכים, אם כבר. וגם, אל תיסחפו מדי. (ואכן לשם הולכת רוב התעשייה של ביגוד חסידי בארץ)
בארה"ב זה העלה חיוך. וואו. קלעו. חמוד. יופי. לא מתעמקים בשלב המסר, מתייחסים למודעה כמודעה גרידא. באה למכור.
עד כאן בינתיים
והסיבה פשוטה:מבחינת הברקות, חריפות, תחכום, המודעות הישראליות במגזר שלנו שואפות ליותר.
מבחינה ויזואלית, קורקטית, מכירתית - המודעות בארה"ב לוקחות ובענק.
מה הרעיון של המודעה הזו?
עמוד ראשון אתה רואה תמונה מושלמת של הילד המיוחד..מה הרעיון של המודעה הזו?
לא הבנתי...
ממש לא הלאית. היה מרתק.וואו,
הלאיתי אתכם...
זאת הייחודיות שלנו. כל עם ישראל ביחד.ככלל, מתי יעתיקו את מודל המגורים הזה אצלנו בארץ...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלז
א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע: