תמר שרייבר
משתמש צעיר
קשה - שווה - משתלםלכן קשה לחזור למקורות ולקרוא את הספר כזה כי כבר הושפעו מכל מני גישות והשקפות שאינם יהודיות במקורם.
קשה - שווה - משתלםלכן קשה לחזור למקורות ולקרוא את הספר כזה כי כבר הושפעו מכל מני גישות והשקפות שאינם יהודיות במקורם.
לא זה נאמרלא הבנתי מאיפה העובדה הברורה שאם הבעל מפרנס אז אין חובות ובעיות ואם האישה מפרנסת אז ברור שיש מינוס בבנק....
נכון, אם כולם יחזרו למקורות, כל הנשים יסכימו עם הספר הזה ולא יהיו חילוקי דעות.קשה - שווה - משתלם
נראה לי אתה לפחות מהדור הקודם אם לא שתיים ושלוש אחורההאשה לא אמורה לדעת באיזה בנק מתנהל החשבון שלהם בכלל...
יש גם כאלו היום...לא חכמה להגיע לפורום של פרוג ולעשות בו סקר.נראה לי אתה מהדור הקודם
כי בציבור שלנו הנטייה זה להראות שלמות וגם קצת פחד פסיכי משידוכים...יועץ לא שווה אף פעם לגירושין לא ברור למה נכנסה סטיגמה כזאת לציבור החרדי
וואי!!!לדעתי ולגעת כל מי שמוחו בקודקודו - הוא עושה רצון ה' הרבה יותר מה'עצלן' המתואר ומדובר.
כנראה שאתם לא מבינים מה זה להגיד לאברך כולל לעזוב את הכולל וללכת לעבוד, אין לי דוגמא מקבילה לזה כדי להמחיש. ואם האשה התחנכה גם היא במקום נכון אז היא מבינה היטב את ההבדל בין בעל שעמל בכולל לבעל שעמל במשרד או בסופר.אל תשב בכולל ולך תביא כסף כמה שצריך בבית, ויפה אם האשה תעבוד 3-4 שעות ביום
אמתכי בציבור שלנו הנטייה זה להראות שלמות וגם קצת פחד פסיכי משידוכים...
למה כמה נשים בציבור שלנו את מכירה שיספרו על עצמן שכרגע הם בתקופה קשה אז הם החליטו להעזר בפסיכולגית ?
ומול זה בציבור החילוני זה לגמרי מקובל
מבינה אותך,מתחברת מאוד לדברים.
אין כמו ייעוץ מקצועי ואמיתי, כל שאר האנשים שיגיבו פה, מגיבים לפי מה נכון להם, ולא מהיכרותם אותכם...כדאי מאד להקדים ולומר,
יתכן שיכתבו לך כאן הרבה עצות ודעות, כמובן כל אחד מנקודת מבטו, הרגליו, השקפתו.
וצריך לקחת הכל בערבון מוגבל.
לא לכל אחד מתאים כל דבר.
והגישה בזה צריכה להיות, שתלכי את ובעליך לאדם ששניכם סומכים עליו, ויכול להכיר את התמונה בצורה טובה, ולהתייעץ איתו.
אם את רווקה - חכי קצת לפני שאת מתחתנת, אם את נשואה- יהיה מעניין לשמוע את בעלךאם בדיבורים לא מועיל
אפשר לעבור למעשים
הרי אם הגדוד לא יכין ארוחה
המלך לא ימות ברעב ,
זה לא צריך להיות במריבה
סתם שביתה איטלקית תגרום לו לרדת מרום מושבו .
מכאן מתחיל כל הטעות, לשבת בכולל זה לא אומר לעמול בתורה יומם ולילה.אך לבא ולהשוות בין דרגתו ומקומו של העמל בתורה יומם ולילה לזה שעמל לפרנסתו וגם קובע מעט עיתים לתורה זו בורות מוחלטת.
מה הסיכון הגדול בללכת לייעוץ שיש לתת עליו את הדעת בעזרת מבוגר אחראי?תגידי את נורמלית?
ללכת ליעוץ בגלל שהמליצו לו פה בדיון?
בלי לשאול מבוגר אחראי או רב?
אין לך מושג מי עומד מאחורי הניק, מה הגנון שלו מה כח סבל שלו וכו
אם לא שהוא בעצמו היועץ זוגי הממליץ על עצמו..
זה גרוע!!!
אפשר לשאול, להתדיין וכו
אבל לקבל החלטה ע"י מאן דהוא שאין למי ומי מושג מי הוא, מה הוא, מה השיקולים ושכלולים שלו??
ככה בהנף יד?
זה לא לקנות פחית קולה...
או שזה נכתב על ידי @ניק כמעט בלי ראשאם את רווקה - חכי קצת לפני שאת מתחתנת, אם את נשואה- יהיה מעניין לשמוע את בעלך
לא חילקתי בין אברך כולל לאדם עובד, אלא בין העמל לפרנסתו וקובע מעט עיתים לתורה לבין העמל בתורה יומם ולילה.מכאן מתחיל כל הטעות, לשבת בכולל זה לא אומר לעמול בתורה יומם ולילה.
ולעמל לפרנסתו זה גם לא היפך מלעמול בתורה יומם ולילה
ואם כבר מדברים, בינינו כמעט כל אדם צריך ללכת ליעוץ,
ואם מישהו חושב שהוא ממש לא צריך, אז שירוץ לייעוץ.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: