זה ברור שקיבלאיך בדיוק?
הוא מכניס את ידיו לכיס של המלמד?
שהמלמד יגיד שלא קיבל...
זה ברור שקיבלאיך בדיוק?
הוא מכניס את ידיו לכיס של המלמד?
שהמלמד יגיד שלא קיבל...
נו,זה ברור שקיבל
לא נכון
לדעתי תכתוב את זה שוב אבל עם סימני פיסוקלדעתי צריך לשאול כמה מההורים בכל כיתה ולעשות ממוצע יכול להיות שי רבס שהם משקיעים יותר ולא רק בעבודות ויצירות אלא בעיקר במה קורא עם הילד ויודעים להתיחס לילד כבן יחיד ולתת לו את הצרכים שלו האמיתים ולכן מצד ההורה לתת יותר מהממוצע אם רוצה בכך ואפשר יותר מזה לכתוב מכתב מושקע ומכבד באמת ולכתוב איך שמתם לב לכל השקעה שהרבה משקיע ולא סתם לכתוב מכתב עם מילות כלליות שהרבה משקיע וכו בלי לתת איזה דוגמא שהרבה טוב וכו וכו ולפי דעתי הרבה ישמח יותר מאשר שיקבל עוד מאה או פחות מאה העיקר בסופו של דבר זה ההערכה וכמובן לא צריך לצאת מהכלל ולתת באופן עלוב ולא מכבד ולכן צריך לעשות ממוצע ולא להתרגש מהורים שנותנים הרבה אלא להיות ממוצע ואם צריך יותר כמו שנכתב וכו
בעייני כןלא נכון
רבה עובד וקרוע את עצמו וחוזר סחוט הביתה בזמן שהשכר שלו ל6 ימים בשבוע מ8 עד 1 זה כ6000 ש"ח לרוב ללא קרן השתלמות ועובדה ללא חופשים בחידרים... אז פעם בשנה מגיע לו כמה שקליםקופץ על האשכול בנושא דומה:
איך נהיים רבה בחיידר?
מה זה הסכומים האלה? כל אברך עם 4 ילדים בחיידר משלם יותר מ 1,000? (בוקר, צהרים, קשרים וכו')
אהבתימכירה משגיח בישיבה
שבכל חתונה של תלמיד הוא מגיע עם מעטפה
עם סכום הכסף שקבל מהורי התלמיד במשך השנים שלמד בישיבה
ומביא את זה מתנה לחתן
(מציינת שהמשגיח הוא בעל אמצעים...)
והשכר של הרבה נמוך משמעתית משכר של מורה או גננת ועוד הוא עובד יותר ממנה בחיידר ו6 ימים בשבוע ואין לו תוספת וותק וכו' וגם בפנסיה צוחקים עליו עם כל מיני רכיבי שכר לא פנסוינים....וללא קה"ש ועוד ,כנראה שכן
כי מאוד קל למצוא את ההבדלים:
כיתת בנים הרבה יותר קשה מכיתת בנות
למלמד אין יום חופשי
המלמד ממלא את מקום בעלך במצוות לימוד תורה
חברה - הבלגן סביב ה200 שקל חוגג - תגידו על התחפושת לא שמתם יותר כסף???? ועל המשלוחי מנות?? ועל כל מיני שטויות שאנשים מוצאים היום 200 שקל בלי לחשוב ....... עד שזה מגיע לרבה פעם בשנה שחוץ מהתסכול של העבודה הזו כל השנה - זה היחס?מקור ה"מנהג" - במצוות מתנות לאביונים, שהיו מקיימים בת"ח מלמדי תינוקות שהיו העניים האולטימטיביים... וכמובן שחייבים להם הכרת הטוב.
כיום, שהאבות האברכים אביונים הרבה יותר מהמלמדים, זה ממש עיוות!
וכן, בהחלט חשוב להכיר טובה, ולהשקיע, לתת משלוח מנות ואפי' מתנה סמלית ומכובדת, ובעיקר - מכתב אמיתי מהלב, ולאו דוקא בחרוזים או התפייטות, אלא פשוט להביע הערכה ולהגיד תודה.
אבל הגיע הזמן לעצור את השיגעון, כי "שוחד" הוא ממש לא המטרה.
[וזה ש-
ממש לא סותר את מה שכתבתי. אכן זו היתה המציאות, והיא כזו לצערי גם היום, ולכן זה מותר הלכתית מדיני אבילות].
א: לא כולם מוציאים 200 שקל על תחפושות או כל דבר אחר בלי למצמץ.. (ע"ע תחפושות באתר)חברה - הבלגן סביב ה200 שקל חוגג - תגידו על התחפושת לא שמתם יותר כסף???? ועל המשלוחי מנות?? ועל כל מיני שטויות שאנשים מוצאים היום 200 שקל בלי לחשוב ....... עד שזה מגיע לרבה פעם בשנה שחוץ מהתסכול של העבודה הזו כל השנה - זה היחס?
אנחנו לא מוציאים 200 שח על תחפושת ,ולא על משלוח מנות ולא על שום שוטויות, ואין לי 200 ש"ח לתת לרבה גם עם הכי מגיע לו העולם וזה שהשכר שלו נמוך זה לא בעיה שלי ואין לי איך לעזור לוחברה - הבלגן סביב ה200 שקל חוגג - תגידו על התחפושת לא שמתם יותר כסף???? ועל המשלוחי מנות?? ועל כל מיני שטויות שאנשים מוצאים היום 200 שקל בלי לחשוב ....... עד שזה מגיע לרבה פעם בשנה שחוץ מהתסכול של העבודה הזו כל השנה - זה היחס?
תכלס' כמה כסף קיבלת בממוצע מתלמיד?חברה - הבלגן סביב ה200 שקל חוגג - תגידו על התחפושת לא שמתם יותר כסף???? ועל המשלוחי מנות?? ועל כל מיני שטויות שאנשים מוצאים היום 200 שקל בלי לחשוב ....... עד שזה מגיע לרבה פעם בשנה שחוץ מהתסכול של העבודה הזו כל השנה - זה היחס?
למי שאין אז אין - תאמיני לי שהרבה יודע גם למי יש ולמי אין (חדר מורים מעודכן און ליין..) והכי לא נעים לו לקבל כסף ממי שאין לו... זו תחושה קשה .אנחנו לא מוציאים 200 שח על תחפושת ,ולא על משלוח מנות ולא על שום שוטויות, ואין לי 200 ש"ח לתת לרבה גם עם הכי מגיע לו העולם וזה שהשכר שלו נמוך זה לא בעיה שלי ואין לי איך לעזור לו
בסביבות ה200 ש"חתכלס' כמה כסף קיבלת בממוצע מתלמיד?
תאמין לי שלא קונים את הרבה עם כמה שקלים - ילד קשה בכיתה לא שווה לרבה את ה200 שקל האלה - והרבה ימשיך לחנך אותו עם או בלי הכסף - מכיר את המשפט לא מדובשך ולא מעוקצך- קשור גם לכאן.....א: לא כולם מוציאים 200 שקל על תחפושות או כל דבר אחר בלי למצמץ.. (ע"ע תחפושות באתר)
ב: אני אישית נבהלתי מזה בקטע של "בא נגיד שאני לא נותן לו" דוגמא בלבד... - הילד יקבל יחס שונה? לא כשאר הכיתה? זה ממש אבל ממש עצוב וירידת הדורות לדעתי.
כל הנכתב פה זה לדעתי בלבד בלי להיות מעורה בפרטים של רבה'ס למיניהם ובלי ילד בחיידר עדיין..
אם אין הבדל בחינוך וגישה של הרבה לתלמיד גם בלי מעטפה - מצוין, שימשיך כך (ואצל כולם) עם מעטפות.תאמין לי שלא קונים את הרבה עם כמה שקלים - ילד קשה בכיתה לא שווה לרבה את ה200 שקל האלה - והרבה ימשיך לחנך אותו עם או בלי הכסף - מכיר את המשפט לא מדובשך ולא מעוקצך- קשור גם לכאן.....
והכי גרוע זה אלהה שמערבים את הילד לגבי הנושא הזה וזה קורה והרבה!!! ואז אתה שומע כל מיני משפטים במסדרון על הכסף שקיבלת - אז מי שכזה ..אל תביא כסף ושב בשקט רק אל תבוא עכל שבוע להיות מראשוני המתלוננים על כ ל דבר שלא נראה לך ... - אוהב את כל אלה כשיום אחד משחררים את הילד מוקדם הוא מקבל חום כי אין ל כוח להתמודד עם הילד בבית אבל לא מעריך את הרב שמתומדד איתו יום יום כל היום.
נכון.... לא באתי להצדיק את אותם הרבנים - וכמו בכל מקצוע יש כאלה וכאלה..אם אין הבדל בחינוך וגישה של הרבה לתלמיד גם בלי מעטפה - מצוין, שימשיך כך (ואצל כולם) עם מעטפות.
אבל אם יש כאלה שזה משנה להם את הקו חשיבה לגבי הילד - לדעתי זה מסוכן וחוצפה.
אתה מנסה להרוג את הרבה?הכי טוב להביא משלוח מנות כל הכיתה ביחד
וכך מסימים סיפור
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: