דרוש מידע וואטצאפ קולי

חיבור*

משתמש מקצוען
התקשרתי לועדת הרבנים, ויש שם הודעה דלהלן:
בעקבות פניות רבות על תקלה ופירצה בקוים הכשרים ע"י חברה שמספקת קוי תוכן ומערכות וואטסאפ פון שפיתחו בקוים אלה הפניה למערכות תוכן פסולות אשר נאסרו ע"י גדולי ישראל עקב כך תתכתכן חסימה של קוים משפחתיים או קהילתיים המסופקים ע"י חברה זו..... אנו מקוים שהתקלה תתוקן והחברה תחדול מלהחדיר תוכן פסול למערכות השונות
 

קבצים מצורפים

  • ועדת.mp3
    KB 154.1 · צפיות: 59

david g

גרינפלד עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הייתי בסלקום ונחסם לי הרבה קווים ניידתי, והכל נפתח
תסיקו מסקנות...
 

חיבור*

משתמש מקצוען
סורי שאולי אני מקרר. לא הצלחתי להבין מה העניין בחתימה על עצומה שנפתחת פה כל כמה ימים. יש משהו אחד שראיתם שנפתר / התקדם בזכות העצומות הללו?
 

סמוי

משתמש פעיל
אני אישית נפגע מאד חזק מוועדת העסקנים
אלא שמכיון שאני יודע שהם נלחמים בעבורי לא אחתום. גם אם זה קשה לי
יחד עם זאת אבקש מהם לנהוג בתבונה ויראו איך כן להנגיש אפשרויות שימוש וגם להשאר כשר.
https://www.atzuma.co.il/v05331
גם כאן לא אחתום... כי אני לא מבין איך הם יכולים להגיד אני טלית שכולה תכלת...
אדרבה, תביאו תקנון ונחתום עליה. אל תחייבו אותנו כעת לעבור לחברה אחרת לאחר שהשקענו אלפי שעות בהקמת המערכת הקודמת זה כמו להגיד לאולמי אווניו לעבור לרחוב סמטת מנשה בבני ברק.. הן מבחינת הצפיפות והן מבחינת ההשקעה.
 
נערך לאחרונה ב:

גולדברג.

מעצב גרפי
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנה
הוראות להתמודדות עם חסימות העסקנים מועדת התקשורת


שלב ראשון: דרישה מחברת התקשורת לפתוח את החסימה.

על קווי הטלפון מהקומה הכשרה מוגדר בחברות התקשורת שרות הנקרא "שרות חסימת שיחות".

זכותכם החוקית לדרוש מחברת התקשורת את ביטול השרות הזה, וחברת התקשורת מחוייבת לבטל את חסימת השיחות בקו שלכם תוך 24 שעות, גם אם החסימות הינן בהוראת עסקני ועדת הרבנים.

חובת חברת התקשורת לבטל שרות לדרישת הלקוח כתובה ברשיון שניתן לה על ידי משרד התקשורת.

למרות חובה זו, חברות התקשורת אינן ממהרות לבטל להעתר לבקשה לביטול שירות החסימה. חסימה שכאמור חוסכת כסף לחברת התקשורת. (יצויין כי חברות התקשורת בתורן העבירו מאות אלפי ש"ח לועדה מידי שנה, מאות אלפי ש"ח שרשם העמותות קבע שיש חשש שהוברחו לכיסים הפרטיים של העסקנים בועדה, לקריאת הדו"ח המלא של רשם העמותות לחצו כאן)

לידיעתכם, היו לקוחות שעדכנו אותנו במקרים שלאחר התעקשות מול חברת התקשורת, חברת התקשורת ביטלה להם את החסימה ופתחה את הקו לחיוגים.

במקרה וחברת התקשורת מסרבת לדרישתכם המעוגנת ברישיון שלה ולא פותחת את החסימות, נעבור לשלב השני: תלונה למשרד התקשורת.


מספרי הטלפון של שרות לקוחות של חברות התקשורת השונות:

גולן: 1-800-016-058 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏

סלקום: *3123 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פרטנר: 1-800-800-054 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פלאפון: 1-800-050-166 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

רמי לוי: 076-8888600 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

הוט מובייל: 1-800-800-053 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>


שלב שני - תלונה למשרד התקשורת כנגד החברה שמסרבת לבטל את החסימה.

משרד התקשורת אמור לפקח על חברות התקשורת, ולכן, במידה וחברת התקשורת שלכם לא מקיימת את תנאי רשיונה, ומסרבת לדרישתכם לבטל את החסימות על המנוי שלכם, נתלונן עליה במשרד התקשורת ונבקש מהם שיטפלו בבעיה ויורו לחברת התקשורת לבטל את החסימה מהמנוי.

בתלונה חשוב להדגיש שלא יתכן שחברת התקשורת מפרה את הרישיון שלה ומסרבת לבטל את שרות החסימות מהמנוי. כדאי גם לציין מהם המערכות שנחסמו לחיוג מהמנוי שלכם, כיצד מערכות אלו משרתות אתכם ואת הציבור, ומדוע חסימתו פוגעת בציבור, ושזו הסיבה שאתם דורשים את ביטול שרות החסימה מהחברה.

ידוע לנו על מקרים, שבהם משרד התקשורת פנה לחברות התקשורת ועסקני הוועדה, וכתוצאה מכך, בסופו של דבר הקו אכן נפתח.

בפניה למשרד התקשורת יש לציין את פנייתכם לחברת התקשורת שלכם, ואת תשובתה. במידה לחברת התקשורת היתה בכתב, צרפו את ההתכתבות מול חברת התקשורת.



דרכים להגשת תלונה /פניה במשרד התקשורת:

באמצעות הדוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> באמצעות פקס 03-5198106

באמצעות דואר- משרד התקשורת רח' אחד העם 9 תל אביב 6525101 , תחום פיקוח על השירות לצרכן.

הטלפון של משרד התקשורת לטיפול במקרים דחופים , או לברור מצב הטיפול בתלונה שנשלחה, הוא: 03-5198231 טלפון זה זמין בימים א'- ה' בין השעות: 11:00 - 10:00 , 14:00 - 13:00.

מזכירות לשכת שר התקשרות: דואר אלקטרוני:<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> פקס: 02-6240029

טלפון של אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת 03-5198214 פקס:03-5198110



שלב שלישי:

באפשרותנו לתת לכם פתרונות ביניים, להחלפת מספר או לקבלת מספר אישי:

אם אתה בעל מערכת שנחסמה, כתוב למייל שלנו <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> הודעה בנושא - בקשת פתרון למערכת שנחסמה.

בגוף הפניה ציינו את מספר המערכת שנחסמה והסיסמה שלה ולבקש מספרים אישיים, אנו נגדיר לציבור המאזינים שלכם מספרי גישה אישיים למערכת.

אופציה נוספת לבעל המערכת שנחסמה: לרכוש קו נייח מאחת מחברות התקשורת, או מספר נוסף לקו קיים בדוגמת המספר הוירטואלי שניתן להזמין לקווי בזק, לפנות בדואר אלקטרוני לשרות הלקוחות שלנו, ואנו ננייד את המספר החדש לימות המשיח ונקים לכם את המערכת על המספר הזה,

מספרים אלו בצורה משמעותית נחסמים פחות מאשר הקווים הרגילים.

חשוב להדגיש, מהרגע שהמספר מנויד לחברת ימות המשיח ולבעלותה, חברת התקשורת ממנה נרכש הקו מפסיקה לחייב אתכם, ואצלנו השימוש בו בחינם.


אם אתם אדם פרטי המנסה להתקשר למערכת - והגישה אליה נחסמה:

התקשר אלינו ל 077-3137770 ובשלוחה 6 > 1 > 2 לדווח לנו על המספר שנחסם, אנו נפעל להקצות לכם מספר גישה אישי חדש למערכת בהקדם.
 

וינברג שמוא

משתמש רשום
תגובה שהיתה היום למשך כמה דקות בפורום של ימות המשיח וכמובן נמחקה מייד
בא נראה כמה זמן זה ישרוד כאן...
upload_2019-1-29_9-54-24.png
 

סמוי

משתמש פעיל
@וינברג שמוא המכונה מלך זקן וכסיל שלום.
אענה לך:
1. אני לא רוצה שלא יהיה חסימות. זה ראוי ורצוי אבל עם תקנון מסודר והוגן לכל קו שאינו מתאים לתקנון.
2. התקנון יקבע בהתאם לדרישת והכוונת הרבנים בלבד
3. כמו"כ אני לא רוצה שילדי ישמעו את כל הדיבורים האסורים המובאים שם. אבל אני כן רוצה שילדי יוכלו להשתמש עם אפשרויות מגוונות המתאימות לטלפון הכשר דוגמת מי זה פון ואייקול שאין בהם רמז ודימיון קל ללשה"ר ובעיות הדור... כמו"כ אני רוצה שיבקלו תכנים מותרים וישאבו סיפוק מהמידע שבמערכת הקהילה. ולכך הוקמה וועדת הרבנים שתפקח על המותר ושתחסום את האסור.
לטענתך שהיא מפעילה "צוות נרחב" שיפקחו על התחום, מבורכת. ואם היא תדע לחסום רק את הבעייתיים בהתאם לתקנון ודירישות הרבנים נמצאת מתקנת ולא הורסת.
אך מכיון שאין תקנון ואין רבנים אז היא פוגמת במטרתה.
תהיה ריאלי. אני ואתה יודעים שהמצב אבסורדי לכן חייבים לתקן.
מאד מעוניין לשמוע את תגובת המזכירות אם הם ניסו לדבר עם ימות המשיח, ומה הם המניעים להבנות.
הייתי מציע שידונו ע"כ בפני ב"ד והפסק שיתקבל יתקיים על ידי שניהם.
לא ראיתי מימי את חברת X שיש לה קו יצור כשר שמטריפים בגלל שיש לה קו טריפות כאשר אין חשש לכשרות המוצר למהדרין..
אני קורא לכולם הפעילו קומה כשרה בימות המשיח שאין בהם כל בעיה בהתאם לדרישת רבנים ולנו תבא השקט המיוחל.
 

אפשוטער איד

משתמש מקצוען
אם להיות כנים עם עצמנו,
ואם להירגע רגע משטף קווי הוואצפון המשפחתיים שנחסמו לנו בימים האחרונים
יש ממש ויותר מכך בדבריו של @וינברג שמוא.

קמה לה חברה, שהחליטה לתת שירותים לציבור החרדי, הכל דרך הטלפון. נתנה מערכות שבהם ניתן להפעיל קוי מידע תח"צ, קוים נחוצים כאלו ואחרים, הדבר היה יכול להיות דבר מבורך לציבור שמנסה להתנזר ככל יכולתו מאמצעים טכנולוגיים.

אבל,
וכאן מגיע ה'אבל' הגדול.

כשאותה חברה באותה נשימה, ובאותן מספרים, נותנת להיכנס למקומות הכי גרועים ושפלים לנו כאברכים או כבחורים חרדים. זה נקרא חוטאים ומחטיאים.

כשבחור צעיר בלחיצה אחת ב'פורטל התוכן' מגיע לערוצים הכי מתועבים והתוכניות הכי מגעילות ללא שום סינון ובקרה, זה הרס החינוך הרס הדת.
ולא..

אל תסתכלו עלי כקנאי מטורף, לצערי גם אני שומע נייעסים ורדיו, ואני אולי סבור שוועדת הרבנים כן צריכה לאשר קווי נייעס בתקנון כזה או אחר.
אבל גם כאחד שעבר על הקווים הפחות כשרים ונחשף לדברים שמעול לא נחשפתי.. ואני לא תמים..
אני מבין, כן.

מבין את החסימות גם כשזה מציק לי.
כן, ואני גם מבין שוועדת הרבנים לא באמת יכולה להושיב צוות של מאות עובדים שיעברו כל קו שמתחיל ב079 ויבדקו את תוכנו, זה לא הגיוני ולא נורמלי.

אז לכן כולנו סובלים,
ועכשיו. תחליטו אתם על מי תלונותיכם. על וועדת הרבנים (או עסקנים) שבמלחמה כוללת מנסים למנוע את חדירת ההרס והטומאה לילדכם הזך.
או לחברה שעם כל הכבוד (ויש הרבה כזה..) מתעקשת ומתעקשת לתת גישה לכל דרדק ל"פורטל התוכן" ולעוד קווים.

נ.ב. על חברת נטפרי המהוללה כולנו יודעים להגן בחירוף נפש-
גם כשמופיע לנו על המסך שהאתר נחסם..
למה פה העצבים הם על ועדת הרבנים-,
ולא על הפלטפורמה שמתעקשת שלא יהיה סינון מינימלי בתכנים ובשירותים שהיא מציעה?
 

סמוי

משתמש פעיל
גם אני מזדהה עם מה שכתב @אפשוטער איד
אמת ויציב.
לטענתך למה אנחנו מגינים על נטפרי ההסבר פשוט מאד מאד. ואכן יש הבדל תהומי.
נטפרי מנסה לפתוח לנו ולנקות לנו והיא עושה הכל וכולל הכל למעננו. אז כשהם כותבים "אופס..." אנחנו גם מרגישים נימת התנצלות כאומר רצינו אך לא יכולים, וכמובן גם שהם עובדים עם דרך ותקנון מאד ברור.
חברת סינון אחרת למשל שלא פותחים אתר נעשה הכל כדי לפתוח כולל איום שאנו עוזבים, פתאום זה יפתח. ולמה? כי אנו יודעים שהם מחפשים חיים קלים... וזה הסיבה שמקללים את החברת הסינון למרות שהם פותחים לנו בסוף את האתר, אבל אנחנו יודעים שזה בדיעבד וממש לא מלכתחילה. ומאותה סיבה אנו כועסים על ועדת הרבנים (העסקנים).
אני כ"כ שמח שתהיה ועדה עם דרישות הוגנות וכן לחסום לשה"ר תרבות ופנאי אבל שלא תחסום קווים שאין בהם בעיה ולא תגיד מבוסס על אינטרנט בצורה המשתמעת "הגרוע מכל" כאשר מדובר על קווי עזר דוגמת קל קו, אייקול, מיזה פון ועוד.
 
נערך לאחרונה ב:
N

neomy21

אורח
הוראות להתמודדות עם חסימות העסקנים מועדת התקשורת


שלב ראשון: דרישה מחברת התקשורת לפתוח את החסימה.

על קווי הטלפון מהקומה הכשרה מוגדר בחברות התקשורת שרות הנקרא "שרות חסימת שיחות".

זכותכם החוקית לדרוש מחברת התקשורת את ביטול השרות הזה, וחברת התקשורת מחוייבת לבטל את חסימת השיחות בקו שלכם תוך 24 שעות, גם אם החסימות הינן בהוראת עסקני ועדת הרבנים.

חובת חברת התקשורת לבטל שרות לדרישת הלקוח כתובה ברשיון שניתן לה על ידי משרד התקשורת.

למרות חובה זו, חברות התקשורת אינן ממהרות לבטל להעתר לבקשה לביטול שירות החסימה. חסימה שכאמור חוסכת כסף לחברת התקשורת. (יצויין כי חברות התקשורת בתורן העבירו מאות אלפי ש"ח לועדה מידי שנה, מאות אלפי ש"ח שרשם העמותות קבע שיש חשש שהוברחו לכיסים הפרטיים של העסקנים בועדה, לקריאת הדו"ח המלא של רשם העמותות לחצו כאן)

לידיעתכם, היו לקוחות שעדכנו אותנו במקרים שלאחר התעקשות מול חברת התקשורת, חברת התקשורת ביטלה להם את החסימה ופתחה את הקו לחיוגים.

במקרה וחברת התקשורת מסרבת לדרישתכם המעוגנת ברישיון שלה ולא פותחת את החסימות, נעבור לשלב השני: תלונה למשרד התקשורת.


מספרי הטלפון של שרות לקוחות של חברות התקשורת השונות:

גולן: 1-800-016-058 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏

סלקום: *3123 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פרטנר: 1-800-800-054 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פלאפון: 1-800-050-166 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

רמי לוי: 076-8888600 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

הוט מובייל: 1-800-800-053 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>


שלב שני - תלונה למשרד התקשורת כנגד החברה שמסרבת לבטל את החסימה.

משרד התקשורת אמור לפקח על חברות התקשורת, ולכן, במידה וחברת התקשורת שלכם לא מקיימת את תנאי רשיונה, ומסרבת לדרישתכם לבטל את החסימות על המנוי שלכם, נתלונן עליה במשרד התקשורת ונבקש מהם שיטפלו בבעיה ויורו לחברת התקשורת לבטל את החסימה מהמנוי.

בתלונה חשוב להדגיש שלא יתכן שחברת התקשורת מפרה את הרישיון שלה ומסרבת לבטל את שרות החסימות מהמנוי. כדאי גם לציין מהם המערכות שנחסמו לחיוג מהמנוי שלכם, כיצד מערכות אלו משרתות אתכם ואת הציבור, ומדוע חסימתו פוגעת בציבור, ושזו הסיבה שאתם דורשים את ביטול שרות החסימה מהחברה.

ידוע לנו על מקרים, שבהם משרד התקשורת פנה לחברות התקשורת ועסקני הוועדה, וכתוצאה מכך, בסופו של דבר הקו אכן נפתח.

בפניה למשרד התקשורת יש לציין את פנייתכם לחברת התקשורת שלכם, ואת תשובתה. במידה לחברת התקשורת היתה בכתב, צרפו את ההתכתבות מול חברת התקשורת.



דרכים להגשת תלונה /פניה במשרד התקשורת:

באמצעות הדוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> באמצעות פקס 03-5198106

באמצעות דואר- משרד התקשורת רח' אחד העם 9 תל אביב 6525101 , תחום פיקוח על השירות לצרכן.

הטלפון של משרד התקשורת לטיפול במקרים דחופים , או לברור מצב הטיפול בתלונה שנשלחה, הוא: 03-5198231 טלפון זה זמין בימים א'- ה' בין השעות: 11:00 - 10:00 , 14:00 - 13:00.

מזכירות לשכת שר התקשרות: דואר אלקטרוני:<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> פקס: 02-6240029

טלפון של אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת 03-5198214 פקס:03-5198110



שלב שלישי:

באפשרותנו לתת לכם פתרונות ביניים, להחלפת מספר או לקבלת מספר אישי:

אם אתה בעל מערכת שנחסמה, כתוב למייל שלנו <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> הודעה בנושא - בקשת פתרון למערכת שנחסמה.

בגוף הפניה ציינו את מספר המערכת שנחסמה והסיסמה שלה ולבקש מספרים אישיים, אנו נגדיר לציבור המאזינים שלכם מספרי גישה אישיים למערכת.

אופציה נוספת לבעל המערכת שנחסמה: לרכוש קו נייח מאחת מחברות התקשורת, או מספר נוסף לקו קיים בדוגמת המספר הוירטואלי שניתן להזמין לקווי בזק, לפנות בדואר אלקטרוני לשרות הלקוחות שלנו, ואנו ננייד את המספר החדש לימות המשיח ונקים לכם את המערכת על המספר הזה,

מספרים אלו בצורה משמעותית נחסמים פחות מאשר הקווים הרגילים.

חשוב להדגיש, מהרגע שהמספר מנויד לחברת ימות המשיח ולבעלותה, חברת התקשורת ממנה נרכש הקו מפסיקה לחייב אתכם, ואצלנו השימוש בו בחינם.


אם אתם אדם פרטי המנסה להתקשר למערכת - והגישה אליה נחסמה:

התקשר אלינו ל 077-3137770 ובשלוחה 6 > 1 > 2 לדווח לנו על המספר שנחסם, אנו נפעל להקצות לכם מספר גישה אישי חדש למערכת בהקדם.[
/QUOTE]

עשיתי את זה הרגע שלחו לי מספר התקשרתי
והוא גם חסום......:eek::eek:
 

רמיזא

משתמש מקצוען
כמשתמש קבוע בפורטל התוכן, ולא הגעתי לדברים נוראיים שמישהו כתב כאן שיש שם, מדובר בבעלות חרדית שאם הם ידעו על משהו שלא בסדר, אני בטוח שהם בעצמם יסגרו את הקו הזה,

לכאורה מדובר בהשקפה של כל ציבור ופלג לעצמו, יש חוגים שאפילו פלאפון פשוט לא מקובל אצלם, וכל שכן קווי מידע שזה בטוח שאסור בתכלית כי זה שייך לטכנולוגיה (יש חוגים שאין להם קווים פנימיים כמו קול סאטמר וכדו' כי זה שייך לטכנולוגיה)

מה שעוד לא הבנתי זה, למה מותר קווים כמו שלהבת אש ויזכרם, שזה ממכר כמו קול הציבור ודומיהם

אבל מי אנכי יהודי פשוט ובטלה דעתי אצל כל אחד ואחד מכם וכל שכן לרבנים ועסקנים,

וצדק הניק סמוי עם ההבדל הפשוט בין נטפרי לועדת הרבנים, ואני הקטן רוצה לחדד את הדברים שיש כאן הרגשה של רדיפה מכוונת נגד ימות המשיח, שאם נטפרי יעשו את זה גם על נטפרי יהיה עליהום
 

ShirStudio

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
UX UI
D I G I T A L
הוראות להתמודדות עם חסימות העסקנים מועדת התקשורת


שלב ראשון: דרישה מחברת התקשורת לפתוח את החסימה.

על קווי הטלפון מהקומה הכשרה מוגדר בחברות התקשורת שרות הנקרא "שרות חסימת שיחות".

זכותכם החוקית לדרוש מחברת התקשורת את ביטול השרות הזה, וחברת התקשורת מחוייבת לבטל את חסימת השיחות בקו שלכם תוך 24 שעות, גם אם החסימות הינן בהוראת עסקני ועדת הרבנים.

חובת חברת התקשורת לבטל שרות לדרישת הלקוח כתובה ברשיון שניתן לה על ידי משרד התקשורת.

למרות חובה זו, חברות התקשורת אינן ממהרות לבטל להעתר לבקשה לביטול שירות החסימה. חסימה שכאמור חוסכת כסף לחברת התקשורת. (יצויין כי חברות התקשורת בתורן העבירו מאות אלפי ש"ח לועדה מידי שנה, מאות אלפי ש"ח שרשם העמותות קבע שיש חשש שהוברחו לכיסים הפרטיים של העסקנים בועדה, לקריאת הדו"ח המלא של רשם העמותות לחצו כאן)

לידיעתכם, היו לקוחות שעדכנו אותנו במקרים שלאחר התעקשות מול חברת התקשורת, חברת התקשורת ביטלה להם את החסימה ופתחה את הקו לחיוגים.

במקרה וחברת התקשורת מסרבת לדרישתכם המעוגנת ברישיון שלה ולא פותחת את החסימות, נעבור לשלב השני: תלונה למשרד התקשורת.


מספרי הטלפון של שרות לקוחות של חברות התקשורת השונות:

גולן: 1-800-016-058 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>‏

סלקום: *3123 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פרטנר: 1-800-800-054 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

פלאפון: 1-800-050-166 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

רמי לוי: 076-8888600 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

הוט מובייל: 1-800-800-053 דוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>


שלב שני - תלונה למשרד התקשורת כנגד החברה שמסרבת לבטל את החסימה.

משרד התקשורת אמור לפקח על חברות התקשורת, ולכן, במידה וחברת התקשורת שלכם לא מקיימת את תנאי רשיונה, ומסרבת לדרישתכם לבטל את החסימות על המנוי שלכם, נתלונן עליה במשרד התקשורת ונבקש מהם שיטפלו בבעיה ויורו לחברת התקשורת לבטל את החסימה מהמנוי.

בתלונה חשוב להדגיש שלא יתכן שחברת התקשורת מפרה את הרישיון שלה ומסרבת לבטל את שרות החסימות מהמנוי. כדאי גם לציין מהם המערכות שנחסמו לחיוג מהמנוי שלכם, כיצד מערכות אלו משרתות אתכם ואת הציבור, ומדוע חסימתו פוגעת בציבור, ושזו הסיבה שאתם דורשים את ביטול שרות החסימה מהחברה.

ידוע לנו על מקרים, שבהם משרד התקשורת פנה לחברות התקשורת ועסקני הוועדה, וכתוצאה מכך, בסופו של דבר הקו אכן נפתח.

בפניה למשרד התקשורת יש לציין את פנייתכם לחברת התקשורת שלכם, ואת תשובתה. במידה לחברת התקשורת היתה בכתב, צרפו את ההתכתבות מול חברת התקשורת.



דרכים להגשת תלונה /פניה במשרד התקשורת:

באמצעות הדוא"ל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> באמצעות פקס 03-5198106

באמצעות דואר- משרד התקשורת רח' אחד העם 9 תל אביב 6525101 , תחום פיקוח על השירות לצרכן.

הטלפון של משרד התקשורת לטיפול במקרים דחופים , או לברור מצב הטיפול בתלונה שנשלחה, הוא: 03-5198231 טלפון זה זמין בימים א'- ה' בין השעות: 11:00 - 10:00 , 14:00 - 13:00.

מזכירות לשכת שר התקשרות: דואר אלקטרוני:<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> פקס: 02-6240029

טלפון של אגף בכיר פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת 03-5198214 פקס:03-5198110



שלב שלישי:

באפשרותנו לתת לכם פתרונות ביניים, להחלפת מספר או לקבלת מספר אישי:

אם אתה בעל מערכת שנחסמה, כתוב למייל שלנו <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> הודעה בנושא - בקשת פתרון למערכת שנחסמה.

בגוף הפניה ציינו את מספר המערכת שנחסמה והסיסמה שלה ולבקש מספרים אישיים, אנו נגדיר לציבור המאזינים שלכם מספרי גישה אישיים למערכת.

אופציה נוספת לבעל המערכת שנחסמה: לרכוש קו נייח מאחת מחברות התקשורת, או מספר נוסף לקו קיים בדוגמת המספר הוירטואלי שניתן להזמין לקווי בזק, לפנות בדואר אלקטרוני לשרות הלקוחות שלנו, ואנו ננייד את המספר החדש לימות המשיח ונקים לכם את המערכת על המספר הזה,

מספרים אלו בצורה משמעותית נחסמים פחות מאשר הקווים הרגילים.

חשוב להדגיש, מהרגע שהמספר מנויד לחברת ימות המשיח ולבעלותה, חברת התקשורת ממנה נרכש הקו מפסיקה לחייב אתכם, ואצלנו השימוש בו בחינם.


אם אתם אדם פרטי המנסה להתקשר למערכת - והגישה אליה נחסמה:

התקשר אלינו ל 077-3137770 ובשלוחה 6 > 1 > 2 לדווח לנו על המספר שנחסם, אנו נפעל להקצות לכם מספר גישה אישי חדש למערכת בהקדם.
זה לא עזר גם המספר השני נחסם
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
שלום, רציתי לברר, ב"בלוגפון" של ימות המשיח, האם המנהל צריך כל פעם לפני שהוא משאיר הודעה להקיש סיסמה?
או שמקו הטלפון של המנהל יש אפשרות להקליט הודעה כרגיל כמו בוואטסאפ רגיל?
למי יש כאן בלוגפון?
 

אפשרי

מהמשתמשים המובילים!
שאלה חשובה:
ימות המשיח הם החברה הכי משוכללת בטלפוניה
למה במוקד השירות שלהם ההמתנה יכולה להיות שעתיים ויותר בלי הגזמה!!
אפשר להבין שיש עומס, בגלל המצב, אבל למה אנחנו צריכים להשאר כל הזמן הזה על הקו (ועוד אחרי שעתיים השיחה בחלק מהחברות מתנתקת אוטומטית...)
למה הם לא יכולים לעשות שירות שמשאירים הודעה והמערכת חוזרת למי שהמתקשר?
הכרישים הגדולים בטלפוניה לא יודעים איך לסדר את האופציה הזו?

אולי לארגן איזה עצומה?...
או שועדת הרבנים אשמה?...
@ivr
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה