קופירייטינג מודל הפרסום מארה''ב

משך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
צילום מקצועי
יוצרי ai
וואו, ואני שואל את עצמי
למה "עמק" לא מפרסם ככה.. (אחרת. מה הטעם?)

האמת זו תשובה כללית לכל ענין האשכול.
הציטוט די בשביל הקטע.
---
התפיסה הציבורית במגזר החרדי בישראל -
מלווה בהמון סטיגמות ו'ספסטנישט'!
מודעות כמו הנ"ל פשוט רק יזיקו!

לדוג':
דמות אב מחייך עם בנו בהקשר של בקבוק שוקו -
מעלה צרימה טבעית אצל אברך חרדי קלאסי!


---
* איכות התמונות וההשקעה הקונספטואלית היא ענין כספי.
הדגש בתשובה הוא העיקר...
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
וואו, ואני שואל את עצמי
למה "עמק" לא מפרסם ככה.. (אחרת. מה הטעם?)

צפה בקובץ המצורף 1074996
16465215628197737862546219036126.jpg

בכמה מגזינים בארהב לא היו מרוצים מהסגנון ותיקנו...
שימו לב להבדלים
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
כל כך בולט?
אולי כולם נוהגים לאכול שם מתחת לשולחן?:unsure:o_O:rolleyes:
20210422_101834.jpg
 

קבצים מצורפים

  • 1647813167634.jpeg
    1647813167634.jpeg
    KB 120.5 · צפיות: 71

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai

gazoz

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אחרי שסגנון הפרסומת הזו תיכנס לארץ,
והבן / הבת ישלמו כל יום 100-200 דולר לארוחת צהרים, כי על ארוחת צהרים של אימא אף אחד לא עושה כזה פרסומת,
או הכלה תשתכר בבית השוויגער, או שתיתן לנכד לטעום 96% (למה, מה הבעיה? גם לו זה טעים...)
(מאנשים שהיה לי איתם קשר מעולה, עד שהם עברו לארה"ב ופשוט נסחפו... תסלחו לי, זה דוחה!)
לפני שאני מדברת על הכסף, (כי זה יקרה רק אחרי שישלמו מחיר מלא ואמתי על מוצר מעולה)
בואו נראה כמה מאתנו יישארו מפוכחים.
נכון, זה הדבר האמתי. הכי חזק!
אבל צריך לדעת לאכול את התוך ולזרוק את הקליפה.
בואו לא נוריד את הכבוד שלנו לכזה שאול תחתית.
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אחרי שסגנון הפרסומת הזו תיכנס לארץ,
והבן / הבת ישלמו כל יום 100-200 דולר לארוחת צהרים, כי על ארוחת צהרים של אימא אף אחד לא עושה כזה פרסומת,
או הכלה תשתכר בבית השוויגער, או שתיתן לנכד לטעום 96% (למה, מה הבעיה? גם לו זה טעים...)
(מאנשים שהיה לי איתם קשר מעולה, עד שהם עברו לארה"ב ופשוט נסחפו... תסלחו לי, זה דוחה!)
לפני שאני מדברת על הכסף, (כי זה יקרה רק אחרי שישלמו מחיר מלא ואמתי על מוצר מעולה)
בואו נראה כמה מאתנו יישארו מפוכחים.
נכון, זה הדבר האמתי. הכי חזק!
אבל צריך לדעת לאכול את התוך ולזרוק את הקליפה.
בואו לא נוריד את הכבוד שלנו לכזה שאול תחתית.
לא הבנתי על איזה כבוד מדובר
בא נודה שזה פרסום פרסום וואו ענקקק
הויזואל ממחיש את מה שאנחנו הישראלים גם רוצים רק "ס'פאסט נישט" (נו. לא מתאים לנו..)
חנות G&G בארץ לקחה את מודל הפרסום האמירקאי, עם צילומים חסידים.. וזה שאפו ענק לבראשית..

תכליס רוב מודעות כאלו עוצרים את הלקוח (הבא) לקרוא ולהתעניין על המודעה...
זה תרבות אחרת

ואני חושב שחברת עלית שמפרסמת בארה''ב מודעות כאלו. היו רוצים לפרסם גם כאן בארץ אבל כאן בארץ נתברכנו עם מבקרים נכבדים ולא היו מאשרים...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

לוח מודעות

למעלה