אני דווקא מסתכל על המנהל תחנה שמתפרנס מזה עד כמה שאפשר
זה לא עבודה קלה,ואפילו מגיע עם הילדים שלו שיעזרו לו
הוא לא עושה חסד,זה פרנסה שלו.
בוודאי שלאברך יש בזה סוג של פרנסה, אבל למחירי השוק זה עבודת...
ורק בגלל מצוות חסד שיש בזה, וגם נשיאה בעול לשכנים שלו, אז הוא עושה את זה עם בונוס.
אבל ביחס לעבודה ויש כאלה לאחריות שהם לוקחים על עצמם זה בוודאי לא שווה.
אבל כמו שכתבו פה, אי אפשר להשליך מעיר לעיר וממנהל למנהל.
יש ערים שהעיריה משתפת פעולה מבחינת הנקיון, רק כרגע יש קושי, שאין פועלים.
מבחינת תפיסת חניות, לתפיסתי, כל עוד שהסחורה מגיעה בשעות הבוקר המאוחרות והחניה משתחררת עד 9 בערב, אפשר לצפות מתושבי האזור שיגלו סבלנות. (אם כי מצופה ממנהל התחנה לגלות סובלנות למי ששוכח את הרכב בחניה או שהוא בדיוק נח).
והרי אם יעשו שאלון בין כל התושבים לפחות 80% ירצו .
לגבי משחקי הילדים, בדרך כלל יש עוד הרבה חניות עבור הילדים למשחקים. אמממה... ששם יותר נחמד לשחק, כי יש תאורה (של משנת יוסף), ויש אנשים שמסתובבים והילד לא לבד.
אבל מצופה מהילדים וההורים גם כשזה ביזנעס לגלות סבלנות והכלה, גם כשהם לא קונים שם.
בפרט שתושבי השכונה כן מעונינים בזה.
ושוב, אפשר לתבוע שמירת נקיון.
אגב, לגבי חניות ישנה טענה גם לגבי הרכבים של סי טי קאר וגם של מיי קאר, שתופסים מקומות חניה, ומאידך באים אחרים ואומרים, שהרי הרכבים השיתופיים משמשים את ה 80% או 60% שאין להם רכבים, ולכן מותר להם לתפוס חניה.
וכנ"ל משנת יוסף, דווקא אלו שאין להם רכבים, הם יותר צריכים את החניה כרגע, מאלו שיש להם רכבים שפחות להוטים על המכירה, וממילא פחות אכפת להם אם לא תתקיים מכירה.