העניין הוא לא הכמות, אלא היסטורי האם הסיפור היה על הרבה ספרים או על ספר בודדאך לא הבנתי מה ההבדל אם זה ספר בודד או כמה ספרים
נערך לאחרונה ב:
העניין הוא לא הכמות, אלא היסטורי האם הסיפור היה על הרבה ספרים או על ספר בודדאך לא הבנתי מה ההבדל אם זה ספר בודד או כמה ספרים
מאוד מעניין אותי, חינוכית (בקטע מקצועי נטו, לא השקפתי), מה גרם להם להתעניין...יצא לנו להזכיר בבית את הקראים והילדים (הגדולים) הביעו התעניינות, ואני יודעת שיש להם מרכז ברובע היהודי
מה!!מאוד מעניין אותי, חינוכית (בקטע מקצועי נטו, לא השקפתי), מה גרם להם להתעניין...
אם כשמזכירים משהו, הוא מוזכר בצורה שאותו מוצר\אותה קבוצה, הם לא ראויים, שוגים, כופרים, חוטאים, לא רלוונטיים (כמו כאן בעצם, הקראים), ומצד שני מוצר\קבוצה כשהם מוזכרים, הם מוזכרים כראויים, צודקים, מאמינים, צדיקים, ורלוונטיים (כלומר חרדים יראי ה', והתורה על כל מרכיביה), אז זה לא אמור לגרום להתעניינות.. לכאורה. לא?
ומהפן ההשקפתי, לא מבינה מה יש לחפש שם.. בי זה מעורר חלחלה.
זה בדיוק כמו ללכת למופע של נאצים שרצחו יהודים, או ללכת לשמאלנים שונאי דת וימין..
סורי...בושה וחרפה!
ב''בית משוגעים'' יש אנשים חולים
זה יכול להיות גם אבא/אח/ילד שלך!
לא.מה!!
כשסיפרת לילד שלך על האינקווזיציה או על עלילות הדם הוא לא ביקש מיד איזה ביקור בכנסיה??
ממש לא!ההתרכזות היא איך היהודים החזיקו מעמד, לא לשמוע את הצד השני,שהם כמובן לא ראויים ומעוררי חלחלהמה!!
כשסיפרת לילד שלך על האינקווזיציה או על עלילות הדם הוא לא ביקש מיד איזה ביקור בכנסיה??
מה!!
כשסיפרת לילד שלך על האינקווזיציה או על עלילות הדם הוא לא ביקש מיד איזה ביקור בכנסיה??
מתנצל אם לא הובנתי זה היה בציניות בתגובה לזהממש לא!ההתרכזות היא איך היהודים החזיקו מעמד, לא לשמוע את הצד השני,שהם כמובן לא ראויים ומעוררי חלחלה
מאוד מעניין אותי, חינוכית (בקטע מקצועי נטו, לא השקפתי), מה גרם להם להתעניין...
אם כשמזכירים משהו, הוא מוזכר בצורה שאותו מוצר\אותה קבוצה, הם לא ראויים, שוגים, כופרים, חוטאים, לא רלוונטיים (כמו כאן בעצם, הקראים), ומצד שני מוצר\קבוצה כשהם מוזכרים, הם מוזכרים כראויים, צודקים, מאמינים, צדיקים, ורלוונטיים (כלומר חרדים יראי ה', והתורה על כל מרכיביה), אז זה לא אמור לגרום להתעניינות, אם כבר להיפך... לא?
הגיע פסק מהרבנית...כשרבותינו אמרו שלא כדאי ללמוד את הספר של רבינו הרמב''ם 'מורה נבוכים'
הם הסבירו שהם פוחדים שיתפסו בשאלות ולא בתשובות העמוקות הנכונות והאמיתיות.
ראוי לכל ירא שמים לדאוג לא לערער את יסודי האמונה אצלו ובטח ובטח גם את של ילדיו.
גוט מועד!
איזה השוואה דוחה ומטורללת- נאצים, שמאלנים, שונאי דתומהפן ההשקפתי, לא מבינה מה יש לחפש שם.. בי זה מעורר חלחלה.
זה בדיוק כמו ללכת למופע של נאצים שרצחו יהודים, או ללכת לשמאלנים שונאי דת וימין..
מה השאלה??איזה השוואה דוחה ומטורללת- נאצים, שמאלנים, שונאי דת
כן, וזה הופך את ההשוואה שלהם לנאצים לממש במקום.מה השאלה??
מה נקרא שנאת דת אם לא זה
הם שונאים את הדת שלנו ממש
נראה לי שההתקוממות היתה על השוואה בין נאצים ושונאי דת לשמאלנים [שהם אחינו התועים]מה השאלה??
מה נקרא שנאת דת אם לא זה
הם שונאים את הדת שלנו ממש
לענ'''ד,יצא לנו להזכיר בבית את הקראים והילדים (הגדולים) הביעו התעניינות, ואני יודעת שיש להם מרכז ברובע היהודי
חשבתי לקחת אותם לשם (חוויה אנתרופולוגית + זולה + ממוזגת
תוהה לעצמי אם יש בזה בעיה
גדול המחטיאו יותר מן ההורגו. כן. ככה אמרו חז"ל.איזה השוואה דוחה ומטורללת- נאצים, שמאלנים, שונאי דת
אם זו היתה הכוונה של המתקומם, אז אוקי, סבבה, לא התכוונתי לזה. סורי.נראה לי שההתקוממות היתה על השוואה בין נאצים ושונאי דת לשמאלנים [שהם אחינו התועים]
יותר אהבתי את השונאי דת וימין כאילו יש שני דברים שאסור לשנוא דת וימיןאיזה השוואה דוחה ומטורללת- נאצים, שמאלנים, שונאי דת
שונאי דת ''וימין''מאוד מעניין אותי, חינוכית (בקטע מקצועי נטו, לא השקפתי), מה גרם להם להתעניין...
אם כשמזכירים משהו, הוא מוזכר בצורה שאותו מוצר\אותה קבוצה, הם לא ראויים, שוגים, כופרים, חוטאים, לא רלוונטיים (כמו כאן בעצם, הקראים), ומצד שני מוצר\קבוצה כשהם מוזכרים, הם מוזכרים כראויים, צודקים, מאמינים, צדיקים, ורלוונטיים (כלומר חרדים יראי ה', והתורה על כל מרכיביה), אז זה לא אמור לגרום להתעניינות, אם כבר להיפך... לא?
ומהפן ההשקפתי, לא מבינה מה יש לחפש שם.. בי זה מעורר חלחלה.
זה בדיוק כמו ללכת למופע של נאצים שרצחו יהודים, או ללכת לשמאלנים שונאי דת וימין..
עיקר ההשוואה בין נאצים לשמאלנים היא הזויה ומטורפת וכבר השיבו על כסילותך בזה.תינוקות כאן, אחד אחרי השני.
לוקחים משפט, מעקמים אותו, מתלעמים מהעיקרון, ונתפסים על המילה.
דמגוגייה זולה ורדודה.
הכוונה היתה ללכת אל אנשים ששונאים אותנו.
כמו נאצים (שרצחו יהודים), וכמו (אנחנו כשומרי מצוות וימניים) ללכת לשמאלנים ששונאים את הדת ואותנו. וזו היתה ההשוואה לקראים. זהו.
נהיה פשוט מעיק כאן.
אולי באמת כדאי לא להסתובב באא"ר. יש את חכמת נשים, שם כל המשועממים לא נמצאים.
אכן אין שם משועממים יש רק משועממותנהיה פשוט מעיק כאן.
אולי באמת כדאי לא להסתובב באא"ר. יש את חכמת נשים, שם כל המשועממים לא נמצאים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: