נשמע לך הגיוני שהם לא מצליחים לגרד מניין והם קיבלו את ההקצאה?מדוע ״לצערנו״. זה גם בית כנסת. מדוע זה תמיד ״הם או אנחנו״ . אני סמוך ובטוח שיהיו שם מניינים גדולים ולימוד תורה ברבים. בפרשת השבוע יש ציווי ״ואהבת לרעיך כמוך״.
נשמע לך הגיוני שהם לא מצליחים לגרד מניין והם קיבלו את ההקצאה?מדוע ״לצערנו״. זה גם בית כנסת. מדוע זה תמיד ״הם או אנחנו״ . אני סמוך ובטוח שיהיו שם מניינים גדולים ולימוד תורה ברבים. בפרשת השבוע יש ציווי ״ואהבת לרעיך כמוך״.
מתוך בדיקה, יהיו שם המון מניינים. ישנם הרבה דתיים ציונים דרכנו דירות ויגורו שם. ויש גם מסורתיים שיבואו מדי פעם אם נקרב אותם. זה כמו ברמה א.נשמע לך הגיוני שהם לא מצליחים לגרד מניין והם קיבלו את ההקצאה?
לפי מה שהבנתי כרגע העיריה נותנת הקצאות זמניות עד לסיום אכלוס רוב השכונה, שאז יתברר בדיוק מה התמהיל של השכונה מבחינת קהילות ועדות ולאחמ"כ תחולק העוגה מחדש.מתוך בדיקה, יהיו שם המון מניינים.
צודק בהחלט! גם אני בדרך לפתוח ישיבה קטנה וגדולה בשכונה - הצפי כרגע שמדברים עליו הוא של 2,628 תלמידים!!!!מתוך בדיקה, יהיו שם המון מניינים. ישנם הרבה דתיים ציונים דרכנו דירות ויגורו שם. ויש גם מסורתיים שיבואו מדי פעם אם נקרב אותם. זה כמו ברמה א.
סליחה, אני לא מעוניין להיכנס לוויכוח ציני. קהילה אחת היא לא על חשבון של קהילה אחרת. וחבל שזה נראה כאילו זה ״הם ואנחנו״. אני חוזר שוב על מה שקראנו בשבת. ואהבת לרעך כמוך - ו״כמוך״ לא הכוונה שהוא חייב להיות בדיוק כמוך. אנו מתחילים לגור בשכונה חדשה. לכולם (בתקווה) יש מטרה לשכנות טובה. מדוע לתדלק ריב וציניות?צודק בהחלט! גם אני בדרך לפתוח ישיבה קטנה וגדולה בשכונה - הצפי כרגע שמדברים עליו הוא של 2,628 תלמידים!!!!
ולכך הצורך ההכרחי הוא בניין לביהמ"ד של ישי' גדולה, בניין לישי' קטנה, ועוד 2 בניינים לפנימיה חדרי אוכל וחדרי ספח
מה שיוצר את הצורך הגדול והדחיפות כבר כעת שהעירייה תקצה שטח מספיק גדול לכל זה
ולמרות שיש כרגע כמה מאות תושבים שמתגוררים כבר בשכונה שאין להם כרגע בתי כנסת נורמלים, ומקיימים עשרות מנייני תפילה ביום באהלים, דירות ובלובי בניינים ובחניות מקורות עם ריח חריף של הדי דלק - אבל אין לי ספק שהם יבינו ויסכימו להמתין עם שלהם היות ואני כבר מאורגן עם ישיבה כ"כ גדולה שממש כבר עושה את דרכה לשכונה
כמו"כ אני ושאר "תלמידי" מתכוונים לפנות לתושבי השכונה "שיבואו מדי פעם אם נקרב אותם" וממילא לא שייך לומר שאני וישיבתי מתעלמים מצורך שכבר קיים לתושבים.
ובפרט שלחלק מהתלמידים שלי יש הורים שכבר "קנו דירות ויגורו שם" בפרוייקטיים שממש מתעתדים להתאכלס בשנים הקרובות בשכונה
ברור לכל בר דעת שאם מאות תושבים שכבר גרים בשכונה, ספרדים, בני תורה, ליטאים, וחסידים ומתפללים בעשרות מניני תפילה מדי יום ביומו בתוך חניונים ובלובי בניינים ובדירות ששוכרים
ומצד שני יש עמותה שלא התארגנה על עצמה עם מניין אחד לרפואה במשך כמעט חצי שנה (!) ונבנית על "פוטנציאל" של יבואו בהמשך.. או קירוב רחוקים שיבואו.. אם.. יקרבו אותם
- שמגיע הקצאה מכובדת למאות תושבים שגרים כבר ואין להם מקום ראוי להתפלל ולא לעמותה שאין לה כעת מניין ובונה על יבואו... יקרבו... ירקדו...
איך הגעת לזה???סליחה, אני לא מעוניין להיכנס לוויכוח ציני. קהילה אחת היא לא על חשבון של קהילה אחרת. וחבל שזה נראה כאילו זה ״הם ואנחנו״. אני חוזר שוב על מה שקראנו בשבת. ואהבת לרעך כמוך - ו״כמוך״ לא הכוונה שהוא חייב להיות בדיוק כמוך. אנו מתחילים לגור בשכונה חדשה. לכולם (בתקווה) יש מטרה לשכנות טובה. מדוע לתדלק ריב וציניות?
בשעה טובה נפתח בשבת מניין חמישי ברמה ה' !!
הפעם בפרויקט שהחל כעת להתאכלס 'עץ השקד'
בתוך אוהל נחמד ומרווח
נתרמו כבר בעין יפה ובזריזות עצומה אוהל, בימה, כסאות, שולחנות, עשרות סידורים חדשים ומפוארים של "בית תפילה"
בשבת האחרונה התפללו בו כ35 מתפללים (נוסח התפילה אשכנז)
בתפילה שהקב"ה ישלים גם זה הבניין, והשכונה רמת בית שמש ה' תמשיך לגדול ולפר
אני עדיין לא מבין למה כל הזמן צריך להתפצל, במניין בעץ השקד (שאין לי מושג למה החליטו כאן לשייך אותו למגזר מסויים, וכן, היינו כ 15 אנשים לכל היותר, הלוואי שהיו לנו 35) התפללו מכל המגזרים והעדות, חסידים, ליטאים, אשכנזים וספרדים, דתיים לאומיים וחרדים, היה מאוד נחמד ולא היה זכר לכל הוויכוחים שמופיעים פה, לכן אני אישית הפסקתי להתרגש מכל הוויכוחים, אנשים פה מתדיינים ללא הפסקה, אבל המציאות בשטח שונה, יש מקום לכולם ולמעט קומץ קיצוני (שלשמחתי לא פגשתי בו בכלל) אין מריבות, גם השכנים החילונים אצלינו בירכו על המניין ולא עשו בעיות בכלל.איך הגעת לזה???
אנחנו מדברים על עניין של תיעדוף צרכים שהעירייה חייבת לספק, ובהקדם
כשיש מבנה אחד כרגע בכל השכונה, ויש עשרות מניינים גדושים בתוך חניונים דחוסים ובלובי בניינים צריכים לתת להם כמה שיותר מהר מענה, וכרגע המענה היחיד זה המבנה הספציפי בכניסה לשכונה
ועמותה חדשה שכרגע אין לה מניין (ונאחל לה הצלחה רבה וכל הטוב שבעולם, "ואהבת לרעך כמוך" ועוד) יכולה להמתין בינתיים.
ולאחר שלצרכים הקיימים יהיה פתרון ראוי גם העמותה "נווה ציון" היקרה תקבל הקצאה, ומבחינתי גם אם עדיין לא תשיג עשרה מתפללים למניין. ושיהיה לה למזל ולבריאות.
אנחנו גם מבנין 6. וגם @ברוסזומנתי למסירה ראשונית בנמדר תחתון, בניין 6.
@קבוצת זוכים רמה ה' יש לכם הסדר עם חברת בדק בית?
כמו"כ, בעלי הניסיון: יש משהו שחשוב שכדאי לדעת במעמד המסירה?
אנחנו גם מבנין 6. וגם @ברוס
טוב לשמוע!
באיזה קומה אתם, אם תוכלו לומר?
יש עוד משהו מבנין 6 בנמדר תחתון?
נשמח מאד לדעת!
נעים מאוד. אנחנו בקומה 1.אנחנו גם מבנין 6
אנחנו עדיין לא.נעים מאוד. אנחנו בקומה 1.
אני באופן אישי מכיר עוד מישהו.
אין לי מושג אם הוא נמצא בפורום, בוודאי לא את שם הניק שלו.
גם אתם זומנתם?
שיהיה בשעטומ"צזומנתי למסירה ראשונית בנמדר תחתון, בניין 6.
@קבוצת זוכים רמה ה' יש לכם הסדר עם חברת בדק בית?
כמו"כ, בעלי הניסיון: יש משהו שחשוב שכדאי לדעת במעמד המסירה?
כרגע יש מעבר מאותו גינה שראית אחרי חגואל לכיוון טרומפלדור כביש עפר לכניסה לרמה ה לתחילת רחוב העונותתושבי עץ השקד - או לכל מי שמכיר את האיזור האם יש דרך לחתוך בקלות מרמה ה' לרמה ג' 2' לאיזור פארק ירמות והגשר ? האם יש איזשהו ירידה קיצור דרך ( או שיהיה עם הזמן ) לרמה ג' 2' בקלות ?
במקום ללכת את כל נהר הירקון ושמאלה לאליהו הנביא , או כל הסיבוב של רחוב טרופלודור הגדול והנורא...
דרך אגב ראיתי שבונים שם גינה נוספת אחרי רחוב חגואל לכיון טרומפולדור , וראיתי שבונים עוד גינה ( יחסית משמעותית עם מגלישות גדולות ) באמצע אחד הפרויקטים של אלי יוחנן.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: