קופירייטינג מודל הפרסום מארה''ב

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עמוד ראשון
מרגיש בודד. מי יעמוד מאחוריו...
Comfort.png
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
בואו עם יצחק יחד לקנות לו הנרתיק לתפילין? (תפילין בייטל)

מפואר - יצחקס בייטל 1.png


המבחר גדול אבל יצחק כבר בחר 4
עכשיו החלטה קשה איזה מה4 לבחור..


F31B82AB-7B55-490E-AE1B-BC8E17979E28.jpeg


(שבוע הבא נראה מה הוא החליט)
 

סקרן קטן

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
הדיון כאן מעניין ובמקום.
אני הייתי מנתחת את ההבדלים המהותיים מעט אחרת.
מבחינת הברקות, חריפות, תחכום, המודעות הישראליות במגזר שלנו שואפות ליותר.
מבחינה ויזואלית, קורקטית, מכירתית - המודעות בארה"ב לוקחות ובענק.
אממה,
סינתזה של שניהם לא ממש תביא תוצאות מוצלחות. למה?

הקהל הישראלי, החרדי בדווקא, מקבל מאד מאד בחשדנות מודעות ריקות מדי. (לא רק הלקוח, אלא הצרכן עצמו) כל מודעה שתשדר משהו ריק מדי הן בויזואל והן במסר, לא תתקבל טוב.
כמובן, מודעה שמדי תדגיש את הנאות העוה"ז, תיפסל על הסף.

כותרת כמו כאן למשל: ליהנות משני העולמות, כשעולם אחד הוא שוקולד צ'יפס והשני הוא עוגיה - בחיים לא היתה מתקבלת יפה בעיני הצרכן. (שני העולמות זה לפחות עולם הבא אחד ועולם הזה, וגם זה, מסר שזקוק לתמיכה רצינית כדי שיעבור חלק בציבור. אז ששני העולמות יהיו שניהם מלאי סוכר חומרי? לא יקרה.) לא מדברת כרגע על המבקרים בכלל.
לעומת זאת, כותרת מתפלפלת ומלל והסברים ודוגמאות - לראש האמריקאי זה מתיש, טרחני, מיותר, מרחיק. דברו ישר. הפרסום הוא פרסום. העוגיה היא עוגיה. עולם הבא הוא עולם הבא, ודבר איתי עליו כשתראה לי גמרא חדשה עם תרגום באותיות מאירות עיניים. בארץ הכל יותר כמו סבך של חוטי חשמל, זה קשור לזה קשור לזה קשור לזה. חלוקה למדורים לא מתקבלת בברכה.


- דוגמא נוספת שהביאו כאן: איפה אתה בחול המועד? אני בבעקיטשע שלי.
למכור בעקיטשע חסידי סתם כלבוש מלכותי ויפה לחג? ס'פאסט נישט. הצרכן החרדי הישראלי לא היה סובל את המסר. דברו על הרגשת בני מלכים, אם כבר. וגם, אל תיסחפו מדי. (ואכן לשם הולכת רוב התעשייה של ביגוד חסידי בארץ)
בארה"ב זה העלה חיוך. וואו. קלעו. חמוד. יופי. לא מתעמקים בשלב המסר, מתייחסים למודעה כמודעה גרידא. באה למכור.

עד כאן בינתיים :)
יפה
נהנתי מהניתוח
הייתי מוסיף ,בתור אחד שמכיר קצת חוצניקים ואת המנטליות האמריקאית "המגושמת", יש סיבה נוספת להבדלים,
לאמריקאים יש הפרדה מוחלטת בין "העיסוק" של האדם לבין מהותו, דוגמא אברך יכול לעבוד בעבודה בזויה ומגושמת (בעינינו) כמו בזבל וכו ובערב להיות מהיושבים ראשונה בביהמ"ד , אין להם מושג של "לא מתאים" או באידיש ס'פאסט נישט,
לעומת זאת אצלנו בארץ יש משקל כבד למה שהאדם עוסק במהלך היום וד"ל.
והנגזרת היא- הפרסומת
וכמו שהזכירו כאן הפרסום הוא פרסום. העוגיה היא עוגיה. עולם הבא הוא עולם הבא, ודבר איתי עליו כשתראה לי גמרא........ לכן מודעת/סרטון פרסומת גם היא מגושמת מאוד (בעינינו), אצלם זה לא שהיא לא מגושמת אלא זה "פרסומת" זה "ביזנעס" !!! לא מתאים??? לא רלוונטי בביזנעס! לעומת זאת כאן בארץ כל מה שאדם עושה חושב אלף פעם מה יגידו החברים הרבנים הקהילה מנהלי מוסדות לימוד וכו' וכו' וכו' מה ששם לא רלוונטי , במובן מסוים יש הפרדה בין דת לביזנעס (ח"ו לא מתכווין באמת אלא לרעיון)
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%94%D7%91_page-0001-%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%94%D7%91_page-0002-%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%94%D7%91_page-0004-%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%94%D7%91_page-0005-%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%94%D7%91_page-0006-%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%94%D7%91_page-0007-%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg

%D7%A7%D7%9E%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%90%D7%A8%D7%94%D7%91_page-0008-%D7%A7%D7%98%D7%9F.jpg
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה