יש לך מנוי לאופיס 365 [הום]?

avi11

משתמש פעיל
אני משתמש באאוטלוק ולאחרונה הם התחילו לשגע עם פרסומות וכו'.
הם כותבים שאם יש לי אופיס 365 גירסה ביתית אני יכול לשדרג לגירסה ללא פרסומות ויותר משודרגת.
לא צריך להיות בפועל בעל מנוי לאופיס 365 אלא צריך שבעל מנוי של אופיס 365 גירסה ביתית ישתף אותך ואז יש גישה מלאה לשידרוג של אאוטלוק.
לכל בעל מנוי יש אפשרות לצרף 4 חברים. כיוון שאני יודע שהרבה לא משתמשים באאוטלוק אני מעיז לבקש אם מישהו בעל מנוי יוכל לצרף אותי.
האם יש לך מנוי? האם תסכים לצרף אותי?
נ.ב הכל הפיך- כלומר תמיד תוכל לחזור בך

תודה רבה
 

בר בי רב

משתמש פעיל
גם אני מצטרף.
כל מי שיש לו גירסת 365 אשמח לעזרתו.
לא בשביל האופיס הרגיל שזה יש לי, אלא אך ורק בשביל ה"אופיס מובייל" של הטאבלט.
מי שמכיר ה"אופיס מובייל" ניתן בחינם, אבל האפשרות לעריכה [באופן קבוע] רק למי שיש לו מנוי 365, וזה אולי לא מוריד מהזכות ל-4 מנויים, שכן זה לא ממש אופיס אלא ניתן לכאורה כתוספת למנוי הפשוט של האופיס. רק שאני נכנס לטבלט בחשבון של בעל המנוי וזה נותן את ההרשאה לאפליקציה.
[בשעת אמת נצטרך לברר את הזכויות המעשיות מול מייקרוסופט].
אשמח אם יצרו איתי קשר באישי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה