ילד שמנהיג חרם יודע להזהר היטב ולשחק את הילד הטוב למורה!!
ולכן גם מורה שחושבת שמבינה את הסיטואציה צריכה לדעת שמדובר בספק.
יש כללי אצבע שיכולים לעזור לכל מורה, גם אם היא לא מבינה לגמרי את הסיטואציה:
כאשר הכיתה במצב רגיש:
לא נותנים לילדים להתחלק לקבוצות (בפעילות חברתית, תוכנית וכו) בכוחות עצמם!
המורה בלבד בוחרת תפקידים לכל משימה
העברת מקומות ע"י המורה\גורל לא ע"י בחירת הבנות
זכור לי מורה שנתנה לילדה שהנהיגה חרם (אלגנטי ולא רשמי) לחלק לקבוצות בטיול...
ולכן גם מורה שחושבת שמבינה את הסיטואציה צריכה לדעת שמדובר בספק.
יש כללי אצבע שיכולים לעזור לכל מורה, גם אם היא לא מבינה לגמרי את הסיטואציה:
כאשר הכיתה במצב רגיש:
לא נותנים לילדים להתחלק לקבוצות (בפעילות חברתית, תוכנית וכו) בכוחות עצמם!
המורה בלבד בוחרת תפקידים לכל משימה
העברת מקומות ע"י המורה\גורל לא ע"י בחירת הבנות
זכור לי מורה שנתנה לילדה שהנהיגה חרם (אלגנטי ולא רשמי) לחלק לקבוצות בטיול...