אבל עדיין יהיה להם יותר חופשותוכשה יקרה יצטרכו המורות לתת בשביל מטרה זו 40 ש"ש שאז הן משוות תנאים אם המפתחות---
וגם העבודה עצמה יותר נוחה וקלה
ואפי' במשכורת הזאת עדיין יהיו להם יותר הנחות ממי שהברוטו שלה מעל 10,000
אבל עדיין יהיה להם יותר חופשותוכשה יקרה יצטרכו המורות לתת בשביל מטרה זו 40 ש"ש שאז הן משוות תנאים אם המפתחות---
איך אפשר באמת להסביר חילוני ממוצע שהולך להייטקלא, הנושא העיקרי באשכול האם הצר (המשכורת הנותרת ביד) שווה בנזק (העבודה הרבה)
זה כבר קורה, ומשרה מלאה של מורה (משרת אם) היא 34 ש"ש.וכשה יקרה יצטרכו המורות לתת בשביל מטרה זו 40 ש"ש שאז הן משוות תנאים אם המפתחות---
אכן,לא, הנושא העיקרי באשכול האם הצר (המשכורת הנותרת ביד) שווה בנזק (העבודה הרבה)
ממש לא!וכשה יקרה יצטרכו המורות לתת בשביל מטרה זו 40 ש"ש שאז הן משוות תנאים אם המפתחות---
ממש לא קלה ונוחה! מוזמנת ליום אחד להוראה(לא מדברת על בית יעקב...)אבל עדיין יהיה להם יותר חופשות
וגם העבודה עצמה יותר נוחה וקלה
ואפי' במשכורת הזאת עדיין יהיו להם יותר הנחות ממי שהברוטו שלה מעל 10,000
לא התכוונתי חלילה לזלזלממש לא קלה ונוחה! מוזמנת ליום אחד להוראה(לא מדברת על בית יעקב...)
פה טמון הכלב / הטעות עבודת ההוראה לוקחת פי 20 אנרגיות, ומחייבת פיכמה,וגם העבודה עצמה יותר נוחה וקלה
הפערים בהטבות בין מי שהברוטו של ה9K למי שהברוטו שלה 10 K מינורי ממשואפי' במשכורת הזאת עדיין יהיו להם יותר הנחות ממי שהברוטו שלה מעל 10,000
מה הענין להסביר לו?איך אפשר באמת להסביר חילוני ממוצע שהולך להייטק
אם באמת היה עדיף לו להישאר בבית ולהנות משלל הטבות?
כי אין הצר שווה בנזק?
ממליצה לך לנסות יום יומיים,לא התכוונתי חלילה לזלזל
יכול להיות שלי ספציפית התכנות נראית לי כרגע יותר מיגעת מההוראה
מצטרפת להמלצה. יותר הגיוני שתנוסי על נפשך ותעדיפי לשבת מול המחשב מאשר לעמוד מול כיתה של 25 תלמידים שממש לא מעניין אותם מה שאת אומרת...ממליצה לך לנסות יום יומיים,
נכון מאוד מאוד!ממש לא קלה ונוחה! מוזמנת ליום אחד להוראה(לא מדברת על בית יעקב...)
גם מתכנתת יכולה לענות ככה....ממליצה לך לנסות יום יומיים,
בהוראה הברוטו יכול להיות הרבה מעבר ל 10,אבל עדיין יהיה להם יותר חופשות
וגם העבודה עצמה יותר נוחה וקלה
ואפי' במשכורת הזאת עדיין יהיו להם יותר הנחות ממי שהברוטו שלה מעל 10,000
ברור שמתכנתת יכולה לומר את זה, השאלה אם תצדקגם מתכנתת יכולה לענות ככה....
בכל מקרה לא חושבת שיש עבודה קלה ....
(כמו שהביאו כאן בתחילת האשכול גם בתכנות יש משרד ממשלתי, כמו שבהוראה יש מורה מקצועית לבנות בית יעקב צנועות וחסודות שמלמדת טבע...)
וגם בהייטק יש סטארט אפ לחוץ (כפי שהביאה כאן פותחת האשכול שעובדת כל יום כ11 שעות ביום, עם לחץ מנפשי גבוה - שמי שלא עבד ככה לעולם לא יבין...)
כמו שבהוראה אפשר ליפול על כיתת חינוך קשה בשכבה סציו אקונומית נמוכה - להשקיע את הנשמה ולקבל בחזרה רק קש....
+ פיקוח לוחץ, הורים דורשים וכו....
זה החלק ה-כ-י קשה בלעזוב את ההוראה,אני אוהבת את הגיוון, את הכימיה עם הילדים, את החופשים והשחרורים המקלים, את עיגולי הפינות מיד פעם ואת העבודה הצעירה והנעימה הזאת. וגם את האתגר שבה.
מי אמר שהחילוני הממוצע הולך להייטק? בצבור הכללי יש מגוון רחב הרבה יותר של מקצועות נפוצים.איך אפשר באמת להסביר חילוני ממוצע שהולך להייטק
אם באמת היה עדיף לו להישאר בבית ולהנות משלל הטבות?
כי אין הצר שווה בנזק?
את צודקת אבל בכל זאת את רואה שניסית את שתי סוגי העבודותבתור אחת שניסתה את שתי סוגי העבודות, קצת מצחיק לראות שמשווים ביניהן על פי הכדאיות הכלכלית לעומת המאמץ הנדרש.
אלו סוגי עבודות שדורשות מבנה נפשי שונה לחלוטין אם לא רוצים להתחיל כל יום בתפילה שיסתיים כבר.
ואגב יש עוד תחומי עבודה במשק, שווה לבדוק.
כשעבדתי בהוראה כנראה עוד לא הכרתי את המבנה הנפשי שליאת צודקת אבל בכל זאת את רואה שניסית את שתי סוגי העבודות
למרות שהם דורשות מבנה הנפשי כל כך שונה ..
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: