חומרה מאוכזב ממחשב חדש שלי, לא בטוח מה הבעיה


א. הוא מיותר לגמרי! דיפנדר יותר טוב ממנו, אז בשביל מה הוא כאן? חבל על הראם והמעבד שהוא לוקח, חוץ ממה שהוא סתם נודניד לא רצוי ברדיוס.

ב. השיטה שלו לא נכונה, מסרבלת ומעצבנת, ומי שלא יודע להשתמש היא גם מזיקה, היא מסגירה דברים סתם ופתאום דברים לא עובדים! ורק מי שיודע איך משחזר ומחריג.

ג. הוא עולה כסף! ראית פעם מישהו שמשתלט על השטח שלך ועוד מבקש כסף? הם התקינו לך את זה על המחשב בלי רשות ואז מבקשים כסף, זה פרסומת כפויה בשטח גנוב.

ד. אם אתה מחליט לא לשלם, אוהו, חכה לנדנודים שלו ואז תבין...

-------------------

עריכה: כשאתה מסיר, שים לב לשני דברים:

א. הוא לא באמת מסיר את הכל, לכן כדי להסיר עוד כמה דברים יש להסיר דוקא עם רבו, וגם אז סביר להניח שנשארים כמה שאריות.

ב. היישום הזה מורכב משני יישומים, אחד זה האפדייט שלו אני חושב או אולי הסרויס, בכל אופן, את תראה ברבו 2 ששייכים לMCAFEE, תסיר אותם אחד אחרי השני.
 

-אליה-

תוספי עימוד לוורד

נפתח לי בתיקיה של התוכנות את זה Norton
שאני נכנס בפנים יש תיקיה של קודים {086A63F0-6B13-4F29-01E963}
מה זה????

You
מה זה norton?


ChatGPT
נורטון הוא חברת תוכנה אמריקאית שמתמחה בפתרונות אבטחת מידע ותוכנות אנטי-וירוס. החברה ידועה בייצור ושיווק מגוון מוצרים לאבטחת מידע, כולל תוכנות אנטי-וירוס, תוכנות גיבוי, ופתרונות אבטחה נוספים למחשבים אישיים ולעסקים. נורטון היא גם מפתחת תוכנות אבטחה עבור מכשירים ניידים וטאבלטים. המוצרים של נורטון מיועדים להגנה על משתמשים מפני וירוסים, תוקפים מקוונים, תוכנות זדוניות ופעילויות אחרות של סייבר.


You
נפתח לי בתיקיה של התוכנות את זה Nortonשאני נכנס בפנים יש תיקיה של קודים {086A63F0-6B13-4F29-01E963}מה זה????


ChatGPT
התיקיה שאתה מתאר מציינת מזהה ייחודי של תוכנה במערכת המחשב. המזהה הזה עשוי להיות חלק מהתקנה של תוכנה מסוימת בשם "Norton". זה עשוי להיות אחד מקבצי התקנה או רכיבים פנימיים של התוכנה.
אין לי את היכולת לקרוא את התוכן המדויק של התיקיה או לזהות בוודאות את התוכנה המדוברת לפי המזהה בלבד. תיקיה כזו עשויה להיות חלק מהתקנה רגילה של תוכנה Norton, אך כדי לוודא זאת ולהבין בדיוק מה התוכנה המדוברת, עליך לבדוק את תוכן התיקיה או לפנות לתמיכה הטכנית של Norton.
 
לא הבנתי כלום....
החשש שלי עם זה וירוס......[במיוחד שהתקייה קצת יותר בהירה מכל התיקיות]
כי כתוב שהותקן לפני שבוע.....
אני לא התקנתי שום דבר....

הג'יפיטי טוען שעל הצד שזהבאמת מהחברה הזו אז זה מוסמך, אך אני אישית לא מכיר את החברה, וכן ג'יפיטי כתב שהוא לא מכיר את האיידי הזה, בכל מקרה זה די פשוט לנסות לעמוד על כך מרישומי המערכת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

תודה
נקרא  0  פעמים

לוח מודעות

למעלה